eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑محسن تنابنده تا دیروز وظیفه مزدور خبرنگاری رسانه های خارجی رو بر عهده داشت و کارش درست کردن خوراک رسانه‌ای برای جریان های معاند بود ، ولی حالا که آب ها از آسیاب افتاده و سقوط جمهوری اسلامی کنسل شده نگران امنیت ملی و تقویت شبکه های خارج از کشوره!😂 🔺چرا این جماعت انقدر وقیح و نون به نرخ روز خور هستند؟
براندازی که تو ایران هیچ غلطی نکرد منتظر سقوط روسیه هست 😐😂
وضعیت آب و هوا ⛈در شمال آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. 💨مناطقی از شرق، شمال‌شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید دارند که این شرایط سبب گرد و خاک شدید و کاهش کیفیت هوا می‌شود. 🌦مناطقی از استان‌های ساحلی خزر رگبار پراکنده خواهند داشت.
نقش مشاوران املاک در سوداگری بازار مسکن «فیرزنی» مشاور وزیر راه و شهرسازی: 🔹باید با دقت نظر از بنگاه‌ها و مشاورین املاک بازرسی انجام شود و تمام آن‌ها که بدون مجوز درحال فعالیت هستند، پلمب شوند. اما با بنگاهی که ملک را احتکار کرده دیگر نمی‌شود با روش‌های تعزیراتی برخورد کرد بلکه باید با تشکیل شعب ویژه به طور خاص و ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد. 🔹مهم‌ترین تخلفات احتمالی بنگاه‌های معاملات املاک نداشتن مجوز و عدم ارائه کد رهگیری است. بنگاه‌های معاملات املاک غیرمجاز یکی از دلایل افزایش غیرواقعی و سوداگرانه قیمت مسکن است.
واکنش پیمان جبلی به احتمال اعمال ممیزی‌های زیاد در شبکه نمایش خانگی توسط صداوسیما: به هر شکل باید نظارتی صورت بگیرد 🔹حتما باید یک هنجارهایی وجود داشته باشد و مواردی رعایت شود 🔹 مسئول تشخیص و سیاست‌گذاری این حوزه، صدا و سیماست/ایلنا
♦️ نرخ دلار: ۴۱هزار و ۲۹۰ تومان 🔹 بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (شنبه ۳ تیر ماه) با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۳۷ تومان اعلام شد.
📣 روسیه: ادعا‌ها درباره استفاده از پهپاد‌های ایرانی در اوکراین بی‌اساس است «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل: 🔺️ادعا‌ها درباره استفاده از پهپاد‌های ایرانی در اوکراین کاملاً بی‌اساس و هدف آن‌ها تنها گمراه کردن جامعه بین‌المللی است. 🔺️آن‌ها تصاویری سرهم‌بندی‌شده از لاشه‌های غیرقابل تشخیص پهپاد‌ها ارائه می‌دهند اما به نظر می‌رسد حتی خودشان هم درباره شواهدی که ارائه می‌دهند، مطمئن نیستند. 🔺️این موضوع ارتباطی به واقعیت‌های عینی ندارد بلکه مسئله ارائه یک برداشت سیاسی است.
اعلام زمان آغاز لیگ برتر فوتبال ایران مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران: ⚽️ در نظر داریم رقابت‌های بیست و سومین دوره لیگ برتر در روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز شود. ⚽️ تاریخ قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر هم در اواسط تیر ماه بین تاریخ ۱۴ تا ۱۸ تیرماه تعیین می‌شود.
کف و سقف شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی: 🔹شهریه مصوب مدارس غيردولتی از ۵ میلیون تومان تا ۴۸ میلیون تومان تعیین شده است. 🔹 ۱۵۰ آیتم برای مدارس تعریف شده‌اند که بر اساس آن‌ها میزان شهریه تعیین می‌شود.
🔺والیبال ژاپن همچنان صدرنشین لیگ ملت‌ ها 🔹در پایان چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، سامورایی ها با ۷ برد پیاپی به صدرنشینی خود ادامه دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی خلاقانه از چند هنرمند در بازار تهران که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است.
