eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحریم‌های آمریکا موجب انسجام ایران و روسیه می‌شود رییس مجلس دومای روسیه در نشست خبری مشترک با رییس مجلس شورای اسلامی: 🔷 تحریم‌های که آمریکا علیه کشور روسیه و ایران وضع می‌کند فقط باعث انسجام ایران و روسیه می‌شود. 🔷 امیدواریم که روابط بین ایران و روسیه در همه عرصه‌ها بیش از پیش گسترش پیدا کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر کار و اجرا برای شهدا اشتباه است، پای اشتباهم می‌ایستم 🔹دفاع جالب علی برجی از عقایدش درمقابل سوال مجری: تئاتر را برای مردمم کار می‌کنم. 🔹هجمه‌های زیادی را در دوران پساجشنواره باید تحمل کنم.
♦️قیمت طلا و ارز در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹اینجا بیابان‌های کالیفرنیاست، به وسیله پنل‌های خورشیدی برق تولید می‌کنند، از آنجایی که کشور ما به دلیل موقعیت جغرافیایی مستعد استفاده از پنل‌های خورشیدی است. 🔹نیاز به سرمایه‌گذاری ویژه و گسترده بر روی این موضوع در ایران احساس می‌شود.
🔺تعداد ثبت نام ایران خودرو در قرعه‌کشی ۴٠برابر تعداد امضا برای وکالت به شاهزاده پهلوی هست. 🔹️ ایران خودرو ١٢میلیون، شاهزاده ٣٠٠هزارنفر😂
☑️لاوروف: جنگ بین روسیه و غرب دیگر ترکیبی نیست، بلکه تقریبا واقعی است.
🔺تصاویری از حمله شهرک نشینان به مسجد الاقصی
به نظرتون این کار هم بین سلبریتیا و غربزده هامون مد و نشونه روشنفکری میشه ؟! 🤦🏻‍♂😜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب الله فعالیت خودروهای زرهی اسرائیل در مرز با لبنان را رصد کرد. 🔹یک هفته است که حزب الله تحرکات نیروهای اسرائیلی را در خط تماس را زیر نظر دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افزايش واگن بانوان منطقى نيست 🔸مديرعامل شركت بهره بردارى متروى تهران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹به نظر مى آيد افزايش تعداد واگن هاى مخصوص بانوان منطقى نيست. 🔹آقايان كه وارد واگن مترو مى شوند، كارت زرد دارند، نمى توانيم بگوييم چون آقايان رعايت نمى كنند واگنى را افزايش دهيم.
سوئد: اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد 🔹وزیر خارجه سوئد که ریاست دوره‌ای شورای امور خارجی اتحادیه اروپا را برعهده دارد گفت: بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران تصویب شد که افراد دخیل در سرکوب تظاهرات را هدف می‌گیرد. 🔸خبرنگار وال استریت ژورنال نوشته که ۳۷ نهاد و شخص تحریم شدند که در هفته قبل نیز گزارش شد. جزئیات بیشتر هنوز منتشر نشده است.
♦️کانال تحلیلی خبری تا ظهور مولا عج♦️: ♦️هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان‌ 🔹سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوبی کشور طی امروز تا جمعه خبر و برای ۵ استان هشدار بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد. 🔹بر این اساس برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، نیمه غربی استان‌های هرمزگان و کرمان هشدار سطح زرد کاهش دید، لغزندگی جاده ها، احتمال اختلال در تردد، احتمال آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی و احتمال افت فشار گاز و قطعی برق صادر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توهین و بی‌احترامی گوگوش خواننده هرزه دوران پهلوی به ترک ها ! (خوبه خودشم آذریه حالا)
🔺وزیر کشور: احتمال تغییر در استانداردهای شاخص آلودگی برای جلوگیری از تعطیلی مدارس وحیدی: 🔹مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی، مدارس باید تعطیل باشند. گروه‌های اضطراری استان‌ها براساس همین مصوبه ناچارند تصمیم به تعطیلی بگیرند. 🔹در هرحال این موضوع موجب شد تا با کمک سازمان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را برای دولت تعیین کنیم تا این استانداردها را کمی تغییر دهیم تا لازم نباشد در این شرایط مدارس‌مان را تعطیل کنیم.
