eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
. ‏میگن مترو مالِ فقیر فقراست پس گیر ندین❗️اتفاقا بد حجابی بین فقیر فقراست که باعث نابودی بنیان خانواده میشه وگرنه اون پولداره که همش دنبال سگ وگربه هست خانواده براش اهمیت نداره.
نام اثر: ما عکس میگیریم و خود اسرائیل متوجه پیامش میشه .
؟ تونلی که توش به دلیل محجبه بودن مادر این نوزاد چند ماهه رو نابینا کردن💔 .
محمد البخیتی، از رهبران انصارالله یمن در باره توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی_لیدر: «ما از پاسخ دشمن نمی ترسیم، بلکه اگر از غزه حمایت نکنیم از عذاب خداوند می ترسیم.» مردی چنین میانه ی میدانم آرزوست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خب برعندازای محترم من و تو هم رفت دیگه میمونه فقط اراده ی خودتون😆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هتل اختصاصی شیطان پرستان و آتئیست ها که در تاریخ 6/6 مارس ساعت 6 افتتاح شد. 😈این هتل در تگزاس آمریکا بوده و مخصوص شیطان پرستان و آتئیستها ساخته شده است.در این هتل تماماً از مضامین اشیاء و نمادهای فراماسونی و شیطان پرستی استفاده شده است که نشان دهنده گمراهی و ضلالت بشریت در جامعه غرب و آمریکاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشر حاج منصور ارضی به هیئتی سکولارها در عین اینکه ولی فقیه از این مظلومین دفاع می کند، هنوز هم عده‌ای از هیئتی‌ها میگویند چون اینها شیعه نیستند نباید از آن‌ها دفاع کنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت این‌روزهای اسرای اسرائیلی! حالا چرا با لیوان؟!😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارآفرین و هنرمند لورا ابولی در کنفرانس Better Way در ژوئن سخنرانی عمومی در مورد برنامه جهانی گرایی ارائه کرد: 🗣 - «برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید بشریت را به هر طریق ممکن بی‌ثبات، بی‌ثبات و تضعیف روحیه می‌کردند: نابودی خانواده سنتی، پردازش ایدئولوژیک کودکان توسط دولت، سقط جنین، ریشه‌کن کردن خدا و معنویت از آموزش، زندگی در کلان شهرها. و دور از طبیعت، غذای سمی، هوا و آب، رسانه های اجتماعی که جایگزین ارتباطات و تعاملات واقعی انسانی می شود. بحران مالی برنامه ریزی شده، مالیات، جنگ های بی پایان و مهاجرت های دسته جمعی، استرس، اضطراب، افسردگی، مواد مخدر و الکل، ترس افکنی مداوم، نسبیت اخلاقی به عنوان دین جدید و من می توانم در مورد اینکه چگونه بشر تحت تاثیر قرار گرفته و مجبور به دوری از همه چیز شده است ادامه دهم. که به ما قدرت، امنیت، هدف و معنا می بخشد."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ شوخی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با افزایش قیمت مواد غذایی😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاسف!!! مطالبی که فرزندامون هر روز تو مجازی میبینن و بعضی ها هم خودشون اینجورین.... بلایی که ‎ سر بچه هامون آورد. بعدها صدای آخ ترویج فرهنگ غربی رو می‌فهمیم.
فتاح ۲ : ترکیبی از موشک بالستیک و کروزِ هایپر سونیک هست، یعنی موتور اولیه این موشک رو بالستیک پرتاب میکنه و تا خارج از جو همراهی میکنه بعد برای فرود موتور دوم که با شکل موشک هایپرسونیک کروز هستش سقوط میکنه با این ترکیب سرعت بالستیک و حالت خارج از جو حفظ میشه و برای مانور پذیری بیشتر و افزایش سرعت و دقت حالت هایپر کروز که شکل آیرودینامیکی خاصی دارد بکار گیری شده، این نبوغ ایرانی ها رو در ساخت سازه های نو رو نشون میده (با این نوآوری هم خلاء نبود جنگنده برای پرتاب موشک کروز هایپر سونیک پر میشه هم سرعت محدود بالستیک بعد از ورود به جو برطرف میشه و مثل کروز عمل میکنه)
🔺هر چند از ۱۵ مهر تاکنون در ادبیات سران غرب و رژیم صهیونیستی، تهدید ویژه‌ای نشده اما با هدف اعلان آمادگی بالقوه جمهوری اسلامی ایران برای مراحل بعدی جنگ و گسترش آن در منطقه و همچنین ارتقای چتر حمایتی از محور مقاومت، نمایش قدرتی صورت خواهد گرفت که رونمایی از در حضور رهبر معظم انقلاب بخشی از آن بود. این روند ادامه خواهد یافت.
جرم رئیسی این است که طرح هایی که با بدنه کارشناسی دولتهای قبل طراحی و شروع شده بود را تکمیل و تمام کرد تا تصویر زشت رها شدگی پروژه ها باعث ناامیدی مردم از نظام نشود، جرم رئیسی این است پای تعهداتی که قبلی ها داده اند ایستاده است و نگفت این طرح مزخرف است یا مصیبت عظماست
کمیسیون تلفیق با شجاعت رای داد سهمیه بنزین بجای هرخودرو به هر کارت ملی پرداخت شود گام مهم بعدی تمهید فروش سهمیه بی‌خودروها به خودرو دارهایی است که میخواهند بیش‌از سهمیه‌شان بنزین مصرف کنند، به‌قیمت موردتفاهم طرفین نتایج: مهار مصرف بنزین، آلودگی کمتر، وبنفع خانواده‌های بدون خودرو
انصافاً قشنگ بود داش امین دست مریزاد
مرحوم در کلنگ زنی تبحر بی نظیری داشت، کلنگو میزد و میگفت بالاخره یه با وجود میاد میسازه‌