eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
378 دنبال‌کننده
106.6هزار عکس
70.1هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️سلام امام زمانم 🔹مولای من... 🔹و‌‌ من‌ هـر روز‌ در‌ انتـظار‌آمدنت‌ هستـم هر لحظه‌ بیشتر‌ حس‌ می‌کنـم‌ که‌آمدنت نزدیک است‌ که‌ بی‌قـراری‌ دلها💓 خـود‌ گواه‌ این‌مدعاست..! ...
🔹 توبه از سستی کسالت و بطالت 🔹 💢سستی، کسالت، و بطالت در امر عبادت که گاهی از آنها با عنوان (( غفلت )) که عنوانی نسبتاً جامع می باشد تعبیر می آورند. 💢از جمله رذایل اوصاف و اخلاق است که برای سالک الی الله توبه از آن نیز ضرورت دارد. 💢او باید در مقام توبه، در همان اول شروع به سلوک، رذیله سستی، کسالت و بطالت را از خود دور سازد. 💢و باید توجه داشته باشد که این رذیله از آفات خطرناک، و از موانع بسیار مهم در حرکت عبودی است. 💢شیطان از این طریق نیز که موافق هوای نفس هم می باشد، انسان را از مجاهدت باز می دارد و به حرمان و خسران و هلاکت می کشاند. 📚 منبع : کتاب مقالات جلد دوم ، صفحه ۲۹۹، حضرت استاد آیت الله محمد " رضوان اللّه علیه "
✳️ میرزاجواد آقا ملکی تبریزی گاهی از بعضی متهجدین نماز شب فوت می شود و این خود لطفی از جانب خداوند است. برای اینکه آن شخص، از تأسف خوردن برای فوت نماز شب و موفق نشدن به این امر مهم، اجر بیشتری ببرد و نیز از👈 عُجب محفوظ و مصون بماند. ولی طبق آنچه از احادیث استفاده می شود این امر بسیار نادر است و بیش از یکی دو شب نمی شود. 📙اسرار الصلوة. میرزا جواد آقا
بازگشت آلودگی هوا به تهران و شهر‌های صنعتی 🌧از امروز تا یکشنبه در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود. ☀️طی این چهار روز در سایر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار و آرام حاکم خواهد بود. ☀️از امروز تا اواسط هفته آینده در تهران و شهر‌های صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی انتظار می‌رود.
حماس: آتش‌بس برای یک روز دیگر تمدید شد 🔹جنبش حماس اعلام کرد که آتش‌بس موقت برای یک روز دیگر تمدید شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ در انگلستان اینطوری مالیات می‌گیرند، مثل داروغه ناتینگهام. 🔹 به خاطر عدم پرداخت آبمونمان تلویزیون (تی‌وی لایسنس) مامور می‌خواهد از پنجره وارد شود. یا ۱۳۲۹ پوند را نقدا وصول کند یا معادلش را از وسایل خانه بردارد.
🔺بین‌الحرمین به یاد غزه
💢 اعتراف به هتک حرمت خانه حضرت زهرا 🏴 «ابن عبد ربه اندلسی» می‌نویسد: «علی علیه‌السلام، عباس و زبیر در خانه فاطمه علیها‌السلام نشسته بودند؛ ابوبکر به عمر بن خطاب مأموریت داد که برود و آنان را از خانه بیرون بیاورد و به وى گفت: چنانچه مقاومت کردند و بیرون نیامدند، با آنان جنگ کن. عمر با شعله آتشى که همراه داشت و آن را به قصد آتش زدن خانه فاطمه علیها‌السلام برداشته بود، به سوى آن‌ها حرکت کرد. فاطمه علیها‌السلام فرمود: اى پسرخطاب! آتش آورده‌اى که خانه مرا بسوزانى؟ عمر گفت: بله». 📚 ابن عبد ربه اندلسی، العقد الفرید، ج 5، ص 13.
