eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
دیدن فیلم در حال و هوای دیگری دارد... صدا و گرمای وجودش را هنوز در خیابان های احساس می کنی... امروز هم به سبک زندگی و مدیریت ، برای تحقق در عرصه دین و فرهنگ، بسیار نیازمندیم... 🔗کانال غریب رضا را در ایتا در آدرس زیر دنبال بفرمایید:
👆 چهره واقعی جنبش مهسا امینی و شعار زن زندگی آزادی داره بیشتر خودش رو نشان میده
🔺طبق اطلاعات بدست اومده به نظر میرسه ماجرای فلج شدن ⁧ ⁩ دروغ رسانه ای و سناریویی باشه از سوی کانون بی خدایان برای تبلیغ آتئیسم، به طوری که یک آتئیست معروف که وجود خدا رو انکار میکنه از گردن فلج میشه و به کمک علم بعد از چند ماه سلامتیش رو بدست میاره و بعد در رسانه ها القا میکنند که علم بر خدا پیروز شد یک آتئیست خداناباور به کمک علم خودش رو درمان کرد، در حالی که آش چی؟ کشک چی؟ اصلا فلج شدن و عمل جراحی در کار نبود همش فیلم بوده ! ✍️یاسر آقایی
ادامه یک تحلیل کوتاه... قسمت ششم : ایران با دیدن رفتار های عربستان در یمن و تهدیدات اسرائیل و چراغ سبز آمریکا ... تصمیم میگیره از سیاست چماق خود بهره برداری کنه... وزارت دفاع بیانیه میده که از یک دستاورد موشکی میخواد پرده برداری کنه، گوش دشمنان تیز شده و تحرکات رو کنار میذارن... به یکباره از موشک جدید در سالروز فتح خرمشهر با نام سریالی خرمشهر ۴ و نام عملیاتی خیبر رونمایی میشه.. نکته: وسعت جغرافیایی عملیات فتح خرمشهر و خوزستان بیشتر از اراضی اِشغالیه و این نامگذاری خیلی با مسمی ست. نکته ی دوم : این یک موشک معمولی نبوده و باید دقیق بررسی بشه... اگر دقت کرده باشید مثل موشک های قبلی دود و دوده ی سیاه از انتهای موشک خارج نشد و مثل کشور های ابرقدرت آتشی نور مانند بصورت عمودی موشک رو هدایت میکرد که برای اولین بار در ایران به نمایش گذاشته شد، و به این معنی هست ایران به سوخت عجیب و فوق العاده با ترکیبی سخت دست پیدا کرده (شکست جامعه امنیتی اسرائیل، جوری شکست که صدای استخون هایش رسید) دوم: وزن سر جنگی بود که برای اولین بار با ۱/۵ تن رونمایی شد.. که ۵۰۰ تا خود سر جنگی (سیم پیچی و موتور) و ۱۰۰۰ مواد منفجره و نسبت به حجم سر جنگی نسل های قبلی خرمشهر ۱و۲و۳ با خرمشهر ۴ زیاد متفاوت نبود این یعنی حتی در نوع مواد منفجره انقلاب صورت گرفته . سوم : بعد از رونمایی از موشک هایی که ۷ دقیقه ای به اسرائیل میرسیدند منطق حکم میکرد در رونمایی های جدید این عدد کمتر یا حداقل ثابت بمونه ولی در این رونمایی بین ۱۲ تا ۱۴ دقیقه فاصله محاسبه شده... دلیل این اضافه شدن مدت زمان خارج از جو هست که برای فرار از جنگ الکترونیک و... از خارج از جو نشانه گیری صورت میگیره و بحول الله و قوه دیگه هیچ جوره شکارش ممکن نیست. چهارم: هوش مصنوعی و موتوری که روی سر جنگی نصب شده این قابلیت رو داره که بصورت خودکار موقعیت رو آنالیز و در کسری از ثانیه مانور بده تا به هدف بخوره.
قسمت هفتم : بعد از این رونمایی و مبهوت ماندن دشمنان ایران زمین ⬅️ دیدیم که اولین نفر صدای فرانسه دراومد چون میدونست دیگه با این نوع سوخت بعد مسافت مطرح نیست و بعد صدای آمریکا؛ چون این نوع سوخت از محرمانه ترین و طبقه بندی ترین فرمول بوده و ابتکار ایرانی سر جنگی دیگه تمام سیستم های پدافندی دنیا رو تا ۱۰۰ سال اینده عملا ناکارآمد میکنه و بعد اسرائیل گفت ما اصلا قصد حمله به ایران و حزب الله رو نداشتیم و نداریم😁 امروز طالب ها در مرز سیستان بلوچستان با حمایت اسرائیل برای مرزبانان غیور ما مزاحمت ایجاد کردن که این نشانه ی درد اسرائیل بود، مطمئنا اگر آذربایجان درگیر ارمنستان نبود اونور هم یه اتفاقاتی میفتاد یا خواهد افتاد. عربستان پیشنهاد صلح یمن رو قبول و با امارات مخالفت شدید میکنه دیپلمات ایرانی از اسارت کشور اروپایی با تمام فشار های سازمان منافقین و لابی صهیونیستی آزاد میشه، اتفاقات خوب جدیدی هم در شُرفه ، ان شاءالله منتظر باشیم.
