eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از اهداف ارتش قدرتمند پاکستان!!! 🔹هرچند به احتمال زیاد زمین های خالی هدف قرارگرفته اما این چیزی از تجاوز به حریم میهن کم نمیکند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سنتکام مدعی حمله به سایت موشکی ارتش یمن شد فرماندهی مرکزی آمریکا: 🔹۱۴ موشک آماده شلیک از مناطق تحت کنترل ارتش یمن را هدف قرار دادیم. 🔹موشک‌های مورد هدف تهدیدی قریب الوقوع برای کشتی‌های تجاری و کشتی‌های نیروی دریایی ما در منطقه بود.
حمله آمریکا و انگلیس به ۵ استان یمن 🔹در پی حمله آمریکا و انگلیس به اهدافی در مناطق مختلف یمن صدای چندین رشته انفجار شدید در ذمار، الحديدة، صعدة ،تعز و البيضاء یمن شنیده شد. 🔹المیادین از قول یک منبع مسئول در یمن اعلام کرد: آمریکا و انگلیس در تجاوز جدید تاکنون ۵ استان یمن را هدف قرار داده‌اند. 🔹این شبکه خبری در عین حال گزارش داد که در تجاوز امشب آمریکا و انگلیس از نظر اهدافی که قبلا بمباران شده‌اند چیز جدیدی وجود ندارد. 🔹یک منبع هم به صابرین نیوز گفت که تجاوز آمریکا انگلیس به یمن با موشک تاماهاوک از ناوهای جنگی انجام شده است. 🔹سی‌بی‌اس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: آمریکا چهارمین دور حملات خود را علیه اهداف حوثی‌ها (ارتش یمن) انجام داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️‌ سلام امام زمانم 🔹‌السلام علیک یا ابا صالح المهدی علیه السلام 🔹‌السَّلاَمُ عَلَى بَقِيَّةِ اللَّهِ فِي بِلاَدِهِ وَ حُجَّتِهِ عَلَى عِبَادِهِ... 🔹‌سلام بر مولایی که زمینیان، عطر خدا را از وجود او استشمام می کنند؛سلام بر او و بر روزی که حکومت خدا را روی زمین برپا خواهد کرد. ...
☑️ العبد محمدتقی بهجت: 🔳 ما باید به یقین بدانیم که ما در دو دست خود، دو گوهر شبچراغ و گرانقدر (قرآن و عترت) داریم و کار به تشکیک دیگران نداشته باشیم؛ 🔘 خواه بدانند و بگویند که در دست ما گوهر است، و یا آن دو را دو سنگ بی‌ارزش بدانند، چه دیگران قدر آن دو را بدانند یا ندانند [ما باید قدردان باشیم]. ⚫️ برای اینکه اگر قدر ندانستیم، نعمت از دست ما گرفته می‌شود، چنان‌که اهل حجاز از نعمت ولایت محروم شدند و به عَجَم‌ها منتقل گردید. 📚 در محضر بهجت، ج۳، ص۱۹۶
🔴 حمله به پایگاه جاسوسی آمریکا در عمق سوریه 🔺 شبکه «المیادین» بامداد پنجشنبه از حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «هیمو» متعلق به اشغالگران آمریکایی در خاک سوریه خبر داد. 🔹این پایگاه جاسوسی آمریکا در غرب فرودگاه «قامشلی» قرار داشته و در آن عناصر رژیم صهیونیستی نیز حضور دارند.
🔴 وزارت خارجه پاکستان: ایران کشوری برادر است پاکستان: 🔻ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند. 🔻ما همواره بر گفتگو و همکاری در مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تاکید کرده‌ایم. 🔻به تلاش خود برای یافتن راه‌حل‌های مشترک با ایران ادامه خواهیم داد.
🔺قیمت جهانی نفت افزایش یافت/ قیمت نفت برنت به 78.15 دلار در هر بشکه رسید
🔺هماهنگی کامل فعالان رسانه ای اصلاح طلب با خط کانال‌های صهیونیستی در مورد انفجارهای شب گذشته حوالی سراوان.
☑️سالروز شهادت جهاد مغنیه، فرزند شهید عماد مغنیه از فرماندهان عالی‌رتبه حزب الله گرامی باد
🔺رویترز به نقل از مقام‌های نظامی پاکستان: نیروهای مسلح پاکستان در وضعیت «هشدار آمده باش با سطح بسیار بالا» به سر می‌برند، هر گونه «ماجراجویی» دیگر از سوی ایران با قدرت مقابله خواهد شد.
🔴یک منبع آگاه در نیروهای مسلح: 🔺 جنگنده‌های پاکستانی وارد حریم هوایی ایران نشدند و از داخل خاک‌ پاکستان اقدام به شلیک موشک‌هایی به اهدافی در خاک ایران کردند‌. علت عدم فعال شدنِ پدافند این بوده که جنگنده‌ی متخاصم وارد خاک کشور نشده بودند.
🔴 برخی منابع از هماهنگی ایران و پاکستان در حملات خبر می‌دهند 🔻 در انتظار جزئیات بیشتر ...
🔴 رئیس امت واحده پاکستان : هم پاکستان و هم ایران از حمله به جیش العدل آگاه بودند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 کلیپی بعنوان نفوذ نیروی هوایی پاکستان به عمق ۷۰ کیلومتری در صبح امروز منتشر شده است که مربوط به ایران نیست و یک مانور عادی از جنگنده JF-17 در حالت غیر مسلح است و مربوط به یکی از شهر های پاکستان میشود. 🔹اگر در ثانیه های اول کلیپ به تیرهای چراغ برق و تابلوی آبی رنگ راهنمایی و کلمه نوشته شده به زبان اردو و پوستر تبلیغاتی با زبان انگلیسی و اردو دقت کنید متوجه خواهید شد که این کلیپ پرواز در روز مربوط به یک شهر در پاکستان بود. 🔸از روز گذشته تا کنون اعداد و ارقام نادرست بعنوان نفوذ ۵۰ کیلومتری و ۷۰ کیلومتری جنگند های پاکستانی به ایران بسیار منتشر شده است و کلیپ هایی از این قبیل که هیچ کدام از مواضع دولت یا ارتش پاکستان نبوده و در صفحات اینترنتی غیر دولتی پاکستان در حال انتشار است و منبع رسمی ندارد.
🔴وزیر کشور: 9 کشته حمله پاکستان به سراوان تابعیت پاکستانی داشتند.
گوشمون به دهان مدبر بزرگ باشه🇮🇷 🔺نه اخبار فیک و ضد و نقیض و دشمنان و منافقان
🔺 سنگ تمام علی کریمی برای تروریست‌های جیش الظلم
🚨کشتی آمریکایی که دیشب مورد اصابت پهپاد انتحاری انصارالله یمن قرار گرفت
🔺️مهر خبر داد؛ وقوع انفجار در بخش‌هایی از شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان و مجروح شدن چند تن خبرگزاری مهر نوشت: 🔹️اخبار و تصویرهایی مبنی بر وقوع انفجار در بخشی از شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است. 🔹️رسانه‌های پاکستانی مدعی شدند که حمله ارتش این کشور به گروه‌های جدایی‌طلب بلوچ در خاک جمهوری اسلامی بوده است 🔹️این انفجارها بر اساس آخرین اطلاعات باعث مجروحیت چندین نفر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان: این انفجارها در روستایی که نزدیک مرز پاکستان است اتفاق افتاده است.