📢 کره شمالی می گوید کیم جونگ اون تصاویر ماهواره ای از پایگاه نیروی دریایی آمریکا در سن دیگو و پایگاه هوایی آمریکا در اوکیناوا، ژاپن را مطالعه کرده است. 🔹پیونگ یانگ: ما هرگز برای مذاکره مستقیم با واشنگتن نخواهیم نشست
🔸مترو پرند با حضور رئیسی به بهره‌برداری رسید 🔺 ایستگاه مترو شهر جدید پرند صبح امروز با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رحیم‌پور ازغدی: عده‌ای خائن و نامرد پس از آنکه نان انقلاب را خوردند و فربه و مشهور شدند برای پول و جوائز خارجی علیه شهید، خانواده و انقلاب فیلم می‌سازند 🔹عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: 🔸عده‌ای برای مشهور شدن دراوایل انقلاب درباره شهید و جبهه فیلم می ساختند ولی پس از مشهور شدن در محیط های حرفه ای و روشنفکری به خاطر پول علیه همان شهید و جبهه حرف می زدند. 🔸خیلی از اینها که بعد از ۲۰-۳۰ سال علیه امام و شهدا و انقلاب حرف می زنند نان این انقلاب را خوردند. خانه و پول و زندگی و شهرت و پیشرفت های مادی آنها همه از انقلاب است؛ آنها سر سفره ای نشستند که شهدا برای آنها تدارک دیده اند منتهی شهدا چوب انقلاب را خوردند ولی اینها نان انقلاب را خوردند. 🔸پس از ۲۰-۳۰ سال که حسابی چاق و فربه و مشهور و پولدار می شوند و طرفدار پیدا می کنند برای اینکه جایزه ای در انگلیس یا فرانسه بگیرند علیه شهید، جبهه، خانواده و انقلاب فیلم می سازند 🔸اکثر آنهایی که پس از ۲۰-۳۰ سال علیه جبهه و شهید و انقلاب و خانواده فیلم می سازند یا به خارج رفتند اول کارشان فیلم های انقلابی و شهید ساختند و حزب الله بازی در آوردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات استشهادی در قدس اشغالی وبگاه فلسطینی شهاب: در تیراندازی به یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی، ۷ صهیونیست زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است. پس از آن، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک شهرک‌نشین کشته شده و ۷ نفر زخمی شده‌اند. رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که نظامیان اسرائیلی هر دو مجری این عملیات را به شهادت رساندند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 خداحافظی و سلام نظامی یکی از اسرای اسرائیلی آزاد شده در غزه به مبارزان قسام ▫️مقامات صهیونیست با اعمال ممنوعیت مصاحبه اسرای آزاد شده اسرائیلی تلاش کردند تا این صحنه‌ها را از چشم دنیا مخفی کنند، اما گویا باز هم شکست خوردند! ▫️شب گذشته هم مثل شب‌های پیش، اسرای اسرائیلی هنگام آزادی با نیروهای مقاومت خدافظی و از آن‌ها تشکر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 یک کشته و ۸ زخمی در عملیات قدس 🔹شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات تیراندازی در شهرک راموت در قدس اشغالی، یک صهیونیست کشته شده و ۸ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۵ نفر از مجروحان وخیم است. 🔹مجریان این عملیات دو نفر بودند که هر دو به شهادت رسیدند.
