eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین فیلم رنگی از حرم امام رضا (ع)؛ ۱۳۱۸ ۲۵ جولای ۱۹۳۹ میلادی، یک گردشگر سوئیسی به نام الامایارد از میان آتش جنگ جهانی دوم به همراه دوستش با یک ماشین سواری از راه افغانستان خودش را به ایران رسانده و با دوربینی که زیر لباسش پنهان کرده اولین فیلم رنگی از حرم امام رضا (ع) را ثبت کرده است.
هرگونه افزایش قیمت نان ممنوع است وزارت جهادکشاورزی: 🔹هرگونه افزایش قیمت و گران فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 🔹قیمت آرد ثابت است و تغییری نداشته، برای جبران دیگر افزایش هزینه‌های تولید نانوایان نیز وزارت اقتصاد به طور روزانه ۱۵ تا ۳۰ درصد قیمت نان فروخته شده را به طور مستقیم به حساب نانوایان واریز می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقایقی پیش بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در خیابان های بوکان
🔺‏ساعت صحن آزادی در حرم امام رضا با سفارش مظفرالدین شاه قاجار در منچستر انگلستان ساخته شده است که هنوز هم کار می‌کند. 🔹البته در طول یک قرن اخیر، بارها تعمیر و سرویس شده است.
🔴 رسانه شورای امنیت: تهدیدهای مشاور زلنسکی علیه ایران میتواند هزینه های جدی برای اوکراین داشته باشد.
تولید خبر در یک ساعت به سبک ایران اینترنشنال، با تکنیک برجسته‌سازی خبر بی‌اهمیت با هدف تهیج مخاطب با موضوع درگیری افغانستان با ایران
🛑‌ ️اخیرا یک گروه هکری وابسته به گروهک تروریستی منافقین مدعی هک برخی سایت ها و دسترسی به برخی از مدارک و اسناد شده است. 🔹 برای مثال این عکس را به عنوان سند منتشر کرده‌اند اما با دقت به آن متوجه می‌شوید کاملا ساختگی و جعلی است. در این نامه حجت‌الاسلام طائب به عنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه معرفی شده است و تاریخ نامه مربوط به بهمن ماه سال گذشته است، درحالی که طائب تیرماه سال گذشته ماموریتش در سازمان اطلاعات سپاه تمام شد و از دوم تیرماه ١۴٠١ سردار محمد کاظمی عهده دار این مسئولیت می‌باشد. 🔺 توصیه می‌کنیم تروریست های سایبری گروهک منافقین در جعل اسناد و نامه‌ها به جزئیات دقت کنند و بیش از این خود را مضحکه قرار ندهند.
بدهی گازی ما به ترکمنستان دستاورد دولت قبله که روحانی از سال ۹۵ به امید برجام رهاش کرد،اما این دولت نه‌تنها تسویش کرد؛بلکه رابطه دوکشور رو هم ترمیم کرد. ولی اصلاحطلبا جوری تیتر میزنن که انگار منابع آزادشده از عراق رو رئیسی خرج هله‌هوله کرده! یه‌بار بیشرف نباشید شاید خوشتون اومد!
☑️  پهپادهای اوکراینی یک پالایشگاه روسیه را به آتش کشیدند 🔹 فرماندار منطقه «کراسنودار» روسیه اعلام کرد که  اوکراین به پالایشگاه «اویبسک» در نزدیکی مرکز منطقه کراسنودار  با پهپاد حمله کرده است. 🔹این مسئول روسی تأکید کرد که در این حمله آتش سوزی مهیبی در پالایشگاه به وقوع پیوسته است. 🔹یک روز پس از آنکه روسیه اوکراین را به حمله پهپادی به ساختمان‌هایی در مسکو متهم کرد، فرماندار منطقه کراسنودار روسیه گفت که یک حمله پهپادی دیگر عامل احتمالی آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت آفیپسکی بوده است. 🔹«ونیامین کندراتیف»، فرماندار این شهر در کانال تلگرامی خود با اعلام این مطلب گفت که آتش به سرعت خاموش شده و این حادثه تلفات جانی نداشته است. 🔹پالایشگاه آفیپسکی فاصله چندانی با بندر نووروسیسک در دریای سیاه ندارد. این مرکز در نزدیکی پالایشگاه دیگری قرار دارد که در این ماه چندین بار مورد حمله قرار گرفته است.
