eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجوری باید تازه به دوران رسیده ها رو ادب کرد! 🔹در چین یه نوکیسه که سوار ماشین گرانی بوده در هنگام بنزین زدن، بجای اینکه پول رو به کارگر جایگاه بده اون رو روی زمین میریزه. 🔹کارگر پول رو از زمین جمع می کنه و گریه اش می گیره. بعد از انتشار این کلیپ، جایگاه داران چین تصمیم گرفتن دیگه به این پلاک سوخت نفروشن
🔴 استفاده از دو سوم سهم مبارک امام(ع) برای زلزله‌زدگان خوی مجاز است 🔹دفتر آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید اعلام کرد: در پی درخواست عده‌ای از مؤمنین مبنی بر صرف وجوهات شرعیه برای زلزله‌زدگان شهرستان خوی، معظم له ضمن تأکید به مسئولان نسبت به حل سریع مشکلات پیش آمده در آن منطقه، دو سوم سهم مبارک امام (علیه السلام) را برای صرف این موضوع مجاز دانستند.
🔴قوه‌قضائیه: فرهاد میثمی در اعتصاب غذا نیست 🔹از دیشب برخی تصاویری منتشر و مدعی شدند که فرهاد فرهاد میثمی در اعتصاب غذاست. چند سال پیش میثمی با اتهام توهین به مقدسات و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی محاکمه شد و پس از ورود به زندان در سال ۹۷ برای مدت کوتاهی اعتصاب غذا کرد. 🔹باتوجه به اینکه او سابقه بیماری کولیت دارد، در همان زمان مقداری وزنش کم شد اما با دخالت پزشکان اعتصاب غذایش را شکست و تحت درمان قرار گرفت. 🔹پیگیری‌ سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد میثمی الان اعتصاب غذا نکرده اما به هم‌بندی‌ها و مسئولان زندان گفته: «من کمترین مقدار غذا را مصرف می‌کنم». در حال حاضر با توجه به نظارت کادر زندان رجایی‌شهر، وضعیت عمومی او به‌طور مرتب تحت نظر پزشک مقیم زندان بوده و حال عمومی‌اش مناسب گزارش شده است. 📷عکس مربوط به صبح امروز،۱۴ بهمن، است.
رئیس‌جمهور به استاندار آذربایجان‌غربی: بازسازی مناطق زلزله‌‌زده‌ی خوی در سریع‌ترین زمان آغاز شود 🔹به روند امدادرسانی، تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان سرعت بدهید.
♦️ 🔹باشگاه مس کرمان: بابت رفتارهای زشت و تحریک‌آمیز سرمربی استقلال تهران در بازی برابر مس کرمان به مراجع ذی صلاح شکایت خواهد کرد. 🔹رئیس سازمان خصوصی‌سازی:رونمایی از فاز اول سایت مولدسازی در ۲۲ بهمن 🔹مالک باشگاه تراکتور: پول بلیت‌فروشی دو بازی آینده تراکتور را به مردم خوی اختصاص می‌دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کانال تحلیلی خبری تا ظهور مولا عج♦️: ♦️ 🔹باشگاه مس کرمان: بابت رفتارهای زشت و تحریک‌آمیز سرمربی استقلال تهران در بازی برابر مس کرمان به مراجع ذی صلاح شکایت خواهد کرد. 🔹رئیس سازمان خصوصی‌سازی:رونمایی از فاز اول سایت مولدسازی در ۲۲ بهمن 🔹مالک باشگاه تراکتور: پول بلیت‌فروشی دو بازی آینده تراکتور را به مردم خوی اختصاص می‌دهیم.
