eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
سایت مرکز مبادله ارز و طلا از دسترس خارج شد 🔹چهارشنبه ساعت ۱۲، زمان اعلام اولین عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا بود که سایت این مرکز از دسترس خارج شده است. 🔹درحالی‌که بنا بود در ساعت ۱۲ امروز نخستین عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران انجام شود، این سایت به‌طورکلی از دسترس خارج شده است.
🔴 بلینکن: پاره کردن برجام اشتباه بزرگی بود وزیر خارجه آمریکا: 🔸پاره کردن توافق هسته‌ای ایران اشتباه بزرگی بود. ما برنامه هسته‌ای ایران را مهار کرده بودیم. 🔸از زمانی که آنها توافق را کنار گذاشته‌اند از این مهار گریخته‌اند و ما الان در وضعیتی هستیم که نمی‌خواستیم باشیم.
برخلاف چرت و پرتایی که براندازا و لاشخورها میگن، خانم ژیلا صادقی همیشه همچین پوششی داشته!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ جیغ بنفش شبکه صهیونیستی اینترنشنال بعد از حمله سپاه به مقر موساد در اربیل! 🔹 مزدورانی که قادر به پنهان کردن ناراحتی خود از عملیات ضدجاسوسی و ضد تروریستی سپاه علیه مواضع اربابان شبکه اینترنشنال نیستند.
🔴 نیویورک تایمز: ایران استراتژی دفاعی خودش را به حالت تهاجمی تغیر داده است
مجلس از هفته نامه 9 دی به دلیل انتشار اخبار دروغ  شکایت کرد 🔹 مجلس از هفته نامه 9دی به دلیل نشر اکاذیب و اصرار بر برجسته سازی یک خبر دروغ  شکایت کرد. 🔹گفتنی است صاحب‌ امتیاز این هفته نامه، حمید رسایی نماینده پیشین مجلس و عضو جبهه پایداری است و در روزهای گذشته ادعاهای خلاف واقع درباره رییس مجلس مطرح کرده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ جواب های منطقی کارشناس ایرانی به کارشناس عراقی: 📍زمانی هم ادعا میکردید هیچ معارض مسلح ایرانی در خاک اقلیم وجود ندارد اما امروز همه شما به صحت این مساله اعتراف میکنید/مگر خونتان از مردمی که در ایران به واسطه برنامه ریزی همین جاسوسان شهید شدند رنگین تر است؟!/حضور موساد در خاک اقلیم به استدلال من نیاز ندارد به حرف های مسئولین خودتان در این رابطه مراجعه کنید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یادی کنیم از این جواب قشنگ و حکیمانه آقا به جمله دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشک ها...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تنها جایی که هر چی پیرتر بشی عزیزتر میشی ، زیر بیرق سیدالشهداست سلام الله علیه و جعلنی الله فداه
اگر صاحب قدرت باشی! ایران‌گرایانی که مخالفت با اسلام دارند و وطن را بر دین اولویت می‌دادند. سال‌ها بر این طبل می کوبیدند که اسلام نمیتواند حسِ تعهد به وطن ایجاد سازد! دین علیه ملیت است و... بفرمایید در کدام دوره وطن و کشور ایران صاحب چنین قدرتی در منطقه پر آشوب خاورمیانه بوده است!؟ به گونه ای که دشمنان مردم را در سه کشور ادب می کند و رسما بیانیه میدهد: من بودم!
نماینده ای که در مدت چهار سال نمایندگی در موضوعات "ملی" اثربخشی و موضع علنی در مجلس نداشته است در چهار سال دوم هم اثری از او در موضوعات کلان‌پیدا نمی‌کنید. با رای مردم باید رد صلاحیت شود.
⚫️شهادت 24448 فلسطینی در نوار غزه از هفتم اکتبر ▪️وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 16 جنایت و کشتار دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن 163 نفر شهید و 350 نفر هم زخمی شدند. ▪️بدین ترتیب، شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به 24448 نفر و شمار مجروحان نیز به 61504 نفر افزایش یافت.
🔸ایران بدون دلیل حمله نمی‌کند 🔹️رئیس مرکز توسعه رسانه‌های عراق: ایران بدون دلیل هیچ منطقه‌ای را هدف قرار نمی‌دهد و حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل در اقلیم کردستان عراق نیز بدون دلیل انجام نشد. 🔹️رژیم اسرائیل به اربیل به عنوان مقر موساد نگاه می‌کند و در این شهر حضور دارد.
نیویورک تایمز: اسرائیل برای برچیدن تونل‌های غزه باید سال‌ها زمان صرف کند 🔹دو مقام ناشناس اسرائیلی: «حدود ۵۷۰۰ چاه مجزای منتهی به داخل تونل‌های زیر غزه وجود دارد». «این تونل‌ها باید مکان‌یابی و درباره حضور اسرا بررسی و تعمیرناپذیر شود، سال‌ها غیرفعال کردن این تونل‌ها زمان می‌برد و تلاش‌های اخیر تل‌آویو برای تخریب تونل‌ها با جاری کردن آب دریا در آن‌ها شکست خورده است».
