eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
دیروز"حماد ریگی پسر امام جمعه خاش"که با اسلحه تو خونه ور میرفته فشنگ شلیک میشه و بهش خورده که متاسفانه فوت شده؛ 🔹مولوی تو کانالش الخلیل آنلاین،دادستان استان  با خبرگزاری‌ها تاییدمیکنه،اون‌وقت رسانه های دروغ پراکن معاند برای تشویش اذهان عمومی و اغفال جوانان بلوچ،انداختن گردن ج.ا !
♦️سرعت افزایش دما در ایران ۲ برابر میانگین جهانی رئیس سازمان هواشناسی کشور: 🔹روند گرمایش فعلی زمین در ۱۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه است. میانگین افزایش دما در ایران با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود. 🔹با کاهش قابل توجه انتشار گازهای گلخانه‌ای، دمای سالانه میانگین جهانی می‌تواند به دو درجه سانتیگراد یا کمتر محدود شود. 🔹در ۳۰ سال گذشته روند افزایش دما، کاهش بارش، افزایش تبخیر و افزایش خشکسالی در کشور به علت تغییرات اقلیمی رخ داده که تبعات زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی داشته است.
♦️بازگشت قهرمان آسیا به ایران بدون جام 🔹تیم ملی وزنه برداری کشومان که قهرمان آسیا شد بدون جام به ایران بازخواهد گشت. 🔹در حالی که قرار است عصر امروز اختتامیه این مسابقات برگزار شود، تیم ملی ایران به دلیل محدودیت زمانی در بحث پرواز، در این مراسم حضور نخواهد داشت و قرار شد جام قهرمانی در اولین فرصت به تهران ارسال شود. 🔹در رده‌بندی نهایی بخش مردان این مسابقات تیم ایران با ۶۳۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. ازبکستان با ۶۳۱ امتیاز در رده دوم ایستاد و چینی‌ها هم با ۶۰۸ امتیاز سوم شدند.
قیمت امروز خودرو 🔹اتحادیه نمایشگاه داران خودرو قیمت روز محصولات ایران خودرو و محصولات سایپا را اعلام کرد./تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 سرایا القدس: مجاهدان ما با یاری خداوند توانستند چندین نقطه حساس دشمن صهیونیستی را در لبه شرقی نوار غزه با موشک های هدایت شونده هدف قرار دهند و تلفات قطعی به دست آورند و مجاهدان ما به سلامت به پایگاه های خود بازگشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️خاطره جالب مادر اولین شهید مدافع سلامت از دیدار دخترش با شهید حججی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸راهپیمایی در مقابل مقر دولت انگلیس در لندن در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه
🔸سخنگوی شورای رقابت: از حرف‌هایم بد برداشت شد 🔹قیمت خودروهای مونتاژی تغییر نمی‌کند شجاعی: 🔹اعضای شورای رقابت روی همان قیمت‌هایی که مصوب کرده‌اند ایستادگی خواهند کرد. از مصاحبه من درمورد احتمال تغییر قیمت خودروهای مونتاژی بد برداشت شده است. 🔹منظور من این بود که قیمت‌هایی که مصوب شده دائمی نخواهد بود اما به طور کلی مصوبه شورای رقابت درمورد خودروهای مونتاژی برقرار خواهد بود. این موضوع را به وزارت صمت هم ابلاغ شده است و باید اجرا شود. 🔹درمورد سایر خودروهای مونتاژی که قیمت آن ها اعلام نشده است نیز سازمان حمایت باید قیمت‌ها را به کارگروه بیاورد تا مورد بررسی قرار بگیرد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.
☑️️ 🚨| شلیک راکت ها به سمت سرزمین اشغالی (نقب غربی، کفار میمون و سعد)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام صادق (علیه السلام): «لَا إِیمَانَ لِمَنْ لَا حَیَاءَ لَه‏» کسی که حیا ندارد ایمان ندارد.
