eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸🚨 | انفجارهای شدید و پی در پی دوباره در شمال نوار غزه، ناشی از حملات هوایی اسرائیل.
پرس تی‌وی هم مدعی شد هفته آینده اولین دسته از سوخو 35 ها وارد ایران میشوند.
☑️دبیرکل جنبش جهاد اسلامی النخالة : 🔹برای میانجی‌ها، تا زمانی که اشغالگر به شرایط ما تسلیم نشود، روند متوقف نخواهد شد، حتی اگر صد روز ادامه داشته باشد. و سربازان ما برای آخرین نفس آماده هستند ما قبلاً اشتباه کردیم و من دیگر اشتباه نخواهم کرد و من با سربازانمان آماده شهادت هستم من متوقف نخواهم شد حتی اگر یک رزمنده در میدان جنگ بماند.
☑️واکنش صفحه فارسی حزب الله به گزافه گویی های نتانیاهو مقاومت اسلامی حزب الله: 🔹‏در صورت قصد ‎اسرائیل برای ایجاد یک قتل‌عام در فلسطین اشغالی، بر هر مسلمان واجب است در هر مکان و با استفاده از هر ابزاری اسرائیل را مورد هدف قرار دهد. ما در کنار برادرانمان در غزه هستیم و هر زمان که لازم باشد دوشادوش آنان برای فتح ‎قدس شریف اقدام خواهیم کرد.
🔴الیور لیفی، روزنامه نگار صهیونیست: این سنگین ترین رگبار موشکی است که از غزه در دور کنونی شلیک شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️هم اکنون تشییع پیکر مسئول بخش عملیات گروهان های قدس در غزه 🔸پیکر شهید ایاد الحسنی عضو شورای نظامی و مسئول بخش عملیات گروهان‌های قدس در اردوگاه الشاطی در غرب غزه تشییع شد. 🔺شهید الحسنی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسید.
⭕️ امیر بوخبوط روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی: دولت اسرائیل احتمالا به منظور فشار بر گروه‌های فلسطینی جهت موافقت با آتش‌بس، حملات علیه غزه را شدت بخشد، اسرائیل بیش از این تحمل وضعیت کنونی را ندارد.
☑️🚨 |شلیک موشک زمین به هوا به سمت جنگنده‌های اسرائیلی 🔹رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که گروه‌های مقاومت در غزه ۳ موشک زمین به هوا به سمت جنگنده‌های اسرائیلی شلیک کردند.
کشف ۳.۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق 🔹منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: محموله فرآورده‌های نفتی به میزان ۳ میلیون و ۴۱۲ هزار لیتر و به ارزش تقریبی ۷۳۵ میلیارد ریال متعلق به شرکت پ.ن به اتهام قاچاق سازمان یافته توأم با اظهارات گمرکی خلاف واقع کشف و توقیف شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این خانوم اینفلوئنسر، نسخه AI خودشو با نام CarynAI به صورت دیجیتالی عرضه کرده که می‌تونه دوست دختر آنلاین شما باشه. با پرداخت ۱ دلار در دقیقه میتونید باهاش چت کنید، و تا الان 71,610$ در آمد داشته و به گفته خودش می‌تونه تا ۵ میلیون دلار در ماه در آمد داشته باشه. اروپایی‌ها اون‌قدر چشم و دل سیرن که برای چت کردن با یه دختر حاضرن دقیقه‌ای یک دلار بدن! هول‌های چشم آبی 🤦🏻‍♂🤦🏻‍♂🤦🏻‍♂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام موشکی «سرایا القدس» به صهیونیست‌ها 🔹شاخه نظامی جهاد اسلامی با انتشار فیلمی از موشک «براق ۸۵» خود، پیامی برای ارتش رژیم صهیونیستی فرستاد و در اشاره به عدم توانایی سامانه «فلاخن داوود» در رهگیری موشک‌های مقاومت، نوشت: فلاخن‌ به دردتان نخواهد خورد.
🔸 🚨| رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مذاکرات برای توقف درگیری‌ها بین گروه‌های فلسطینی و ارتش صهیونیستی به بن‌بست رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشدید اختلافات سعودی اماراتی؛ هر روز بیشتر از دیروز «قاسم عزالدین» تحلیلگر سیاسی: 🔺"مهم‌ترين اختلافات سعودی اماراتی موضوع خروج امارات از اوپک پلاس، تلاش عربستان برای جذب شرکت‌های بزرگ از دبی به عربستان، موضوع ترکیه و همچنین اختلاف در موضوع پاکستان است؛ اختلافاتی که از سال 2019 رو به افزایش است."
