eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه سلبریتی ها اگر قصد دارید برای پویا مولایی راد استوری حمایتی بزنید و او را یک جوان مظلوم بی گناه معرفی کند ابتدا این ویدیو را تماشا کنید
🔸امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش : ما جنگ‌های به روز ، مانند جنگی که سال گذشته در شمال‌ غرب کشورمان رخ داد و یا جنگ روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم و پس از رصد ، مؤلفه‌های تأثیرگذار در عملیات‌ها و کشورهایی که آن‌ها را به‌کار می‌گیرند را بررسی و سپس آن را به کار می‌گیریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مدت‌ها بود می‌خواستن پسر آشپزباشی دربار رو از صدارت خلع کنند! 📣 مستندداستانی ؛ روایتی از ناگفته‌های زندگی صدراعظم نامدار ایران‌، از زمان عزل تا شهادت در باغ فین ⭕️ امیرکبیر، فقط در سه سال تحولات بنیادین ایجاد کرد که می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای مسئولان در امور کشورداری باشد، از این جهت تماشای این فیلم و آشنایی با امیرکبیر به همه توصیه می‌شود.
⭕️به روز رسانی نقشه درگیری ها در اوکراین 🔻نیروهای اوکراینی شهرک های نسکوچنه و بلاهوداتنه در جبهه جنوبی را آزاد کرده اند.
اینو بفرستید برای رضا پهلوی و طرفدارانش که میگن شاه دید مردم نمیخوانش بدون مقاومت گذاشت رفت سندی از کتاب خاطرات علم که در ۵ تیر ۱۳۵۶ اعتراف میکنه سه هزار زندانی سیاسی شکنجه شدن و شاه هم به این قضیه واقف بوده... پ‌ن. خاندان پهلوی بازم برامون از آزادی بیان و حقوق بشر بگن :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا آمریکا ؛ عاقبت بی توجهی به پلیس 🔻‏تو غرب کافیه به هشدارهای پلیس توجه نشه و شک کنه، فورا به رگبار میبنده! چه برسه به اینکه بخواد پلیس رو زیر بگیره
نخستین نشست بررسی لایحه حجاب با حضور قالیباف؛ «شنیدن دیدگاه صاحب نظران» بدون حضور حتی یک کارشناس خانم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آخوند اینستاگرامی؛ ⚠️با وجود چنین آخوند هایی، طبیعی‌ست که قشری التقاطی تحت عنوان مذهبی صورتی شکل بگیرند
♦️بهمن‌موتور برای مرحلۀ دوم طرح یکپارچه خودرو نداشت ولی در بورس عرضه دارد! 🔹بورس کالای ایران ۲۹ خرداد میزبان ۶۰۰ دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ متعلق به شرکت بهمن‌موتور است. میزان پیش‌پرداخت ثبت سفارش خرید ۱۰۰ درصد قیمت پایه اعلام شده است. 🔹بهمن‌موتور قیمت پایۀ این خودرو را یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان اعلام کرده و موعد تحویل این خودرو نیز ۱۲ شهریور خواهد بود. 🔹امسال با اجرای طرح عرضۀ خودرو در سامانه یکپارچه، بهمن‌موتور به‌دلیل تقاضای بالا در مرحلۀ نخست، در مرحله دوم اعلام کرد عرضه ندارد. اما مشخص نیست خودروهای فعلی عرضه‌شده در بورس کالا از کدام منبع تامین شده است. 