♦️«بیرانوند» زیر تیغ جراحی رفت 🔹 دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس که در دیدار اخیر تیم ملی مقابل ازبکستان از ناحیه فک دچار شکستگی شده بود، امروز زیر تیغ جراحی رفت. 🔹عمل جراحی بیرانوند سبک خواهد بود و پس از آن دوران نقاهت دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها مشخص خواهد شد.
♦️آغاز دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها از فردا؛ صنف نانوایی و سوپرمارکت از پرداخت کارمزد مستثنی هستند بانک مرکزی: 🔹طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرح کارمزد تراکنش خرید کارتی از فردا ۴ تیرماه اجرایی می‌شود. 🔹پذیرندگان صنف نانوایی و سوپرمارکت از پرداخت کارمزد مستثنی شده‌ و سهم این صنوف همچنان توسط بانک پذیرنده پرداخت خواهد شد. کارمزد قابل اخذ از دارنده کارت صفر است./تسنیم
🔴فاتح اورست: برای فتح اورست خانه‌ام را فروختم 🔹دانایی، جوان‌ترین فاتح قله اورست:برای صعود به قله اورست منزلم را فروختم که ۶ میلیارد تومان قیمت داشت. 🔹متاسفانه یک ریال هم اسپانسر نداشتم. 🔹هزینه صعود بعدی من به سخت‌ترین قله جهان، ۶۰ هزار دلار است. 🔹انتظارم هماهنگی‌های مربوطه است به ویژه برای خروج ارز.
﷽ 📌بازی پاسور🃏 🔻برخی از مردم تصور می کنند، بازی با آلات قمار مانند پاسور و... از طریق کامپیوتر حرام است. 👈در حالی که اگر بازی بین دو نفر باشد، حکم بازی با آلات قمار را دارد ولی اگر به تنهایی بازی کند، در صورتی که مفسده ای بر آن مترتب نباشد، اشکال ندارد. ✍️نکته اول: در این فتوا منظور بازی تکنفره با پاسور و آلات قمار از طریق کامپیوتر می باشد وگرنه بازی با آلات قمار بدون کامپیوتر و در فضای واقعی حتی بدون شرط بندی، حرام است. ✍️نکته دوم: فتوای فوق طبق نظر جدید رهبری است و نظر ما بقی مراجع متفاوت است. 📚 اجوبة الاستفتائات خامنه ای، سوال 1125 📚 همان، سوال 1121
﷽ ‏اسرار غدیر تصور عمومی این است که پیامبر قصد حج کردند، در بازگشت، آیه نازل شد، رسول خدا ولایت حضرت علی را ابلاغ کردند و آن روزِ خوش و خرم، به عید اکبر مسلمین بدل گشت. غدیر گرچه به خیر گذشت و عید بزرگ ما شده اما تصور مذکور، ساده انگارانه و غلط است. ماجرا چیز دیگری است. غدیر، دلهره‌آورترین لحظات تاریخ اسلام و پیچیده‌ترین کشاکش امنیتی میان پیامبر و شبکه نفاق بود. شبکه قدرتمند یهود-منافقین برای فوت پیامبر و کودتا تلاش و لحظه شماری می‌کردند. پیامبر که زندگی خود را رو به پایان می‌دید مترصد فرصتی برای ابلاغ ولایت و معرفی حضرت علی بود اما نگرانی از کودتای شبکه‌ای که اگر به انتها می‌رسید انتحار می‌کرد، معرفی رسمی و عمومی امیرالمومنین را به تاخیر می‌انداخت. حضرت محمد، حج، این فرع دین را پوششی قراردادند برای بیرون راندن شبکه نفاق از مدینه به عنوان پایتخت خود و کانون شورش، و غافلگیر کردن آنان برای ابلاغ ولایت به عنوان اصل دین و ضامن بقای آن. در این طرح، پیامبر حتی حضرت علی را با خود نبردند و ایشان را به یمن فرستادند تا خیال شبکه از عدم حضور علی(ع) راحت شود و به جای