eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
31.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش مردم وقتی امام زمان(عج) ظهور کنن: کاش زنده باشیم و این لحظه رو ببینیم❤️ کاش منم اونجا باشم و دورت بگردم + ببینید تا دلتون شاد شه
موج گرما به خوزستان می‌آید مدیرکل هواشناسی خوزستان: 🔹در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از فردا تا اواخر هفته روند نسبی افزایش دما مورد انتظار است و احتمالا از اواسط هفته (سه‌شنبه) این افزایش دما به موج گرما تبدیل خواهد شد.
♦️ 🔹وزیر خارجه عراق خطاب به سوئد: عامل آتش‌ سوزی قرآن کریم را تحویل دهید تا او بر اساس قانون عراق محاکمه شود. 🔹️معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: تنها ۵ درصد ازدواج‌های دانشجویی در ۱۰ سال اخیر به طلاق منجر شده است. 🔹️بر اثر تداوم گرمای شدید هوا در چند روز گذشته در هند بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست دادند. 🔹بورل: به‌زودی اتفاقات مهمی درباره اوکراین رخ می‌دهد.
33.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جانم علی(ع) 🔹نماهنگ «جانم علی(ع)» با اجرای گروه سرود نجم الثاقب
♦️کاهش ۱۴ درصدی وضعیت پناهندگی ایرانیان در سال ۲۰۲۲ 🔹براساس آمارهای «ویژه‌نامه رصدخانه مهاجرت ایران»، جمعیت پناهندگان ایرانی ساکن کشورهای میزبان در سال ۲۰۲۲ از تراز ۱۴۳ هزار نفر به ۱۲۲ هزار نفر کاهش یافته که در این وضعیت شاهد رشد منفی ۱۴ درصدی در این حوزه هستیم./ایسنا
شیطنت بهائیت در سازمان ملل علیه یمن ♦️سایت «تشکیلات بهائی (BIC)»، نهم تیر از بیانیه این تشکیلات علیه یمن که در پنجاه و سومین جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل منتشر کرده بود، خبر داد. 🔸بهائیت در این بیانیه با اشاره به «بازداشت تعدادی از بهائیان یمن در 4 خرداد» و «افشاگری علیه این فرقه در خطبه نماز جمعه صنعا»، آنها را مصادیقی از تشدید برخورد حوثی‌ها علیه بهائیان یمن اعلام و خواستار آزادی فوری پیروان دستگیر شده‌اش شد. ♦️بهائیان که در یمن جمعیتی غیر قانونی بوده و اجازه انجام هیچ‌گونه فعالیت فرقه‌ای را ندارند، با آگاهی از این موضوع و بدون توجه به قوانین این کشور، هرازگاهی با نقض قانون عمداً حاشیه‎‌هایی ایجاد می‌کنند تا سبب برخورد نیروهای مدافع یمن با آنها شود. 🔴 تشکیلات بهائیت با توجه به مسائل داخلی و تجاوز عربستان و هم پیمانان آن به یمن، این کشور را هدف مناسبی برای نفوذ دانسته و فعال کردن عناصرش را در دستور کار قرار داده است. زیرا فعالیت آنان در یمن از دو جهت برای تشکیلات اهمیت دارد؛ 1️⃣«نفوذ در جامعه این کشور» 2️⃣«سوءاستفاده از فرصت عکس‌العمل نیروهای حوثی علیه بهائیت برای مظلوم‌نمایی در سازمان‌های بین‌المللی.
30.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای کمپین «داستان ما یکیست» بهائیان 🔹کمپین «داستان ما یکیست» بازتاب ادعای اعدام بهائیان در اوایل انقلاب بخاطر عقایدشان است. ادعای دروغی که جوابش، آسیب ندیدن اکثریت بهائیان در آن سال‌ها می‌باشد. 🔸اما به راستی علّت اعدام تعدادی از بهائیان در اوایل انقلاب چه بوده است؟
اورژانس: حال ۲ پلیس حادثه بافت مساعد است دکتر سید محمد صابری: 🔹️حال ۲ مصدوم این حادثه مساعد است. 🔹️یکی از مجروحان این حادثه به دلیل تیراندازی از ناحیه دست و دیگری از ناحیه پا مصدوم شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 ثبت رکورد گینس با کشیدن تریلی ۹۵ تُنی 🔹 افشین مباشر با کشیدن ۲ تریلی به وزن ۹۵ تن در مسافت ۲۵.۵۲ متر رکوددار گینس شد.