بلومبرگ: روسیه به حمله خود در شرق اوکراین ادامه خواهد داد، در حالی که کی‌یف منتظر تحویل تسلیحات جدید است 🔹به گفته مقامات آمریکایی و اروپایی، حتی در شرایطی که کی‌یف برای تهاجم خود در جنوب در بهار در حال تلاش برای تامین تسلیحات بیشتر است، حمله روسیه در شرق اوکراین قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد. 🔸آخرین ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که انبوهی از تسلیحات ارسال شده از ایالات متحده و اروپا به اوکراین برای بازپس‌گیری قابل ملاحظه قلمرو کافی نیست. 🔹اسلحه‌های بیشتری می‌رسند، اما تا چند ماه آینده. و این می تواند به این معنی باشد که درگیری حداقل تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت 🔸با توجه به زمان لازم برای تحویل، آموزش و ساخت خطوط تدارکاتی، تانک های جنگی پیشرفته از اروپا و ایالات متحده ممکن است تا پایان بهار در میدان نبرد ظاهر نشوند 🔹به منظور جمع آوری منابع برای حمله بهاری در جنوب، اوکراین مجبور است به زودی نیروهای خود را از شهر باخموت خارج کند. 🔸یک مقام ارشد آمریکایی گفت بعید است که اوکراین بتواند به این زودی کریمه را بازپس گیرد و افزود که دولت در کی‌یف بر اهداف فوری تری متمرکز است که بسیار پیچیده هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاهر اف-۳۱۳، یک هواپیمای جنگنده نسل پنجم سبک با قابلیت پشتیبانی نزدیک است که توسط سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در دست ساخت است. پروژه ساخت جنگنده قاهر پروژه‌ای برای ساخت نوعی جت جنگندهٔ تک‌سرنشین و پنهان‌کار در ایران است که همه مراحل طراحی و ساخت جنگنده قاهر اف-۳۱۳ را دانشمندان و متخصصان ایرانی انجام دادند. قاهر یک جنگندهٔ جت دوموتوره و تک‌سرنشینه با دو ورودی هوا در دو طرف کابین خلبان و دو خروجی است. طول قاهر تقریباً ۱۴ متر و فاصلهٔ دو نوک بال آن تقریباً ۸ متر تخمین زده می‌شود. این جنگنده دارای سطح مقطع راداری بسیار کم بوده و با تجهیزات پیشرفته ساخته شده و به سامانه‌های الکترواویونیک مجهز می‌باشد. قاهر اف-۳۱۳ قادر به حمل تسلیحات پیشرفتهٔ بومی بوده و از قدرت تهاجمی بالایی برخوردار است.
🔺آقازاده‌ای که اسپانسر پروژه‌های ضدامنیتی حوزه هنر است! 🔹احسان رسول‌اف آقازده جلال رسول‌‎اف مدیر سابق سیستم بانکی و بیمه کشور طی سال‌های گذشته اقدامات ضدامنیتی فراوانی در حوزه هنر انجام داده، از ساختارشکنی و همراهی با اعتصابات گالری محسن تا تاسیس مجموعه کوشک برای پیشبرد اهداف سفارتخانه‌های غربی. 🔹اسناد موجود بیانگر مراودات مالی رسول‌اف با یک هلدینگ فعال در حوزه اقتصاد هنر است.
☑️تلاش رژیم‌صهیونیستی برای ائتلاف علیه ایران 🔹رادیو فرانسه به نقل از منابع ناشناس دیپلماتیک گزارش می‌دهد برای حمله رژیم‌صهیونیستی به ایران همه چیز «روی کاغذ» آماده است. حدود ۳ هزار هدف شناسایی شده است و "دولت یهود می‌خواهد به سرعت وارد عمل شود." اما رژیم‌صهیونیستی ترجیح می‌دهد که یک ائتلاف نظامی از آمریکا، فرانسه و چند کشور عربی برای اجرای این عملیات تشکیل گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"پ" مثل پناه ..... داستانِ یک شبِ تنهای تنها.... تقدیم به همه پدران سرزمین ایران به خصوص پدران آسمانی ای که مدافع امنیت و پناه ایران بودند ......🧡💚
🔴یونهاپ: کره جنوبی و آمریکا در حال انجام تمرینات هوایی مشترک با حضور جنگنده های رادارگریز اف-22 و اف-35 هستند که نشان از "اراده و توانایی تزلزل ناپذیر آمریکا" برای حفظ امنیت کره جنوبی است.