📌نجس شدن جوراب🔰 🔻بسیاری از مردم تصور می کنند با جوراب یا دستکش نجس، نمی‌توان نماز خواند. 👈در حالی که می توان نماز خواند، زیرا جوراب، کلاه، دستکش و دستمال نجس، لباس محسوب نمی شوند.  📚 رساله آموزشی بخش مجموعه احکام نماز 📚 استفتاء از دفتر آیت الله العظمی مکارم
چند نکته درباره حمله به مقر جیش الظلم چند نکته برای اینکه در حافظه تاریخی‌مان بماند ... 🚨 جیش الظلم بیانیه داد و صراحتاً تأیید کرد که این حمله به مقر آن‌ها صورت گرفته و تصریح کرد که دو مجاهد! آن‌ها کشته شدند. 👈 تأیید جیش‌الظلم، این سوال را ایجاد می‌کند که دولت پاکستان چرا به تروریست‌ها اجازه فعالیت در خاکش را داده؟🤔 💣 مردم ایران سال‌هاست از فعالیت‌های تروریستی این گروهک آسیب دیده‌اند، اما به راحتی در خاک پاکستان مستقر هستند و فعالیت دارند.‼️ 👈 مولوی عبدالحمید موضع گرفت و این حمله را محکوم کرد که چرا مسلمانان کشته شدند!!😐 (البته ایشان هنوز در مورد جنایات اسرائیل در غزه و حمله آمریکا به یمن به جمع‌بندی نرسیده‌اند!)
🔴 حوض كوثر ✍ در قيامت قبل از ورود به بهشت، نيكوكاران و پيروان خط نبوّت و امامت، به دست مبارك رسول خدا (ص) و اميرالمؤمنين (ع) از حوض كوثر سيراب خواهند شد. بيش از يكصد حديث در اين زمينه در كتاب هاى بحار، الغدير، كنزالعُمّال وتفاسير شيعه و سنّى كه درباره سوره كوثر گفتگو كرده اند وارد شده و ساقى حوض كوثر حضرت على بن ابيطالب (ع) معرّفى شده است. در حديث ثقلين كه مورد اتّفاق شيعه و سنّى است، پيامبر اكرم (ص) فرمودند: من از ميان شما مى روم، ولى دو چيز گرانبها ميان شما مى گذارم: يكى قرآن و ديگرى اهل بيت من و سپس فرمودند: اين دو هرگز از يكديگر جدا نمى شوند تا در كنار "حوض" به من ملحق شوند. كسانى كه خود را از راهنمايى وهدايت پذيرى قرآن وپيامبر اكرم (ص) و منسوبين آن بزرگوار محروم كرده باشند، در قيامت نيز از بهره مند شدن از آن آب گوارا كه مقدّمه ورود به بهشت است، محروم خواهند ماند و كسانى كه از علوم و هدايت آنان برخوردار شده اند آنجا هم از عنايات آن بزرگواران بهره مند خواهند شد. 📚 کتاب معاد، استاد قرائتی
بررسی تکلیف وزارت نفت در هوشمندسازی 🔹دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: ششمین جلسه بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان فناوری اطلاعات وزارت نفت امروز برگزار می‌شود. 🔹احسان کیانخواه دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: ششمین جلسه بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ بودجه ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان فناوری اطلاعات وزارت نفت امروز برگزار می‌شود. 🔹وی افزود: این اولین مرحله ارزیابی است تا قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی به‌صورت جامع برای وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول برگزار خواهد شد. 🔹بر اساس برنامه هفتم سالانه ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها باید هوشمندسازی شود.
ابلاغ دستورالعمل جدید برای حفاظت از داده‌های مردم 🔹رییس مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل جدیدی را برای حفاظت از داده‌های مردم در سکو‌ها و سامانه‌ها ابلاغ کرد. 🔹دکتر سیدمحمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل اجرایی حفاظت از حریم خصوصی کاربران و شیوه جمع‌آوری، پردازش و نگهداری اطلاعات کاربران را به منظور اجرا، به دستگاه‌های مختلف ابلاغ کرد. 🔹این دستورالعمل برای کاهش مخاطرات نقض حریم خصوصی کاربران و حمایت از آن‌ها در برابر تهدیدات سایبری، اشخاص حقوقی غیر دولتی و دستگاه‌های اجرایی کشور را به رعایت قواعد جدیدی در حوزه پردازش و نگهداری داده‌های مرتبط با کاربران در سامانه‌ها و سکو‌های فضای مجازی ملزم کرد. 🔹همچنین مطابق این دستورالعمل، ارائه دهندگان خدمات، داده‌های کاربران را صرفاً در حد اقلام مورد نیاز و متناسب با اهداف صریح و مشخص جمع‌آوری کرده و در صورت درخواست کاربران، امکان «حذف بدون قید و شرط» تمام یا بخشی از داده‌های ایشان را، ضمن رعایت مفاد قانون آیین دادرسی کیفری، فراهم خواهند کرد.
وزیر ارتباطات: پنجره ملی خدمات هوشمند دولت فعال است 🔹وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۳۵ میلیون نفر از هموطنان بالای ۱۸ سال تا به حال حداقل یک بار به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت مراجعه و از خدمات آن استفاده کرده‌اند. 🔹عیسی زارع‌پور صبح امروز -چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲- در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از پنجره ملی خدمات هوشمند دولت اظهار کرد: برای اولین بار در این دولت پنجره ملی خدمات هوشمند سال گذشته راه‌اندازی شد. بر اساس تکلیف قانونی که در قانون بودجه ۱۴۰۱ مشخص شده بود تکالیفی برای دستگاه‌ها مشخص شد تا سال گذشته حداقل ۳۰ درصد از خدمات خود را از طریق این پنجره ارائه دهند. 🔹وی افزود: دستگاه‌ها ابتدا باید به این پنجره متصل می‌شدند که آدرس آن my.gov.ir است. در قانون بودجه ۱۴۰۲ هم چهار تکلیف مشخص شده بود که اولا دستگاه‌های باقی‌مانده متصل شوند، ثانیا تمام خدماتشان را از طریق این پنجره ارائه دهند، ثالثا تمام استعلامات بین‌دستگاهی به شکل برخط انجام شود و رابعا ۲۰ درصد خدماتشان را هم به شکل هوشمند ازائه دهند.