‌✅نماز اول وقت بخوانید تنگ‌دستی شما رفع‌ می‌شود! ✍آیت الله بهجت (ره) : از آقا سید عبدالهادی شیرازی رحمه‌الله که‌ماشاءالله، واقعاً عالم حسابی بود، نقل کرده‌اند که در کوچکی بعد از فوت پدرم میرزای بزرگ تکفّل خانواده به عهده‌ی من بود. می‌گوید: ایشان را در خواب دیدم. از من پرسیدند: آقا سید عبدالهادی، حال شما چطور است؟ می‌گوید در جواب گفتم: خوب نیست. فرمود: به بچه‌ها و اهل خانه سفارش کنید که نماز اول وقت بخوانند، تنگدستی شما رفع می‌شود. 📘در محضر بهجت، ج۳، ص ۱۸۸.
🔸حماس: طولانی شدن نبرد تنها به نفع مقاومت است 🔹یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که طولانی شدن نبرد با رژیم صهیونیستی تنها به نفع مقاومت فلسطین خواهد بود.
☑️تصویری زیبا از پرتاب موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی فلسطین.
🛑 رجب طیب اردوغان: 🔘غلیچیدار اوغلو گفته که بعد از پیروزی در انتخابات روسیه را تحریم خواهد کرد! چطور این اتفاق خواهد افتاد ؟ نزدیک به ۵ میلیون گردشگر روس از ترکیه بازدید می‌کنند! با توجه به اقتصاد وابسته به گردشگری ترکیه او چطور این کار را خواهد کرد؟ این کار قطعا به دستور بایدن صورت می‌گیرد !! فردای انتخابات صندوق ها به بایدن پاسخ خواهد داد؟
☑️🚨| رژیم صهیونیستی پیشنهاد آتش بس بشردوستانه به مدت دو روز را رد کرد.
☑️شهادت جوان فلسطینی احمد محمد عطاطره(۳۳ ساله) به ضرب گلوله تروریست‌های اشغالگر
🔺رادیو ارتش: به زودی با تعطیلی نیروگاه و بسته بودن گذرگاه ها، فشار واقعی بر حماس آغاز خواهد شد.
🔺رسانه های عبری: جهاد اسلامی با پرتاب 1200 راکت، دو میلیون اسرائیلی را به پناهگاه ها فرستاد و زندگی آنها را مختل کرد.
🔴 سرخط روزنامه‌های مطرح جهان عرب؛ضربه مهلک ایران به راهبرد آمریکا / پیام نصرالله بحران تل‌آویو را تشدید کرد،، 🔹رأی الیوم: انقلاب اسلامی ایران یک ضربه قدرتمند و کوبنده به راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد آورده و تمام تلاش‌های آمریکا برای خنثی کردن این انقلاب شکست خورده است. 🔹العربی الجدید: موشک‌های مقاومت برای نخستین بار از آغاز درگیری‌ها قدس اشغالی را هدف قرار داد. 🔹القدس العربی: بعد از اعمال فشار اردن بر رژیم صهیونیستی و آزاد شدن نماینده اردنی، قدرت امان برای رویارویی با تل آویو نمایان شد. 🔹البناء: سخنرانی نصرالله بحران رژیم صهیونیستی را شدیدتر کرده چرا که نشان داد نه غزه تنها می‌ماند و نه جنبش جهاد اسلامی. 🔹الشرق الاوسط: آمریکا قصد دارد تجهیزات نظامی بیشتری به خلیج فارس در سایه آنچه «تهدیدات روزافزون ایران در منطقه» توصیف کرده ارسال کند. 🔹الاخبار: صهیونیست‌ها نه می‌توانند به جنگ ادامه دهند و نه آن را متوقف کنند. 🔹المسیره: حمایت یمن از مقاومت فلسطین و درخواست برای حمایت مالی و تسلیحاتی از آن
