eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تسنن آمریکایی | وقتی کاهن منافق لب به مدح و ثنای آمریکا می‌گشاید! عبدالحمید کذّاب: رئیس جَمهور (!) عَمریکا فرمودند (!) هر جا برای عَمریکا تهدید است را از بین می‌بریم. بله شما این توانایی را دارید! این امکانات را الله به شما داده که هر جا حمله کنید و بزنید! این قدرت را دارید! چرا این مسجد که آمریکا را بَزَک می‌کند و قادر مطلق نشان می‌دهد مسجد ضرار و این حلقوم که مدح آمریکا می‌گوید حلقوم یک کاهن منافق خوانده نشود؟!
🔸عضو شورای رقابت: رئیس شورا نظر شخصی خودش را اعلام کرده است؛ این شورا اختیار نظر دادن درباره عرضه خودرو در بورس را ندارد. طغیانی : 🔹شورای رقابت درباره عرضه خودرو در بورس کالا مصوبه‌ای نداشته است و آنچه اعلام شده، نظر رئیس این شورا است. 🔹شورای رقابت می‌تواند در مورد کیفیت عرضه و یا اصلاح قیمت‌گذاری پایه نظر دهد اما این شورا نمی‌تواند درباره اینکه خودرو در بورس کالا عرضه شود یا نه، اعلام نظر کند چرا که اساسا این موضوع در حوزه اختیارات شورای رقابت نیست.
🔸فاطمی امین هم نظر شورای رقابت را رد کرد: وزارت صمت دخالتی در عرضه خودرو در بورس نخواهد داشت. وزیر صمت: 🔹عرضه خودرو در بورس کالا بسته به نظر خودروسازان و سازمان بورس است. نامه شورای رقابت به دست وزارت صمت نرسیده است؛ این درحالیست که ادامه روند عرضه خودروها در بورس کالا بسته به نظر خود خودروسازان و سازمان بورس است و وزارت صمت دخالتی در این موضوع نخواهد داشت.
🔻بیش از ۹۰ درصد داروها تولید داخل است 🔹رئیس جمهور:تولید داخل بودن بیش از ۹۰ درصد داروهای کشور از افتخارات حوزه سلامت است. بسیاری از تجهیزات پزشکی در کشور تهیه می‌شوند ‌و قابل رقابت با تولید مشابه خارجی هستند. 🔹این ادراک برای همسایگان ما به وجود آمده که باید به ایران آمد و رفتن به اروپا اولویت نیست. امری که به گردشگری سلامت ما بسیار کمک می‌کند.
اعتراف تاریخی شاه به نبود امکانات و زیر ساخت در کشور شاه در زمینۀ نحوۀ استفاده از درآمدهای نفتی در مصاحبه‌ ای مهم این‌گونه اظهار کرد: از حالا شکممان را صابون نزنیم و نگذاریم باز همان لاشخورها طرح بدهند که با درآمد اضافی فلان کار را میشود کرد در حالی که نه سیمان داریم و نه آجر ، نه ظرفیت بندری ، نه کارگر ، نه جاده کافی و نه قدرت جذب اقتصادی (سرمایه‌گذاری) اشتباهات گذشته را مسلماً دیگر تکرار نخواهیم کرد. روزنامه اطلاعات ۳ آبان ۱۳۵۵ (۲۵۳۵ شاهنشاهی)
حضور ۳۰ هزار تماشاگر در بازی استقلال - ملوان/ زیرساخت‌های حضور زنان فراهم نیست نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال: 🔹دیدار استقلال و ملوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، با حضور حداکثر ۳۰ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. 🔹تا اطلاع ثانوی، زیرساخت‌های حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم نیست. 🔹یکی از موارد مورد نظر AFC و فیفا، فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است. ما تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها را به شکلی آماده کنیم که با فرهنگ‌مان هم‌خوانی داشته باشد.
🔴هدیه ۱۱ میلیارد دلاری ایرانی‌ها به اقتصاد ترکیه 🔹آمارها نشان می‌دهد طی ۸ سال اخیر ایرانی‌ها بیش از ۶۶۰۰۰ شرکت تأسیس و نزدیک به۳۷هزار فقره  ملک در ترکیه خریداری کرده‌اند. 🔹برخی فعالان اقتصادی می‌گویند سرمایه‌گذاری در ترکیه آن‌طور که در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود، جذاب نبوده و بازندگان زیادی ازجمله بین ایرانی‌ها داشته است. 🔹نرخ برابری لیر در مقابل دلار طی۲۴ ماه اخیر با افت ۱۵۴درصدی از ۷.۴لیر در فوریه ۲۰۲۱ به حول و حوش۱۹لیر در روزهای اخیر رسیده است. 🔹براساس اطلاعات منتشرشده توسط بانک مرکزی ترکیه، قیمت مسکن نیز در ماه نوامبر ۲۰۲۲به‌طور سالانه بیش از ۱۷۴درصد افزایش یافته است. 🔹آمارهای خرید ملک و تأسیس شرکت نشان می‌دهد حداقل ۱۱میلیارد دلار از ایران به سمت املاک و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های این کشور خروج سرمایه انجام شده است. این ارقام با دلار ۴۰هزار تومانی رقمی معادل ۴۴۰ هزار میلیارد تومان است. رقمی که معادل۲۲درصد از بودجه عمومی کشور و معادل کل یارانه نقدی است.