🔹شورای رقابت باید پاسخ دهد که خودروسازان داخل و مونتاژکاران نظیر همین بهمن‌‌موتور آیا ‌از انحصاری‌بودن خارج شده‌اند که مجددا عرضه تولیدات آن‌ها در ‌بورس کالا آغاز شده است. از طرفی چون شورای رقابت فقط قیمت ۱۷ خودروی مونتاژی را اعلام کرده باید برای مابقی خودروها از جمله همین دیگنیتی پرستیژ قیمت‌گذاری کند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش: جنگ‌های روز را رصد می‌کنیم؛ مانند جنگ روسیه و اوکراین، نقش پهپاد در این جنگ دارای اهمیت است دریادار سیاری: 🔹ما جنگ‌های روز، مانند جنگ روسیه و اوکراین را رصد می‌کنیم. پس از رصد، مؤلفه‌های تأثیرگذار در عملیات‌ها و کشورهایی که آن‌ها را به‌کار می‌گیرند را بررسی می‌کنیم. به طور مثال، نقش پهپاد بسیار حائز اهمیت است. ما یک جنبه از توان رزم خود را متناسب با نیازمندی‌های روز به سوی پهپاد برده‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌۸ رتبه جهانی پهلوی!🔰 🔹 سومین پایتخت پاکیزه جهان 🔹 دومین خط برتر هواپیمایی جهان 🔸 آزادترین کشور جهان 🔸 بزرگ‌ترین تولید کننده فولاد در جهان 🔹 تنها کشور بدون فقیر در جهان 🔹 تورم تک رقمی 🔸 سفر به ۹۰کشور دنیا بدون پاسپورت 🔸 برترین خلبان جنگنده جهان 🎙️
اولین آخوند به ونزوئلا فرار کرد! خامنه ای تسلیم شو دیگه :)))
یه زمان مسخرمون میکردن که کارگر ایرانی میره ژاپن مرده میسوزنه امروز کارگر ایرانی میره تا آمریکای لاتین پالایشگاه اُوِرهال کنه این اگه پیشرفت نیست پس چیه؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از کشت فراسرزمینی رسیدیم به پالایشگاه داری فراسرزمینی، اونم سه تا کشور: ۱- پالایشگاه سینفوئگس کوبا ۲- پالایشگاه رویای آرمانی بولیوار نیکاراگوئه ۳- پالایشگاه کاردون ونزوئلا این طرح ها قراره میلیاردها دلار ارز وارد کشور کنه! حودتحقیرا کجای مجلس نشستن؟
خیلی از کشورهای آمریکای لاتین مثل ایران تحریم هستن ما تونستیم تو خیلی از بخش ها از جمله صنعت خیلی از تحریم ها رو کنار بزنیم و حالا تجاربمون داره منتقل میشه به این کشورها البته که این سرمایه گذاری مجانی نیست این همون بیان رهبری از تبدیل تهدید به فرصت هاست
این دلقک "زینب موسوی" ، آقای رئیسی رو بخاطر تماس تلفنی با مکرون مسخره کرده! فقط خواستم به این دلقک بگم آقای رئیسی با مکرون تماس نگرفته بلکه مکرون با رئیسی تماس گرفته:)))
بی‌عرضگی دولت روحانی در نمودار پایین به وضوح به تصویر کشیده شده است این نمودار نشان میدهد دولت قبل زبان دنیا را بلد بوده یا دولت رئیسی؟
برای کسانی که طوایف سمت بختیاری ها رو نمیشناسن باید عرض کنم که هرچه زودتر باید مطالبه کنیم برای جمع کردن این موضوع و برخورد با این گدای توجه(زینب مولایی راد)، درگیری این دو ایل(بختیاری و بهمئی) بسیار خطرناک و پشیمان کننده و همه گیر است. آقای ق.ق مماشات کافیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ترامپ : "در نهایت یا کمونیست ها پیروز می شوند و آمریکا را نابود می کنند یا ما کمونیست ها را نابود می کنیم. "
🔸 رئیس کره شمالی: دست در دست روسیه داریم و با تمام توان از روسیه حمایت میکنیم.
آلمان به جمع واردکنندگان نفت ایران پیوست 🔹جدیدترین آمار یورو استات نشان داد آلمان برای نخستین بار طی ۵ سال گذشته در مارس سال جاری میلادی یک محموله بزرگ ۶۹ هزار و ۷۳۷ تن نفت خام یا فرآورده نفتی از ایران وارد کرده است. 🔹واردات این حجم از نفت ایران توسط یک کشور اروپایی در حالی است که دولت آمریکا هنوز تغییری در تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران اعمال نکرده است. 🔹بلغارستان نیز به عنوان عضو دیگر اتحادیه اروپا در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۱۴۷ تن نفت خام یا فرآورده از ایران وارد کرده است که البته رقم قابل توجهی نیست.