اسیر صهیونیست حاضر به دیدار با نتانیاهو نشد 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی درخواستی را برای دیدار با خانواده یک اسیر زن صهیونیست که به تازگی در چارچوب توافق تبادل اسرا آزاد شده است، ارائه کرد اما این اسیر حاضر به دیدار با وی نشده و درخواست او را رد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی اپوزیسیون ایرانی داغ‌تر از نتانیاهو ظاهر می‌شود؛ کشتن بیش از دو میلیون انسان در غزه به دلیل حمایت از حماس! اپوزیسیون ایرانی همیشه جلوتر از اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود حرکت می‌کنند و بارها در اظهارات متعددی در رسانه‌های فارسی زبان، خواهان حمله آمریکا و اسرائیل به ایران و تشدید تحریم‌ها علیه مردم کشورشان شده‌اند. این تحلیلگر فریبکار اسرائیلی یادش رفته است که بسیاری از سران اسرائیلی مخالف ایده "راه‌حل دو دولتی" هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فیلم حمله استشهادی در منطقه راموت قدس اشغالی وبگاه فلسطینی شهاب: در تیراندازی به یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی، ۷ صهیونیست زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است. پس از آن، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک شهرک‌نشین کشته شده و ۷ نفر زخمی شده‌اند. رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که نظامیان اسرائیلی هر دو مجری این عملیات را به شهادت رساندند.
﷽ 📌جلوه های و 🔻شکی نیست که آزار دیگران گناه است اما این عمل ناپسند نمودهای گوناگونی دارد که بسیاری بدان توجه ندارند. 💢مانند: 🔹 بلند کردن صدای رادیو و تلویزیون 🔸 مزاحمت تلفنی 🔹 روشن کردن موتور و ابزاری که صدای بلند دارد 🔸 سیگار کشیدن در فضای بسته 🔹 تحریک حساسیت دیگران به قصد اذیت یا زخم زبان و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 متوسط پیشرفت فیزیکی‌متروی‌ پرند، سالی یک‌ درصد بود! رئیس‌جمهور در آئین بهره‌برداری از متروی پرند: 🔸الحمدالله امروز انتظار مردم برای افتتاح مترو به پایان رسید 🔸طبق گزارشی که سال قبل در سفر به اینجا به من دادند، اعداد و ارقام نشان می‌داد که متوسط پیشرفت سالیانه برای این ایستگاه، سالی یک درصد بوده است 🔸همه بخش‌ها دست‌ به دست هم دادند و قول یک‌ساله مبنی بر تکمیل پروژه را عملیاتی کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️ ترفندهای آشپزخونه که هر کسی باید بلد باشه... کدومش و میدونستی؟؟ ‌‌‌
عراقچی: 🔹صهیونیست‌ها تلاش کردند که آتش‌بس بعد از نابودی حماس و یا بعد از آزادی کلیه اسرا باشد اما موفق نشدند 🔹 حتی اگر ها دوباره به جنگ برگردند چاره‌ای جز پذیرش آتش‌بس ندارند 🔹البته ممکن است در ادامه رفتار دیوانه‌کننده‌ای را نیز از خود نشان دهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکرات مرگ اینقدر سخته که تمام علم‌ها رو فراموش میکنی به جز یک علم‼️ 🔰
رایگان شدن مترو پرند به مدت یک هفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران: 🔹در برنامه داریم ایستگاه بازارک را احداث کنیم و خدمتی را به مردم رباط کریم داشته باشیم. 🔹امیدواریم ظرف سال آینده این کار انجام شود. 🔹هفته اول مترو پرند بصورت رایگان ارایه خدمات خواهد داشت.
♦️ادعای آمریکا: پهپاد ایرانی پرتاب شده از سوی یمن را سرنگون کردیم 🔹یک مقام نظامی آمریکایی روز چهارشنبه به وقت آمریکا ادعا کرد یک ناو جنگی نیروی دریایی این کشور که در نزدیکی تنگه باب المندب در حال حرکت بود، یک پهپاد ساخت ایران را که از یمن پرتاب شده بود، سرنگون کرد. 🔹رسانه‌های آمریکایی همزمان به نقل از براد کوپر معاون نیروی دریایی فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا نیز نوشتند: این پهپاد فاصله بیش از ۱۰ مایل دریایی از کشتی را رعایت نکرد و "اقدامات احتیاطی ایمنی" را نقض کرده است./ ایرنا