eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
374 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
اینم غیرت یک پانتورک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 تظاهرکنندگان آمریکایی در جریان سفر به سانفرانسیسکو پلی که بایدن از آن عبور خواهد کرد را بستند و خواستار آتش بس در غزه شدند.
🔸 سنتکام از مرز فلسطین اشغالی با لبنان بازدید می‌کند 🔹 وب سایت خبری-تحلیلی آکسیوس نوشت که فرماندهی ستاد فرماندهی ارتش آمریکا (سنتکام) هفته آینده از مرز فلسطین اشغالی با لبنان بازدید به عمل خواهد آورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 داد صهیونیست‌ها درآمد، ۲۷ ساعت بی برقی 🔹 بیش از ۲۷ ساعت است که در منطقه موشاو شتولا در مرز لبنان و فلسطین اشغالی برق قطع است، و صهیونیست‌های غاصب از این موضوع به شدت خشمگین هستند، آنها می‌گویند: دولت ما را رها کرده، این منطقی نیست که لبنان برق داشته باشد، ما نه.
🔺هشدار آمریکا به اسرائیل؛ کرانه باختری بشکه باروت است! 🔹روزنامه هاآرتص عبری : 🔸 مقامات عالیرتبه آمریکایی به اسرائیل هشدار می‌دهند که درگیری ها در کرانه باختری را مهار کنید که کرانه باختری همانند بشکه باروت است و خطر باز شدن جبهه جدیدی در کرانه باختری وجود دارد..
🔺تروریست ها به یک ساختمان مسکونی در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه حمله کرد. 🔹بر اساس اطلاعات اولیه، ممکن است حدود 40 نفر زیر آوار باشند و زخمی نیز وجود داشته باشد.
☑️انفجار بزرگ یک وسیله انفجاری در مسیر کاروان نظامی اسرائیل در جنین...
🌹 ساعت به وقت دلتنگی و غم 🥀 ۱:۲۰ 🌷 سه سال و ده ماه و سه هفته 🌷۱۴۰۲ روز 🌷۲۰۰ هفته 🌷۲۰۰ جمعه از آسمانی شدنت میگذرد مردترین مرد سرزمینم💔
خیلی روزا گذشت اما غمت از دل ما نرفت ...😞
29.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴شهید عزیز حاج قاسم: روح فداکاری و ایثارگریِ شیعه ریشه در حادثه‌ی عاشورا دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بسمِ اللهِ قاصمِ الجبّارين... ⁩ ⁩ شهید‏حاج_قاسم_سُليماني.
9115-fa-mardi-ke-rarzeh-bar-andam-amreka-andakhet.pdf
486.2K
فایل pdf کتاب مردی که لرزه بر اندام آمریکا و رژیم صهیونیستی انداخت
🛑آمریکا کمک‌های نظامی به جمهوری آذربایجان را متوقف کرد.
🚨 ✅نیروهای مقاومت عراق از طریق شهر قصیر سوریه وارد خاک لبنان شدند و در امتداد رودخانه لیتانی در جنوب لبنان مستقر شده اند.
🚨همچنین طبق اعلام منابع گروهای مقاومت زینبیون و فاطمیون نزدیک مرزهای جولان مستقر شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴درگیری شدید رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم‌صهیونسیتی در مرکز جنین ادامه دارد.
ادل" با پرچم فلسطین در کنسرت حاضر شد!
📌آخرین وضعیت آتش‌بس 🔹 هر روز که می‌گذرد، محور مقاومت بیشتر متوجه می‌شود که دشمن در مذاکرات آتش‌بس عملاً در حال وقت‌کشی است و رژیم صهیونیستی همچنان می‌خواهد سیاست کوچ اجباری را پیاده کند و از همین رو هر روز با طرح بهانه‌ای جدید، اخلال جدیدی ایجاد می‌کند تا حداقل، دستاوردی مهم کسب کند. اعراب نیز به دنبال اجرای آتش‌بس موقت هستند اما دبه‌های اسرائیل مانع شده و آنها هم منتظر فرصتی مناسب هستند. 🔸 یکی از تاکتیک‌های سیاست کوچ اجباری نیز تخریب وسیع و گسترده ساختمان‌ها و نهادهای اداری و مدنی غزه با بمباران شدید، تخریب با بولدزور و لودر و قطع کمک‌ها و آذوقه است تا عملا از غزه سلب حیات شده و حتی پس از جنگ نیز کسی نتواند به آن بازگردد. غافل از اینکه نتانیاهو در حال پادگان‌سازی برای مقاومت است. 🔹 برای مثال تل‌آویو در مذاکرات آتش‌بس موقت، رسیدن کمک‌ها به شمال را قبول نکرده و با طرح عنوان "منطقه نظامی" فقط تبادل اسرا را در این منطقه می‌پذیرد. 🔸 به عبارتی نتانیاهو فعلا قصدی بر توقف جنگ نداشته و هر روز با طرح ادعایی جدید در خصوص مکان اسرا و رهبری حماس، با بی‌رحمی تمام به آن نقاط یورش برده تا همه افراد شمال به جنوب جابجا شوند و به مرور با بهانه‌های واهی جنوب غزه نیز هدف قرار گیرد. 🔹 با توجه به جنایات دشمن در بیمارستان الشفا، نتانیاهو نیز به این نتیجه رسیده که از نقطه جوش جنایت عبور کرده و هیچ واکنش سخت بین‌المللی هم رخ نداده، از این رو وی مجاز به هر کاری خواهد بود.