قسمت هشتم: با ورود شمپاد و زیر دریائی های امریکایی به منطقه پرده از راز پهپاد های نیروی دریایی ایران که حامل اژدرهایی همچون ⏪ مارک ۴۶ و ۴۸ که ضد کشتی و ضد زیر دریایی تا عمق بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر هستن برداشته شد، و با کاری که نیروی دریایی ارتش دور دنیا کرد ابرقدرتی ایران تثبیت شد. این ابر قدرتی رابطه ی مستقیمی با اقتصاد و سفره ی ملت داره و تحریم ها کاملا بی تاثیر میشن
🚨تصاویر پهپادی نشان می‌دهد طالبان یک کمربند دفاعی در مرز با ایران تشکیل داده است که در پشت آن توپ های سنگین مستقر شده اند.
🔹برخی از پدر و مادرها دائماً در حال نصیحت فرزند نوجوان خود هستند و یا همواره از کارهای مختلف او انتقاد می‌کنند. 🔴این شیوه رفتاری باعث می‌شود که اثرگذاری کلام آن‌ها کاهش یافته و تذکرهای مهم آن‌ها در بین انبوهی از انتقادها و نصیحت‌ها گم شود. ⚠️ در نتیجه فرزندان این تذکرها را نیز پشت گوش می‌اندازند و بیشتر در معرض آسیب‌های مختلف قرار می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ماجرای کشف فساد ۲۰ هزار میلیاردی در شهرداری تهران 🔹زاکانی: مبلغِ ۲۰ هزار میلیارد تومان مربوط به پس‌گرفتنِ منابع شهرداری است که شامل زمین، امکانات، پول و… می‌شود. تاکنون ۱۱۰ مجموعه را پس‌گرفتیم. 🔹در یکی از پرونده‌های سال‌های قبل موردی را کشف کردیم که فردی برای ملکش ۷ میلیارد تومان داده بود، ما بررسی کردیم دیدیدم مبلغِ اصلی ۱۲۷ میلیارد تومان است اما کارشناس ۱۲۰ میلیارد را حذف کرده. ما این مبلغ را به‌روز کردیم و ۸۴۰ میلیارد تومان از آن فرد گرفتیم و پایان کارش را دادیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان‌وبلوچستان : اوضاع در مرز زابل و افغانستان کاملا تحت کنترل نیروهای مستقر در مرز است 🔹 گفتگوهای مرزی میان مقامات محلی ایران و افغانستان در حال انجام است و دو طرف درباره ادامه گفتگو‌ها برای روشن شدن علت درگیری توافق کردند.
🔸قلیچدار اوغلو: در انتخابات فردا پیروز خواهم شد!
لباس خونین شهید مرزبانی فراجا، محمد مهدی احمدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش زدن چادر مهاجران در ایرلند توسط گروه‌های ضد مهاجرت
🔸روزنامه شرق ایران : مسعود بارزانی، رهبر حزب دمکرات کردستان پس از حضور برخی از رهبران احزاب کردستان تجزیه طلب ایران در مراسم افتتاحیه «یادبود ملی بارزانی» که توسط حزب دمکرات کردستان عراق برگزار شد، رسما از طرف ایرانی عذرخواهی کرد. مهمانی در اربیل در ۱۱ مه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجید مجیدی، کارگردان سینما: جای تاسف است که در طول این سال‌ها فیلم‌های محدودی درمورد امام رضا ساختیم.
