eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
378 دنبال‌کننده
106.6هزار عکس
70.1هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فیلم حمله استشهادی در منطقه راموت قدس اشغالی وبگاه فلسطینی شهاب: در تیراندازی به یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی، ۷ صهیونیست زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است. پس از آن، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک شهرک‌نشین کشته شده و ۷ نفر زخمی شده‌اند. رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که نظامیان اسرائیلی هر دو مجری این عملیات را به شهادت رساندند.
﷽ 📌جلوه های و 🔻شکی نیست که آزار دیگران گناه است اما این عمل ناپسند نمودهای گوناگونی دارد که بسیاری بدان توجه ندارند. 💢مانند: 🔹 بلند کردن صدای رادیو و تلویزیون 🔸 مزاحمت تلفنی 🔹 روشن کردن موتور و ابزاری که صدای بلند دارد 🔸 سیگار کشیدن در فضای بسته 🔹 تحریک حساسیت دیگران به قصد اذیت یا زخم زبان و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 متوسط پیشرفت فیزیکی‌متروی‌ پرند، سالی یک‌ درصد بود! رئیس‌جمهور در آئین بهره‌برداری از متروی پرند: 🔸الحمدالله امروز انتظار مردم برای افتتاح مترو به پایان رسید 🔸طبق گزارشی که سال قبل در سفر به اینجا به من دادند، اعداد و ارقام نشان می‌داد که متوسط پیشرفت سالیانه برای این ایستگاه، سالی یک درصد بوده است 🔸همه بخش‌ها دست‌ به دست هم دادند و قول یک‌ساله مبنی بر تکمیل پروژه را عملیاتی کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️ ترفندهای آشپزخونه که هر کسی باید بلد باشه... کدومش و میدونستی؟؟ ‌‌‌
عراقچی: 🔹صهیونیست‌ها تلاش کردند که آتش‌بس بعد از نابودی حماس و یا بعد از آزادی کلیه اسرا باشد اما موفق نشدند 🔹 حتی اگر ها دوباره به جنگ برگردند چاره‌ای جز پذیرش آتش‌بس ندارند 🔹البته ممکن است در ادامه رفتار دیوانه‌کننده‌ای را نیز از خود نشان دهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکرات مرگ اینقدر سخته که تمام علم‌ها رو فراموش میکنی به جز یک علم‼️ 🔰
رایگان شدن مترو پرند به مدت یک هفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران: 🔹در برنامه داریم ایستگاه بازارک را احداث کنیم و خدمتی را به مردم رباط کریم داشته باشیم. 🔹امیدواریم ظرف سال آینده این کار انجام شود. 🔹هفته اول مترو پرند بصورت رایگان ارایه خدمات خواهد داشت.
♦️ادعای آمریکا: پهپاد ایرانی پرتاب شده از سوی یمن را سرنگون کردیم 🔹یک مقام نظامی آمریکایی روز چهارشنبه به وقت آمریکا ادعا کرد یک ناو جنگی نیروی دریایی این کشور که در نزدیکی تنگه باب المندب در حال حرکت بود، یک پهپاد ساخت ایران را که از یمن پرتاب شده بود، سرنگون کرد. 🔹رسانه‌های آمریکایی همزمان به نقل از براد کوپر معاون نیروی دریایی فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا نیز نوشتند: این پهپاد فاصله بیش از ۱۰ مایل دریایی از کشتی را رعایت نکرد و "اقدامات احتیاطی ایمنی" را نقض کرده است./ ایرنا
♦️جابجایی ۷ میلیون نفر در صدک‌بندی یارانه‌ معاون رفاه وزیر کار: 🔹پیش‌بینی می‌کنیم با صدک‌بندی مردم در هدفمندی یارانه‌ها، از ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر یارانه‌بگیر، هفت میلیون نفر بین دهک‌ها جابه‌جا می‌شوند. 🔹صدک‌بندی دهک‌های درآمدی در هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شده و داده‌های جدید از اطلاعلات خانوار تا انتهای سال اعمال می‌شود. 🔹در این اقدام حذف یارانه نداریم، مگر یک عده‌ معدودی که ممکن است به دهک ۱۰ منتقل شوند.
📣 سراب سردترین شهر کشور شد سازمان هواشناسی: 🔺️ امروز، سراب با دمای کمینه ۷ درجه زیرصفر سردترین و ابوموسی و بستک روز گذشته با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین مناطق کشور بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 رئیسی: گره‌گشایی باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود رئیس‌جمهور: 🔺️گره گشایی از کار مردم باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود. 🔺️ توسعه حمل و نقل و تسهیل رفت و آمد یکی از ضرورت های توسعه یافتگی مناطق مختلف است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش هنرمند گیلانی به توهین برزو ارجمند و حمید فرخ‌نژاد علیه مرحومه پروانه معصومی در مراسم وداع با این بازیگر سینمای ایران در مجتمع خاتم الانبیای رشت اگر تکه نانی داشته باشیم به سگ ولگرد می‌دهیم ولی از شما دریغ می‌کنیم چون لیاقت این کشور را ندارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 رسانه اسرائیلی: تعداد هلاک شدگان عملیات قدس اشغالی به سه نفر رسید
♦️فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه آغاز شد 🔹در حال حاضر ۴ شرکت خودرو شامل صنایع خودرو سازی ایلیا،تیگارد موتور،کرمان موتور و آرین موتور تعدادی از محصولات خود را در سامانه بارگذاری کرده اند. 🔹البته دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز محصولات مازاد و خودروهای جدید را هفته آینده در سامانه بارگذاری میکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بنی‌صدر: در ساواک برای شکنجه دختران خرس به جان آن‌ها می‌انداختند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لحظۀ عملیات استشهادی در قدس اشغالی 🔺رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که مجریان این عملیات ۳ فلسطینی بودند که نظامیان اسرائیلی هر ۳ نفر آنها را به شهادت رساندند. 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند تاکنون ۳ صهیونیست کشته شده‌ و حال ۵ نفر وخیم است.