ممانعت از حج پیامبر، برای همراهی با ایشان از یکدیگر سبقت بگیرند. همین هم شد و پیامبر با گرگان و گوسفندان امت خود به حج رفت و امیرالمومنین از یمن شبانه به پیامبر در مکه رسید و شبکه نفاق غافلگیر شد. حج تمام گشت و آیه ابلاغ در بازگشت، به پیامبر در آستانه متفرق شدن حاجیان و گسیل شدن آنان به اطراف و کناف شبه‌جزیره و مصون ماندن ابلاغ از تحریف نازل شد: يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ وَ إِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ وَ اللَّهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْكَافِرِينَ - ۶۷ مائده «ای پیامبر! آنچه از سوی پروردگارت بر تو نازل شده ابلاغ کن، اگر انجام ندادی، رسالت او را ابلاغ نکردی و خداوند تو را از ‎مردمان حفظ خواهد کرد. خداوند قوم کافران را هدایت نمی‌کند». و اینگونه بود که کودتا در زمان حیات پیامبر ناکام ماند و هفتاد روز بعد، به نحو دیگری در سقیفه سربرآورد و شد آنچه شد.
⚠️انفجار انبار نفت در روسیه
🔸 استقرار نیروهای اسپتسناز در مسکو نیروهای ویژه ارتش روسیه هم‌اکنون بر روی پل اوب منطقه سرپوخوف مسکو مستقر شده‌اند.
30.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌⚠️ کلاه برداری به اسم ذکر مجرب دروغین!!! 📛 چند کلمه عربی (که حتی بلد نیست صحیح بخواند) می‌آورند با یک موسیقی و تصاویر زیبا یه کلیپ به عنوان توصیه به اذکار مجرب جا می‌زنند و لایک و فالو می‌گیرند و به هدف اصلی‌شان که تبلیغات و درآمد است می‌رسند. ✴️خرافات دعا ادعیه غلط و اشتباه
🔻استاد فاطمی نیا (ره) 🔹گناهکار چند نوع است. عده ای گناه می کنند، بعد ناراحت و پشیمان می شوند. سوز و گداز دارند. توبه می کنند و هرگز فکر نمی کنند که روزی این توبه را بشکنند؛ اما دوباره می شکنند. دوباره، سه باره، ده باره. در حدیث داریم که این اگر در تمام توبه شکستن ها سوز و گداز واقعی داشته باشد، در نهایت بر شیطان پیروز می شود. اما اگر نه؛ دفعه اول سوز و گداز داشت، دفعه دوم کمتر، دفعه سوم کمتر و اگر برایش معمولی شد؛ او طعمه شیطان می شود. شدیدترین گناه، گناهی است که صاحب آن، آن را کوچک بشمارد.
🔻 ارزش انسانی، به کیفیت مدیریتی است که از او ساخته است، به برنامه‌هایی که در توانایی او هست، به کیفیت تعامل با نفس خود و مدیریت بر خویشتن خویش است. هر گامی که بر دارد، نصیبی از شناخت دارد و این هم صنع خدا است. 🔸 ابعاد و زوایایی که در وجود آدمی هست، بی‌نهایت است. چه موقع ما این را می‌شناسیم؟ هنگامی كه با خود راحت باشیم تا به ابعاد و زوایای وجودی خویشتن دست پیدا کنیم و نعمت‌های خدا را قدر بدانیم. در این دنیا حرکتی به سمت رشد و خدا داشته باشیم. حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری
🖊 ره: ما نمی‌میریم، روح ما زنده است. لذا وقتی شما سر قبر پدرتان میروید، او آگاه میشود و دعایتان میکند. آنقدر خوشحال میشود که سر قبرش رفته‌اید. از آمدن یک مهمان خوب که به خانه‌تان می‌آید، چطور خوشحال میشوید؟ میّت وقتی سر قبرش میروی، این طور خوشحال میشود.