💢امام رئوف، درب را باز نکرد! عده ای به حضرت آمدند؛ در کوبیدند، دربان پرسید: کیستید؟ گفتند: برو به مولای ما بگو ما جد شما حضرت علی(ع) هستیم‌. امام رضا(ع) به دربان گفتند: «من کار دارم را برگردان» روز دوم سوم و چهارم آمدند، باز آنها را نپذیرفت. دوماه در شهر بودند اما به آنها وقت ملاقات ندادند. بعد از دوماه آمدند به گفتند: به مولایمان بگو ما در شهر مورد و مردم قرار گرفته ایم ما شیعه علی بن ابی طالب هستیم، دیگر از شهر میرویم. حضرت رضا(ع) به دربان فرمود: «به آنها اجازه ورود ده»، آنها وارد شدند و به آن‌حضرت کردند ولى حضرت نه جواب سلام فرمود و نه اجازه نشستن داد و آنان همچنان ایستاده بودند و عرض کردند: بعد از این همه سختگیری در دادن اجازه ملاقات، دلیل این برخورد خشن و تحقیرآمیز چیست؟! دیگر چه چیزی برای ما باقی مانده است؟! آن‌حضرت فرمود: «این آیه را بخوانید: "و آنچه از رنج و مصائب به شما می‌رسد همه از دست اعمال خود شماست در صورتى که خدا بسیارى از اعمال بد را عفو می‌کند"، من درباره  شما از پروردگارم پیروى کردم و همچنین به رسول خدا و امیر المؤمنین و پدران پاکم(ع) اقتدا نمودم آنها شما را عتاب نمودند من هم پیروى کردم». گفتند: اى پسر رسول خدا! چرا؟ امام(ع) فرمود: «زیرا شما ادعا کردید که شیعه امیر المؤمنین على بن ابی‌طالب(ع) هستید. واى بر شما، شیعه امیر المؤمنین(ع) افرادى مانند حسن(ع)، حسین(ع)، ابوذر، سلمان، مقداد، عمّار و محمّد بن ابی‌بکر هستند که هیچ‌یک از خدا را مخالفت نکرده و همچنین هیچ‌کدام از محرّمات او را انجام ندادند، شما هم می‌گوئید ما از شیعیان آن‌حضرت هستیم در حالى که در بیشتر اعمال اوئید و در بسیارى از واجبات کوتاهى می‌کنید، حقوق برادران دینى را و کوچک می‌شمارید. و جایى که مورد تقیّه نیست تقیّه می‌کنید ولى در مواردى که چاره‌اى جز تقیّه نیست این وظیفه بزرگ را انجام نمی‌دهید اگر بجاى ادعاى می‌گفتید، شما از و دوستان آن‌حضرت هستید، دوستان او را دوست و دشمنانش را دشمن می‌دارید من ادّعاى شما را تکذیب نمی‌کردم و می‌پذیرفتم ولى شما مقام بلندى را ادعا کردید که اگر کردارتان این گفته شما را نکند هلاک و نابود شدید مگر این‌که خداوند با رحمت خویش جبران فرماید». 📚طبرسی،الاحتجاج علی أهل اللجاج، ج 2، ص 440 ✅شیعه بودن به کلام و ادعا نیست، آبروی اهل بیت را حفظ کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصویری از شهید محمدمهدی احمدی، شهید مدافع وطن که امروز مظلومانه شهید شد.
🔸️️تصویری از شهید محمدمهدی احمدی، شهید مدافع وطن که امروز مظلومانه در راه دفاع از این حریم مقدس در خون خود غلتید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸🚨| حاوی صحنه های دلخراش 🔹 لحظه انتقال شهدا و مجروحین درگیری امروز مرزبانی با طالبان.
🔺روا نیست بخاطر نیازهای شخصی خودتون، یک جامعه رو به ورطه نابودی بکشونید. 🔹به جوون‌هایی فکر کنید ک نمی‌تونن مث شماها نیازشون و تو کوچه و خیابون با خنده و غمزه‌ی دخترکان بی حجاب رفع کنند. 🔸من شرمم میاد وقتی فکر میکنم شما در حکومت اسلامی، وزیر هستی.... ✍رضوانی‌پور
🛑 در پی درگیری مرزی امروز، مقامات ایران و افغانستان تفاهم کردند، هیئت حقیقت‌یاب مشترکی فردا به منطقه اعزام شود.
📰 🔹 یک شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲
♦️سرگردانی زائران ایرانی در فرودگاه نجف 🔹مسافران پرواز شماره ۴۸۰۲ هواپیمایی معراج از مبدأ نجف به مقصد تهران، هم‌اکنون ساعت‌هاست که در فرودگاه نجف سرگردان هستند. 🔹گفتنی است مسئولان ایستگاه هواپیمایی معراج مستقر در فرودگاه نجف نیز تاکنون پاسخ مشخصی به علت تأخیر این پرواز نداده‌اند که موجب سرگردانی بیشتر زائران شده است./ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدوبازدید با سلطان عمان / برشی دیگر از دیپلماسی فعال ایران با همسایه‌ها 🔹 هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به دعوت رسمی آیت‌الله رئیسی فردا یکشنبه به تهران می‌آید 🔹عمان کشوری با حدود ٦ میلیون جمعیت و رشد تولید ناخالص ملی ٧/٥ درصدی در جنوب تنگه هرمز قرار دارد 🔹تبادل تجاری بین ایران و عمان از ١٥٠ میلیون دلار، امروز به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است 🔹حجم روابط ایران و عمان در حوزه‌های حمل‌ونقل،‌ انرژی و گردشگری سلامت باید بیشتر از حجم روابط موجود باشد.