ضدانقلاب کلی خودشو کشت تو این چندماه که مردم اعتصاب کنن، بازار اقتصادی جمهوری اسلامی زمین بخوره و فضا جوری جلوه داده بشه که مردم جمهوری اسلامی رو قبول ندارن و به رسمیت نمیشناسن مردم هم دست‌به‌دست هم دادن و ١٢میلیون نفر ثبت نام کردن برای خودرو😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تسنن آمریکایی | وقتی کاهن منافق لب به مدح و ثنای آمریکا می‌گشاید! عبدالحمید کذّاب: رئیس جَمهور (!) عَمریکا فرمودند (!) هر جا برای عَمریکا تهدید است را از بین می‌بریم. بله شما این توانایی را دارید! این امکانات را الله به شما داده که هر جا حمله کنید و بزنید! این قدرت را دارید! چرا این مسجد که آمریکا را بَزَک می‌کند و قادر مطلق نشان می‌دهد مسجد ضرار و این حلقوم که مدح آمریکا می‌گوید حلقوم یک کاهن منافق خوانده نشود؟!
🔸عضو شورای رقابت: رئیس شورا نظر شخصی خودش را اعلام کرده است؛ این شورا اختیار نظر دادن درباره عرضه خودرو در بورس را ندارد. طغیانی : 🔹شورای رقابت درباره عرضه خودرو در بورس کالا مصوبه‌ای نداشته است و آنچه اعلام شده، نظر رئیس این شورا است. 🔹شورای رقابت می‌تواند در مورد کیفیت عرضه و یا اصلاح قیمت‌گذاری پایه نظر دهد اما این شورا نمی‌تواند درباره اینکه خودرو در بورس کالا عرضه شود یا نه، اعلام نظر کند چرا که اساسا این موضوع در حوزه اختیارات شورای رقابت نیست.
🔸فاطمی امین هم نظر شورای رقابت را رد کرد: وزارت صمت دخالتی در عرضه خودرو در بورس نخواهد داشت. وزیر صمت: 🔹عرضه خودرو در بورس کالا بسته به نظر خودروسازان و سازمان بورس است. نامه شورای رقابت به دست وزارت صمت نرسیده است؛ این درحالیست که ادامه روند عرضه خودروها در بورس کالا بسته به نظر خود خودروسازان و سازمان بورس است و وزارت صمت دخالتی در این موضوع نخواهد داشت.
🔻بیش از ۹۰ درصد داروها تولید داخل است 🔹رئیس جمهور:تولید داخل بودن بیش از ۹۰ درصد داروهای کشور از افتخارات حوزه سلامت است. بسیاری از تجهیزات پزشکی در کشور تهیه می‌شوند ‌و قابل رقابت با تولید مشابه خارجی هستند. 🔹این ادراک برای همسایگان ما به وجود آمده که باید به ایران آمد و رفتن به اروپا اولویت نیست. امری که به گردشگری سلامت ما بسیار کمک می‌کند.
اعتراف تاریخی شاه به نبود امکانات و زیر ساخت در کشور شاه در زمینۀ نحوۀ استفاده از درآمدهای نفتی در مصاحبه‌ ای مهم این‌گونه اظهار کرد: از حالا شکممان را صابون نزنیم و نگذاریم باز همان لاشخورها طرح بدهند که با درآمد اضافی فلان کار را میشود کرد در حالی که نه سیمان داریم و نه آجر ، نه ظرفیت بندری ، نه کارگر ، نه جاده کافی و نه قدرت جذب اقتصادی (سرمایه‌گذاری) اشتباهات گذشته را مسلماً دیگر تکرار نخواهیم کرد. روزنامه اطلاعات ۳ آبان ۱۳۵۵ (۲۵۳۵ شاهنشاهی)
حضور ۳۰ هزار تماشاگر در بازی استقلال - ملوان/ زیرساخت‌های حضور زنان فراهم نیست نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال: 🔹دیدار استقلال و ملوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، با حضور حداکثر ۳۰ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. 🔹تا اطلاع ثانوی، زیرساخت‌های حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم نیست. 🔹یکی از موارد مورد نظر AFC و فیفا، فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است. ما تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها را به شکلی آماده کنیم که با فرهنگ‌مان هم‌خوانی داشته باشد.