🔴خودروهای ایرانی وارد ونزوئلا شد 🔹رامون ولاسکِز وزیر حمل‌ونقل ونزوئلا با انتشار تصویر و ویدیو در صفحه کاربری خود در توییتر از رسیدن یکهزار دستگاه خودروی شرکت سایپا به این کشور خبر داد. 🔹طبق اعلام ولاسکِز، در ماه فوریه (بهمن- اسفند)، دو هزار دستگاه خودروی ایرانی ساخت شرکت ایران خودرو ( IKCO) نیز وارد بازار ونزوئلا خواهد شد. 🔹وزیر حمل‌ونقل ونزوئلا در بیان برنامه این کشور پس از ورود محموله‌های توافق‌شده با ایران نوشت: در مرحله دوم، خودروها در (شرکت) بِنیراَئوتو (Venirauto) با به کارگیری قطعات ساخته شده در جمهوری بولیواری ونزوئلا مونتاژ خواهند شد.
انهدام باند خانوادگی تولید داروهای تقلبی ترک اعتیاد و قرص‌های روانگردان 🔹دادستان تهران: از یک شبکه زیرزمینی که به صورت خانوادگی فعالیت می‌کرد و در سطح کشور با همکاری عطاری‌های غیرمجاز فروش داشت، بیش از ۴ میلیون قرص متادون و مقادیر زیادی شربت تریاک و شربت متادون کشف و ضبط شد. 🔹۶ نفر اصلی این باند در یک عملیات ضربتی در تهران، شهریار و پاکدشت دستگیر شدند.
🔴زن تاثیرگذار فقط 🔹اشتون: به اطمینان دادم دولت بعدی آمریکا از خارج نمی‌شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| زن تاثیرگذار فقط ایشان 🔹دیدار «تاریا کرونبرک» سرپرست هیئت پارلمانی اروپا با هاشمی رفسنجانی که این نماینده اروپایی حتی هیچ احترامی برای هاشمی قائل نشد!
📢 یکی از نیرو های حزب الله ، در مرز روبروی سربازان صهیونیست
علیرضا اکبری(همون جاسوسی که اخیرا اعدامش کردن) از تعریف و تمجید از روحانی و بهزاد نبوی تا حمایت از فردوسی‌پور!
⭕️ جریمه ۱۱۹ میلیارد تومانی برای گرانفروشی بلیط هواپیما 🔸صالحی، رئیس شعبه پرونده های مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی: 🔹چهار شرکت هواپیمایی و چهار سامانه فروش بلیط هواپیما به دلیل گرانفروشی به پرداخت ۱۱۹ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند. 🔹الزام به اصلاح قیمت فروش بلیط هواپیما براساس تعرفه های مصوب هم بخش دیگری از حکم صادره تعزیرات حکومتی برای این شرکت ها بوده است.
قالیباف: باید از ظرفیت‌های موجود در روابط دوجانبه میان ایران و روسیه استفاده کنیم 🔹ما در پارلمان دو کشور باید تلاش کنیم تا بتوانیم در بعد قوانین و نظارت برای دولت‌ها و مردم تسهیل‌گری کنیم. 🔹نکته مهم دیگری که مورد بحث قرار گرفت همکاری‌های بانکی و پولی است که بتوانیم هم در تبادل بین روبل و ارز هم در مسائل ارتباط بین دو بانک‌مرکزی و شعبه‌هایی از بانک‌های روسی در ایران و بالعکس که بتوانند مسائل مالی و پولی را به طریق صحیح انجام دهند.
🔸 تداوم سریال تحریم‌های لندن علیه ایران 🔹دولت انگلیس در ادامه رویکرد مداخله‌جویانه غرب در امور داخلی ایران و تلاش برای تنفس مصنوعی به اغتشاشگران، تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری وضع کرد. 🔹گزارش شده که تحریم‌های جدید شامل مقام‌های مرتبط با دستگاه قضا می‌شود. (من جای ایران بودم بلافاصله ۲ تا جاسوس دیگشون هم اعدام میکردم)
تعداد هشتگ های ترند شده در توئیتر رو ببیندید 🔻من وکالت میدم ۲۷۴ هزار هشتگ 🔻توماج صالحی ۳۲۷ هزار هشتگ حتی از توماج صالحی هم کمتر اهمیت داره رضا پهلوی😂 ضدانقلاب گند زد با این وکالت‌بازیش. به یه ادم ناشناس یا حتی به نازنین بنیادی رقاص وکالت میدادن بهتر بود تا رضا پهلوی 🤦‍♂
📢 شاید فکرکنید این تصاویر مربوط به فیلم بتمن است اما اشتباه میکنید، این ارتش اوکراین است که اینگونه در آسمان ها به دنبال شاهد است 🇮🇷
🛑 همزمان با تظاهرات در بغداد، هزاران نفر در مقابل سفارت سوئد در آنکارا، پایتخت ترکیه علیه سوزاندن قرآن تظاهرات کردند.