تاثیر فیلترینگ بلند مدت بر دو پلتفرم توییتر و اینستاگرام را در نمودار زیر به‌وضوح می‌توانید مشاهده کنید. نمودار تولید محتوا در سال ۱۴۰۱ توییتری که سالهاست فیلتر است و اینستاگرامی که در شهریور ۱۴۰۱ فیلتر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمایی از ورزشگاه آزادی در فاصله ۴ ساعت به آغاز فینال جام حذفی 🔸فینال جام حذفی امشب (چهارشنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ میان پرسپولیس و استقلال برگزار می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ایران به خودی خود کشوری مهم است و برای مهم بودن نیازی به ارتباط با اسرائیل ندارد مقام ارشد پیشین موساد: 🔹آنها برای تکنولوژی ارزش قائل هستند و در یک تقاطع بسیار استراتژیک قرار گرفته‌اند/درحالی که ما به رده بیستم المپیاد ریاضیات سقوط کرده‌ایم، ایرانی ها نسل‌ اندر نسل در ریاضیات ممتازند و امروز هم جزء برترین‌های جهان هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸پاسخ چین به آمریکا : برای محافظت از حاکمیت خود هر کاری می‌کنیم 🔹 پکن به ادعای پنتاگون درباره رهگیری خطرناک یک هواپیمای شناسایی آمریکا توسط جنگنده چینی «جی-۱۶» پاسخ داد و خواستار توقف این پروازها شد. 🔹 «مائو نینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین گفت : چین هر اقداماتی که لازم می‌داند را برای حفاظت از حاکمیت خود در دریای چین جنوبی انجام می‌دهد.
اعلام اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال برای هفته نخست لیگ ملت‌ها لیست نهایی تیم ملی والیبال ایران برای هفته اول لیگ ملت‌ها: 🔺 سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد بازیکنان اعزامی به ژاپن برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها هستند. 🔺 میثم صالحی که در روزهای گذشته مصدوم بود، در لیست تیم ملی برای هفته نخست لیگ ملت‌ها قرار ندارد و نامش از فهرست تیم ملی خط خورده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتیش بازی در استودیو اعجوبه‌ها 🔹اجرای سرود و برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام
در روز های آینده خبرهای خیلی خوب امنیتی خواهید شنید... ۱۱۳
🔴خبر مهمی که امروز رسانه‌ای شد: امارات «چند روز بعد از توافق ایران-عربستان» از پیمان دریایی با آمریکا خارج شده است 🔹دولت امارات اخیرا اعلام کرده «دو ماه پیش، از ائتلاف امنیتی دریایی غرب آسیا به رهبری آمریکا خارج شده است.» 🔹چند ساعت بعد از اعلام این خبر بود که «وال‌استریت‌ژورنال» در گزارشی با تیتر «امارات، آمریکا را تحت فشار گذاشته تا با ایران مقابله کند» سعی کرد خبر تصمیم دو ماه قبل دولت امارات در خروج از پیمان دریایی با آمریکا را تحت تأثیر اقدام اخیر ایران در توقیف دو نفتکش در دریای عمان عنوان کند. ‌ 🔹هنوز چند ساعتی از گزارش وال‌استریت‌ژورنال نگذشته بود که وزارت خارجه امارات جزئیات گزارش رسانه آمریکایی درباره ایران را از اساس تکذیب کرد و «توصیف‌های نادرست» درباره مذاکراتش با واشنگتن را غیر قابل قبول خواند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تخلف متصدیِ گیت‌ها برای ورود هوادارانِ بدون بلیت به داخل ورزشگاه