eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
378 دنبال‌کننده
106.6هزار عکس
70.1هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بنی‌صدر: در ساواک برای شکنجه دختران خرس به جان آن‌ها می‌انداختند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لحظۀ عملیات استشهادی در قدس اشغالی 🔺رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که مجریان این عملیات ۳ فلسطینی بودند که نظامیان اسرائیلی هر ۳ نفر آنها را به شهادت رساندند. 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند تاکنون ۳ صهیونیست کشته شده‌ و حال ۵ نفر وخیم است.
🔺کاسبی زلنسکی با پول مالیات‌دهندگان آمریکایی 🔹رئیس‌جمهور اوکراین ۷۵میلیون دلار از کمک‌های آمریکا به ‎کی‌یف را که از محل جیب مالیات‌دهندگان تأمین شده بود خرج خرید دو کشتی تفریحی کرده است!
امام على عليه السلام : إنّ مِن أعظَمِ العُوّادِ أجرا عندَ اللّهِ عَزَّوجلَّ لَمَن إذا عادَ أخاهُ خَفَّفَ الجُلوسَ، إلاّ أن يَكونَ المَريضُ يُحِبُّ ذلكَ و يُريدُهُ و يَسألُهُ ذلكَ بزرگترين پاداش را نزد خداوند عزّوجلّ آن عيادت كننده اى دارد كه هرگاه به عيادت برادرش برود، زمان كوتاهى نزد او بنشيند، مگر اين كه خود بيمار دوست داشته باشد و از او بخواهد كه بيشتر بنشيند ميزان الحكمه ج10 ص500
📌فقط خدا را ولی خود قرار دهید و او را اطاعت کنید 🔰آیت‌الله محمدعلی جاودان الان همه مردم روی زمین یک ولی و امام دارند اما بعضی‌ها ولی آنها شیطان است و شیطان آنها را اداره می‌کند؛ ولی بعضی‌ها فقط ولی آنها خداست و اینها کسانی هستند که حرف‌گوش‌کن و مطیع خدا هستند. 🔹هر چه بیشتر حرف‌گوش‌کن و مطیع خدا باشید ولایت ولی شما بیشتر می‌شود و به شما بیشتر مهربان می‌شود و مواظب شما هم هستند که زمین نخورید و گم نشوید و دشمن به شما نزدیک نشود. 🔰 مثلاً می‌خواهید از خیابان عبور کنید و یک ماشین تند می‌آید می‌خواهد به شما بزند؛ ولی آن محافظ‌ها نمی‌گذارند و حتی تا این حد از انسان مراقبت می‌کنند. قرآن هم در آیه ۶۸ سوره آل‌عمران می‌فرماید: «وَاللَّهُ وَلِییّ الْمُؤْمِنِینَ؛ خدا دوستدار و سرپرست مؤمنان است.» 🔹پس فقط خدا را ولی خود قرار دهید و اگر ایمان داشته باشید خدا ولی شما می‌شود و همه کارهای شما را دخالت می‌کند و هیچ جا نمی‌گذارد اشتباه بروید و سرتان کلاه برود، و اگر بداخلاقی کردید گوش شما را می‌پیچاند که بفهمید اینجا بداخلاقی کردید و اشتباه کردید تا بیدار شوید و جبران کنید. آیت الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنگ رسانه‌های فارسی زبان بالا گرفت؛ درگیری لفظی در آنتن زنده بر دروغگو بودن بی‌بی‌سی! 🔶 شهرام همایون: بی‌بی‌سی سالیان سال است که دروغ می‌گوید و این شبکه از اول راستگو نبوده که یک شبه اینطور شود؛ این شبکه ذاتش دروغگو است.
تیتر امروز اینترسپت "هنری کیسینجر، دیپلمات ارشد آمریکایی که مسئول مرگ میلیون‌ها نفر بود، در ۱۰۰ سالگی درگذشت." براساس محاسبه دکتر گرندن، استاد تاریخ دانشگاه ییل و نویسنده کتاب بیوگرافی کسینجر، وی بانی کشتار حداقل ۳ میلیون نفر انسان در دوره مسئولیتش بوده.
💢 اثر صلوات بر حضرت زهرا(س) 🟢 یکی از اختصاصات حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله‌علیها اثر خاصی است که خداوند در صلوات بر آن بانوی مکرمه قرار داده است. پیامبر گرامی اسلام در ضمن فرمایشی نورانی به آن حضرت فرمودند: «يَا فَاطِمَةُ مَنْ صَلَّى عَلَيْكِ غَفَرَ اللَّهُ لَهُ وَ أَلْحَقَهُ بِي حَيْثُ كُنْتُ مِنَ الْجَنَّةِ»؛ «ای فاطمه! هر کس بر تو صلوات بفرستد، خداوند گناهانش را بخشیده و او را به من ملحق می‌کند، هر کجا از بهشت که باشم».