✅ تحلیل مجله تایم از شخصیت رهبری ❤️ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا بَقِيَّةَالله في اَرْضِه 🇮🇷
🔥 برای این هوای آلوده، ‏برای شانزه لیزه و درختای فرسوده، ‏برای خروس و احتمال انقراضش، ‏برای نوشتن از ممنوعه ⚠️ ‏برای محرومیت موسا دیارا، ‏برای ممنوعیت برای دخترها، ‏برای چهره‌ای که می‌خنده، ‏برای دانش‌آموزا، برای آینده ❤️ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا بَقِيَّةَالله في اَرْضِه 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام پلیس نیویورک در جریان حرکت کاروان اسکورت خودروی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا
🛑سلاح های ارسالی غرب به اوکراین در دست معترضان فرانسوی! 🔹پلیس فرانسه تسلیحات شورشیان را که توسط غرب در اختیار اوکراین قرار داده شده بود، مصادره کرد. 🔸ژاندارم ها دو تفنگ کالیبر بزرگ Accuracy International اصلاح شده را پیدا کردند که تابستان گذشته به اوکراین ارسال شد. 🔹این تسلیحات از طریق بازار سیاه از اوکراین به فرانسه برگشته بود
📢 همه مشاغل در مارسی دستور تعطیلی و تخلیه را توسط دولت دریافت کردند
📣 معدن‌های بزرگ ایران را بشناسید 🔺امروز روز صنعت و معدن بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تظاهرات در تل‌آویو به خشونت کشیده شد 🔹برای بیست و ششمین هفته متوالی، معترضان صهیونیست در تل‌آویو و نقاط مختلف فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو و برنامه‌های اصلاحات قضائی او تظاهرات کردند که در تل آویو کار به درگیری با پلیس هم کشیده شده است.
🛑عواقب 4 روز ناآرامی ها در فرانسه، که مقامات این کشور هنوز موفق به کنترل اوضاع نشده اند 🔸طی روزهای گذشته 250 شعبه بانک و 200 فروشگاه مواد غذایی غارت شده است. 🔹بیش از 3300 خودرو به آتش کشیده شده است. 🔸 وزارت کشور نیروهای انتظامی بیشتری را به شهرهای بزرگ مارسی و لیون اعزام کرده است. 🔹 مکرون که پیشتر به دلیل وقایع اخیر، اجلاس اتحادیه اروپا را ترک کرده بود، اکنون سفر خود به برلین را نیز به تعویق انداخته است. 🔸 بسیاری از کاربران توییتر در فرانسه از مشکلات دسترسی به این شبکه اجتماعی گلایه دارند. 🔹در مجموع حدود 2400 هزار نفر بازداشت شدند که بر اساس آمار رسمی یک سوم آنها زیر سن قانونی هستند. 🔸مقامات، والدینی را که نوجوانانشان در اغتشاشات دست داشته اند را به ۲ سال زندان و ۳۰ هزار یورو جریمه تهدید کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی پیاده‌روها به دستفروشان اجاره داده می‌شود 🔹دوربین مخفی صداوسیما‌ نشان می‌دهد که در مناطق مختلف تهران دستفروشان با پول‌دادنِ با واسطه به برخی ماموران شهرداری اجازۀ دستفروشی پیدا می‌کنند و اگر پول ندهند بساطشان جمع می‌شود. 🔹رئیس شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری در واکنش به این موضوع گفته: ماموران متخلف را شهرداری شناسایی کرده و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
☑️عراق خواستار استرداد تبعه هتاک خود از سوئد شد 🔹 وزیر خارجه عراق در پاسخ به تماس تلفنی همتای سوئدی خود از این کشور خواست شخص هتاک به قرآن کریم را برای محاکمه تسلیم بغداد کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️دروغ‌پردازی علیه رئیس‌جمهور در روز روشن/ آیت‌الله رئیسی درباره حل مشکلات مردم چه گفت؟! 🔹در حالی که برخی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در نقل قولی مدعی شدند رئیس‌جمهور گفته است «دولت کاری به حرف دیگران ندارد، مهم رضایت خداست» فیلم اظهارات رئیس جمهور نشان می‌دهد که آیت الله رئیسی تاکید کرده است که دولت بدون توجه به بهره‌برداری و سخنان دیگران با تمام ظرفیت برای حل مشکلات مردم پای‌کار است. ایت الله رئیسی در این بخش از سخنان خود می‌گوید: 🔹«دولت با همه ظرفیت پای کار است که مشکلات مردم را حل کند و پروژه‌های نیمه تمام را به سامان برساند؛ کاری هم ندارد که دیگران چه می‌گویند و چه بهره‌برداری می‌کنند. آنچه که برای ما مهم است اینست که در محضر پروردگار متعال و شهدا باشیم و مردم مشکلات نداشته باشند و برای ما مهم است مردم احساس رفاه، آرامش و آسایش کنند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری فرد مبتلا به سندروم داون در جلوی چشمان مادرش، توسط پلیس فرانسه! تصور کنید اگه ایران بود...