☑️️🚨 |سریاالقدس: پس از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتیم که حملات خود را تشدید کنیم و برای یک ماه آماده هستیم‌.
🚨 سریاالقدس: پس از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتیم که حملات خود را تشدید کنیم و برای یک ماه آماده هستیم‌.
⭕️ ببینیم معذرت خواهی میکنند... 🤔 زنی که مکشّفه روی سِن آمد جایزه گرفت و... دهن کجی کرد
ما با سلاح روشنگری میتوانیم حافظه مردم را نسبت به فضاحتها و خیانتهای طیف ، هوشیار نگه داریم. اما، ضعف ما این بود که نتوانستیم دولت انقلابی را نسبت به عواقب عدم پاکسازی بدنه خود از حضور و نفوذ متقاعد نماییم!
🔴یادتونه علیمی با کنایه به رهبر نوشت: «قدرت تحلیل فقط: زمستان سخت» ؟ 🔺هیچی دیگه، اکونومیست گزارش داد تو زمستان سخت اروپا، ۶۸ هزار نفر جان خودشون رو به خاطر گرانی انرژی از دست دادن! بیشتر از کشته های کرونا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 غُر بزنید تا عالم به‌نظر برسید 🔹رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: اگر تمام هنر ما سیاه‌نمایی بدون ارائه راه‌حل باشد بعید می‌دانم بتوان آن را خدمت به کشور دانست. 🔹جریانی در بین صاحب‌نظران شکل‌گرفته که هرچقدر تندتر و منفی‌تر حرف بزنید عالم‌تر به نظر می‌رسید.
🔴 کم‌کاری شهرداری تهران پیرامون مسئله / جولان هنجارشکنان در نمایشگاه گل‌و‌گیاه! 🔹در ابتدای ورود به نمایشگاه کتاب، گیت‌هایی وجود دارد که برای خوش‌آمدگویی و در صورت نیاز تذکر حجاب در نظر گرفته شده است. همچنین در بستر نمایشگاه به موارد ناهنجاری تذکر داده می‌شود اما جدیت و گستردگی این تذکرات زیاد نیست. 🔹نکته قابل توجه دیگر میزگردها و مراکز آزاداندیشی است که درباره حجاب در نمایشگاه امسال وجود دارد. هرچند جدیت تذکر حجاب در سطح نمایشگاه بایستی بیشتر شود اما مجموعه این اتفاقات نشان می‌دهد برگزار کنندگان و ناظران نمایشگاه امسال تا حدودی دغدغه حجاب داشته‌اند. 🔹همزمان با نمایشگاه کتاب، نمایشگاه گل‌و‌گیاه تهران در بوستان گفتگو توسط شهرداری درحال برگزاری است. بنرهای نمایشگاه گل‌و‌گیاه تهران که در سرتاسر شهر توسط شهرداری نصب شده نشان از تبلیغات گسترده شهرداری برای این‌ نمایشگاه دارد. 🔹درنمایشگاه گل‌وگیاه تهران کمترین اِلمانی پیرامون حجاب وجود ندارد. محیط به نحوی است که حتی اگر کسی حجاب داشته باشد،بافضای سنگینی که حاکم است ترغیب می‌شود که آن رابردارد! 🔹با توجه به گستردگی تبلیغات شهری،این رویدادمهم‌ترین پروژه شهرداری درماه‌های گذشته بوده است امابرگزاری آن به نحوی است که انگارمدیران شهرداری اعتقادی به قانون حجاب ندارد! 🔹نکته قابل توجه دیگرسکوت حلقه‌های رسانه‌ای نزدیک به شهرداری است؛همان رسانه‌هایی که با تیترهای تند بر ناهنجاری مال‌هایی مانند اُپال می‌تاختنداماکمترین اشاره‌ای به بزرگ‌ترین فستیوال بی‌حجابی تهران ندارندبه این دلیل که توسط شهرداری تهران برگزاری می‌شود!/رجا
✅همه دختران،دختران حاج قاسم نیستند ... هم کار فرهنگی لازم است، هم برخورد قانونی هوشمند و بازدارنده!