♦️ گروسی خواستار ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران شد مدیرکل آژانس انرژی اتمی مدعی شد: 🔹نیاز به نوعی بازآفرینی سیستم گفت‌وگو با ایران وجود دارد. 🔹از قدرت‌های جهانی می‌خواهیم تا مذاکرات با ایران را از سر بگیرند. 🔹آنها مساله انباشت اورانیوم غنی‌شده در ایران را در حالی که توجه‌ها به جنگ بین اسرائیل و حماس معطوف شده، فراموش نکنند. 🔹ما از دیگران نمی‌خواهیم که بر ایران فشار بیاورند، بلکه با ما تعامل کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ انصارالله یمن: اگر اسرائیل از جنایات خود دست برندارد برنامه‌های گسترده‌ای برای نابودی‌اش داریم. اگر آسمان بر سر ما واژگون شود از حمایت خود از مردم غزه دست برنمی‎داریم.
بهره‌برداری از ۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند 🔹۴ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور، به صورت رسمی تحویل متقاضیان شد تا پس از ۱۲ سال چشم انتظاری، پرونده مسکن مهر شهر جدید پرند بسته شود.
🌺در حمام های قدیمی کنار درب خروجی حوض آب سرد قرار داشت، علت این کار هوشمندانه این بود که بدن برای مواجه شدن با سرمای خارج از حمام آماده شود و سینوس‌های سر بسته شوند.
🔴 اعلام برائت چاهزاده از تمام طرفداراش !😁
🔴 بگو امکان نداره اینجوری بیای بیرون و مورد آزار قرار نگیری! 🔹 میخوای مورد آزار قرار نگیری، حجابتو رعایت کن! چرا آسمون ریسمون میبافی؟!
🔸تصویری از خاخام یمیلخ فسرمان که در عملیات امروز در اورشلیم به هلاکت رسید؛ گفته شده او قاضی ارشد دادگاه اشدود بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸هر آنچه در اين دنيا جمع ميكنيد نابود خواهد شد به ياد عاقبت كار در آغاز كار باشيد… سخنی بیدارکننده از حضرت امام باقر (علیه السلام) که امام خامنه ای به شرح آن می پردازند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید نیروهای حماس به این دو اسیر آزاد شده صهیونیست چی یاد دادن! دنیا دیگه به قبل از ۷ اکتبر برنمیگرده :))
گفتگوی سرلشکر باقری با وزیر دفاع عربستان 🔹رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خالد بن سلمان، با اظهار خرسندی از توسعه‌ی روابط دوستانه بین دو کشور و قدردانی از دولت عربستان سعودی برای میزبانی اجلاس فوق‌العاده سران کشورهای اسلامی، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقاء روابط نظامی بین دو کشور اعلام کرد. 🔹وزیر دفاع کشور عربستان سعودی نیز در این گفتگو از ارتقاء سطح همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور استقبال کرد.
علامه طباطبایی (ره): اگر کسی استغفار را وسیله گناه قرار بدهد و بگوید گناه می‌کنم بعد هم استغفار می‌کنم، این دو گناه کرده: یکی خودِ گناه را مرتکب شده، یکی اینکه حریم استغفار را حفظ نکرده، استغفار را به استهزا گرفته. علامه
انهدام باند قاچاق سوخت در جزیره قشم 🔹دادستان قشم: 🔹یک باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت در جزیره قشم شناسایی و منهدم شد. 🔹اعضای این باند پس از دریافت سوخت از جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های جزیره قشم و نگهداری آن‌ها در انبار‌های خود، در فرصتی مناسب سوخت‌های قاچاق را به وسیله لنج‌های سوخت بر از طریق دریا به کشور‌های حاشیه خلیج فارس منتقل می‌کردند. 🔹تاکنون ۴ نفر از اعضای این باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستگیر شده‌اند.
دریادار سیاری: ایران به صادرکننده تجهیزات نظامی تبدیل شده است معاون هماهنگ کننده ارتش: 🔹امروز توانمندی‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تجهیزات نظامی رشد و توسعه یافته، به یک خودکفایی رسیده‌ایم به‌طوری که صادرکننده انواع تجهیزات نظامی شدیم.
سواستفاده افراد سودجو برای بازی پرسپولیس-الدحیل رئیس حراست فدراسیون فوتبال: ⚽️ با توجه به در پیش بودن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، متاسفانه افراد سودجو در حال سو استفاده بوده و در فضای مجازی اقدام به قیمت‌گذاری غیرواقعی بلیط این مسابقه و فریب دادن هواداران فوتبال می‌کنند. ⚽️ضمن اعلام پیگیری و برخورد جدی با افرادی که این فعالیت غیرقانونی را انجام می‌دهند، به اطلاع می‌رساند وفق ضوابط خرید بلیط مسابقه صرفا از طریق سایت بلیط فروشی الکترونیکی بوده و ورود افراد به استادیوم هم با در اختیار داشتن بلیط و کارت ملی و تطبیق این دو جهت احراز هویت انجام خواهد گرفت.
کشف اموال عتیقه و زیر خاکی در محله انقلاب تهران 🔺 سرهنگ حسنوند، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در خرید و فروش سکه‌های تاریخی و عتیقه در محدوده میدان انقلاب تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی قرار گرفت. 🔺 مأموران کلانتری پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و متوجه شدند متهمان در حال فروش عتیقه‌های منسوب به دوران هخامنشی به خریداران هستند. 🔺 با شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان تیمی از مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به دستگیری هر دو متهم شدند و در بررسی‌های بیشتر ۲۳ قطعه عتیقه از متهمان کشف شد. 🔺 هر دو متهم به همراه اموال مکشوفه با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.