✳️ شما فقط مرگ را به ارمغان آورده‌اید ◀️صحبت‌های دو خبرنگار در مواجهه با دیمون ویلسون، رئیس بنیاد ملی دموکراسی که سال‌ها بازوی عملیاتی سیا بوده است. 🔹ما بیش از ۹ میلیارد دلار از دارایی‌های خارجی را گرفته‌ایم، زیرا ظاهراً دولتشان را دوست نداریم؛ بنابراین ما مردم آنها را به قحطی محکوم می‌کنیم. 🔸در مورد چی؟ ما به بهانه‌‌ی بی‌اساسِ سلاح‌های کشتار جمعی، به آنجا رفتیم و برای ملتشان، ویرانی به جا گذاشتیم. 🔹در مورد سوریه چی؟ یک زلزله‌ی بسیار شدید در رخ داده است و ما به‌دلیل تحریم‌ها هیچ کمکی نفرستاده‌ایم. 🔸در اینجا وجود ندارد که ما بخواهیم به بقیه‌ی دنیا صادرش کنیم؛ این فقط فاشیسم است. ایالات متحده یک کشور فاشیستی است. جهان، دموکراسی شما را پس زده است. 🔹سوریه، افغانستان، عراق، لیبی و هر جای دیگری که شما تلاش کردید، شکست خوردید و شما فراموش خواهید شد. شما طاعون هستید! 🔸دنیا شما را جایگزین کرده است. دیگر هیچ‌کس مزخرفات شما را نمی‌خواهد. دموکراسی‌ای وجود ندارد که آن را ترویج کنید، شما فقط مرگ را به ارمغان آورده‌اید. شطرنج سیاست
❌جواب خانم لاجوردی در مورد طرح عفاف و حجاب و اینکه رئیس مجلس آقای قالیباف موافقت نکردند....🤔 ◀️لطفا به تمام شماره های کمیسیون فرهنگی در زیر پیامک بزنید و بگویید👇 اکنون تمام انگشت اتهام به سمت شماست ، شمایی که مسئولیت فرهنگی جامعه را اعم از بحث حجاب و عفاف و زیست عفیفانه و مسائل فرهنگی بر عهده دارید ولی نه در سطح شهر و خیابانها و نه در فضای مجازی و نه در صدا سیما و تلوزیون و نمایش خانگی هیچ اقدام درخوری از شما ندیدیم .. اگر این اهمال و غفلت شما هر علتی دارد باید به مردم جوابگو باشید ،،،🤔 اگر مقصر اصلی باید مردم را آگاه کنید و فدایی شدن برای به نفع شما نیست . ❌قطعا کمیسیون فرهنگی این دوره هیچ کدام رای در دوره بعدی نخواهند داشت . اگر هم هر دلیل دیگری در کار است شما موظف هستید دست مقصران این قضیه را رو کنید وگرنه دودش فقط و فقط در چشم شما می رود و بس ⛔️و اینکه ما منتظر لایحه از کجا و کجا هستیم جواب قانع کننده برای ما نیست مجلس می تواند فورا طرح دوفوریتی اعلام کند و این غائله را جمع کند لطفا دیگر از این قلم جوابهای تکراری فرمالیته به ما ندهید. ما مردم اگاهیم مارا نادان فرض نکنید. اصلی اجرا نشدن قانون عفاف وحجاب محمدباقر قالیباف است ایشون داره راه خاتمی و روحانی میرود. 🌹 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾استخاره آیت الله کشمیری برای سید حسن نصرالله‼️ سردار محمد تهرانی مقدم
شیطان با تشویق به حرامخواری یارگیری می کند چوریسو غذای شیطانی در مرکز کلمبیا که مرکز توریسم جنسی جهان است غذای چوریسو صبح ظهر و شام کوفت می شود خوک رو خنجر میزنن و خونش داخل ظرفی ریخته میشه و بعد گوشت خوک رو چرخ میکنن به همراه خون و روده ی خوک را که از مدفوع خالی میکنن با این چرخ کرده پر می کنن و به صورت آبپز و سرخ کرده و کبابی زهرمار می کنن لقمه ی ناپاک و شراب باعث فساد جنسی در غرب شده
🗳معنای دینی علامه طباطبایی (رحمةالله علیه)