انتقاد نماینده مجلس شورای اسلامی از مواضع صورتی پسند اخیر رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی در مورد مسئله حجاب
موافقت آلمان با ارسال «تانک ضدهوایی» به اوکراین 🔹 یک رسانه آلمانی خبر داد که دولت این کشور با ارسال تانک‌های «لئوپارد ۱» به اوکراین و رایزنی با قطر برای دادن تانک ضدهوایی «گپارت» موافقت کرده است.
مارجوری تیلور گرین، نماینده کنگره آمریکا: 🔹پنتاگون چندین روز است که یک بالن جاسوسی چینی را بر فراز ایالات متحده ردیابی کرده و آن را ساقط نمی کند. 🔸آمریکایی ها و ۸۵ میلیارد دلار تجهیزات نظامی و تسلیحات آمریکایی را در افغانستان رها کردند. 🔹از مرز ما محافظت نمی کند و ۵ میلیون نفر [مهاجر] حمله می کنند. 🔸دولت بایدن ناتوان است.
🔸سفير ايران در اتريش: اروپا برخلاف آمریکا خواهان احیای کامل و سریع برجام است عباس باقرپور در صفحه توییترش نوشت: 🔹از دیدارها و گفت‌وگوهای مختلفی که اخیرا با برخی سیاستمداران و اندیشمندان اروپایی داشتم فهمیدم که بر خلاف ایالات متحده، اروپایی ها طولانی شدن جنگ در اوکراین را در راستای منافع اقتصادی و امنیتی خود نمی دانند. 🔹اروپا با رویکرد آمریکا در مورد برجام موافق نیست و بر خلاف آمریکا، بر احیای کامل و سریع آن تاکید دارند. 🔹آنها تنش های بیشتری را به خاطر ماجراجویی‌های کابینه جدید رژیم اسرائیل پیش بینی می‌کنند و از این بابت نگرانند.
🔴 شهادت یک بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در حین انجام وظیفه 🔹صبح امروز، بسیجی «داوود جاودانیان» از گردان امام حسین(ع) تیپ ۴۸ فتح حین انجام وظیفه در مرز‌های شمال غربی کشور به علت برودت هوا و سرمای شدید دچار یخ زدگی شد و به شهادت رسید. 🔸شهید جاودانیان اهل روستای کت از شهرستان بهمئی است.
⭕️ وزارت دفاع روسیه: نیروهای روسیه سکوی پرتاب موشک هیمارس ساخت آمریکا را در خرسون منهدم کردند.
🔺بهترین تانک های جنگ جهانی دوم
🔻شُل گیری ها و جولان آزادانه کاشفان حجاب، نه سبب جذب آنها به حاکمیت، بلکه سبب تشدید توهم در اکثریت بودن براندازان می‌شود
🍃💚 قرآن جز از مدح علی آیه ندارد این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد رفتم زیر سایه‌ی لطفش بنشینم دیدم علی نور بود سایه ندارد. (ع)🌺 🌺
استوری داماد خانواده انصاریان و ابعاد جدید از فوت مرحوم علی انصاریان 🔹بدون اجازه خانواده، به علی انصاریان "سلول بنیادی" تزریق شد!
🔴واکنش گوینده خبر تلویزیون به ادعای ممنوعیت گریم مجریان زن در صداوسیما 🔹ریحانه‌سادات میرصانع: هیچ‌یک از دوستانم در واحد گریم مرخص نشدن. واحد گریم هم کار خودش رو انجام میده. آرایش هم که از قدیم ممنوع بود.
دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج)؛ «سینما کلید پیشرفت» 🔹جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) همزمان با برگزاری چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.