🔺کاسبی زلنسکی با پول مالیات‌دهندگان آمریکایی 🔹رئیس‌جمهور اوکراین ۷۵میلیون دلار از کمک‌های آمریکا به ‎کی‌یف را که از محل جیب مالیات‌دهندگان تأمین شده بود خرج خرید دو کشتی تفریحی کرده است!
امام على عليه السلام : إنّ مِن أعظَمِ العُوّادِ أجرا عندَ اللّهِ عَزَّوجلَّ لَمَن إذا عادَ أخاهُ خَفَّفَ الجُلوسَ، إلاّ أن يَكونَ المَريضُ يُحِبُّ ذلكَ و يُريدُهُ و يَسألُهُ ذلكَ بزرگترين پاداش را نزد خداوند عزّوجلّ آن عيادت كننده اى دارد كه هرگاه به عيادت برادرش برود، زمان كوتاهى نزد او بنشيند، مگر اين كه خود بيمار دوست داشته باشد و از او بخواهد كه بيشتر بنشيند ميزان الحكمه ج10 ص500
📌فقط خدا را ولی خود قرار دهید و او را اطاعت کنید 🔰آیت‌الله محمدعلی جاودان الان همه مردم روی زمین یک ولی و امام دارند اما بعضی‌ها ولی آنها شیطان است و شیطان آنها را اداره می‌کند؛ ولی بعضی‌ها فقط ولی آنها خداست و اینها کسانی هستند که حرف‌گوش‌کن و مطیع خدا هستند. 🔹هر چه بیشتر حرف‌گوش‌کن و مطیع خدا باشید ولایت ولی شما بیشتر می‌شود و به شما بیشتر مهربان می‌شود و مواظب شما هم هستند که زمین نخورید و گم نشوید و دشمن به شما نزدیک نشود. 🔰 مثلاً می‌خواهید از خیابان عبور کنید و یک ماشین تند می‌آید می‌خواهد به شما بزند؛ ولی آن محافظ‌ها نمی‌گذارند و حتی تا این حد از انسان مراقبت می‌کنند. قرآن هم در آیه ۶۸ سوره آل‌عمران می‌فرماید: «وَاللَّهُ وَلِییّ الْمُؤْمِنِینَ؛ خدا دوستدار و سرپرست مؤمنان است.» 🔹پس فقط خدا را ولی خود قرار دهید و اگر ایمان داشته باشید خدا ولی شما می‌شود و همه کارهای شما را دخالت می‌کند و هیچ جا نمی‌گذارد اشتباه بروید و سرتان کلاه برود، و اگر بداخلاقی کردید گوش شما را می‌پیچاند که بفهمید اینجا بداخلاقی کردید و اشتباه کردید تا بیدار شوید و جبران کنید. آیت الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنگ رسانه‌های فارسی زبان بالا گرفت؛ درگیری لفظی در آنتن زنده بر دروغگو بودن بی‌بی‌سی! 🔶 شهرام همایون: بی‌بی‌سی سالیان سال است که دروغ می‌گوید و این شبکه از اول راستگو نبوده که یک شبه اینطور شود؛ این شبکه ذاتش دروغگو است.
تیتر امروز اینترسپت "هنری کیسینجر، دیپلمات ارشد آمریکایی که مسئول مرگ میلیون‌ها نفر بود، در ۱۰۰ سالگی درگذشت." براساس محاسبه دکتر گرندن، استاد تاریخ دانشگاه ییل و نویسنده کتاب بیوگرافی کسینجر، وی بانی کشتار حداقل ۳ میلیون نفر انسان در دوره مسئولیتش بوده.
💢 اثر صلوات بر حضرت زهرا(س) 🟢 یکی از اختصاصات حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله‌علیها اثر خاصی است که خداوند در صلوات بر آن بانوی مکرمه قرار داده است. پیامبر گرامی اسلام در ضمن فرمایشی نورانی به آن حضرت فرمودند: «يَا فَاطِمَةُ مَنْ صَلَّى عَلَيْكِ غَفَرَ اللَّهُ لَهُ وَ أَلْحَقَهُ بِي حَيْثُ كُنْتُ مِنَ الْجَنَّةِ»؛ «ای فاطمه! هر کس بر تو صلوات بفرستد، خداوند گناهانش را بخشیده و او را به من ملحق می‌کند، هر کجا از بهشت که باشم».
♦️ گروسی خواستار ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران شد مدیرکل آژانس انرژی اتمی مدعی شد: 🔹نیاز به نوعی بازآفرینی سیستم گفت‌وگو با ایران وجود دارد. 🔹از قدرت‌های جهانی می‌خواهیم تا مذاکرات با ایران را از سر بگیرند. 🔹آنها مساله انباشت اورانیوم غنی‌شده در ایران را در حالی که توجه‌ها به جنگ بین اسرائیل و حماس معطوف شده، فراموش نکنند. 🔹ما از دیگران نمی‌خواهیم که بر ایران فشار بیاورند، بلکه با ما تعامل کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ انصارالله یمن: اگر اسرائیل از جنایات خود دست برندارد برنامه‌های گسترده‌ای برای نابودی‌اش داریم. اگر آسمان بر سر ما واژگون شود از حمایت خود از مردم غزه دست برنمی‎داریم.