eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام پلیس نیویورک در جریان حرکت کاروان اسکورت خودروی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا
🛑سلاح های ارسالی غرب به اوکراین در دست معترضان فرانسوی! 🔹پلیس فرانسه تسلیحات شورشیان را که توسط غرب در اختیار اوکراین قرار داده شده بود، مصادره کرد. 🔸ژاندارم ها دو تفنگ کالیبر بزرگ Accuracy International اصلاح شده را پیدا کردند که تابستان گذشته به اوکراین ارسال شد. 🔹این تسلیحات از طریق بازار سیاه از اوکراین به فرانسه برگشته بود
📢 همه مشاغل در مارسی دستور تعطیلی و تخلیه را توسط دولت دریافت کردند
📣 معدن‌های بزرگ ایران را بشناسید 🔺امروز روز صنعت و معدن بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تظاهرات در تل‌آویو به خشونت کشیده شد 🔹برای بیست و ششمین هفته متوالی، معترضان صهیونیست در تل‌آویو و نقاط مختلف فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو و برنامه‌های اصلاحات قضائی او تظاهرات کردند که در تل آویو کار به درگیری با پلیس هم کشیده شده است.
🛑عواقب 4 روز ناآرامی ها در فرانسه، که مقامات این کشور هنوز موفق به کنترل اوضاع نشده اند 🔸طی روزهای گذشته 250 شعبه بانک و 200 فروشگاه مواد غذایی غارت شده است. 🔹بیش از 3300 خودرو به آتش کشیده شده است. 🔸 وزارت کشور نیروهای انتظامی بیشتری را به شهرهای بزرگ مارسی و لیون اعزام کرده است. 🔹 مکرون که پیشتر به دلیل وقایع اخیر، اجلاس اتحادیه اروپا را ترک کرده بود، اکنون سفر خود به برلین را نیز به تعویق انداخته است. 🔸 بسیاری از کاربران توییتر در فرانسه از مشکلات دسترسی به این شبکه اجتماعی گلایه دارند. 🔹در مجموع حدود 2400 هزار نفر بازداشت شدند که بر اساس آمار رسمی یک سوم آنها زیر سن قانونی هستند. 🔸مقامات، والدینی را که نوجوانانشان در اغتشاشات دست داشته اند را به ۲ سال زندان و ۳۰ هزار یورو جریمه تهدید کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی پیاده‌روها به دستفروشان اجاره داده می‌شود 🔹دوربین مخفی صداوسیما‌ نشان می‌دهد که در مناطق مختلف تهران دستفروشان با پول‌دادنِ با واسطه به برخی ماموران شهرداری اجازۀ دستفروشی پیدا می‌کنند و اگر پول ندهند بساطشان جمع می‌شود. 🔹رئیس شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری در واکنش به این موضوع گفته: ماموران متخلف را شهرداری شناسایی کرده و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
☑️عراق خواستار استرداد تبعه هتاک خود از سوئد شد 🔹 وزیر خارجه عراق در پاسخ به تماس تلفنی همتای سوئدی خود از این کشور خواست شخص هتاک به قرآن کریم را برای محاکمه تسلیم بغداد کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️دروغ‌پردازی علیه رئیس‌جمهور در روز روشن/ آیت‌الله رئیسی درباره حل مشکلات مردم چه گفت؟! 🔹در حالی که برخی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در نقل قولی مدعی شدند رئیس‌جمهور گفته است «دولت کاری به حرف دیگران ندارد، مهم رضایت خداست» فیلم اظهارات رئیس جمهور نشان می‌دهد که آیت الله رئیسی تاکید کرده است که دولت بدون توجه به بهره‌برداری و سخنان دیگران با تمام ظرفیت برای حل مشکلات مردم پای‌کار است. ایت الله رئیسی در این بخش از سخنان خود می‌گوید: 🔹«دولت با همه ظرفیت پای کار است که مشکلات مردم را حل کند و پروژه‌های نیمه تمام را به سامان برساند؛ کاری هم ندارد که دیگران چه می‌گویند و چه بهره‌برداری می‌کنند. آنچه که برای ما مهم است اینست که در محضر پروردگار متعال و شهدا باشیم و مردم مشکلات نداشته باشند و برای ما مهم است مردم احساس رفاه، آرامش و آسایش کنند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری فرد مبتلا به سندروم داون در جلوی چشمان مادرش، توسط پلیس فرانسه! تصور کنید اگه ایران بود...
🔺هشدار رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری 🔹"عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و همچنین استفاده از ابزار‌های ممنوعه تخلف محسوب شده و موجب محرومیت آنان از آزمون است."
🚨یک منبع آگاه در فرماندهی گروه نیروهای "یوگ" گفت: 🔸امروز شنبه، نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی روستای برخوفکا، منطقه باخموت در جمهوری دونتسک، اقدام به ضد حمله کردند اما این اقدام آنها متوقف شده و عقب نشینی کردند. 🔹در نتیجه این ضد حمله دست کم ۲۰۰ نیروی اوکراینی کشته شدند.
دستورات قضایی جهت دستگیری عامل شهادت مامور فراجا در بافت کرمان صادر شده است/ضارب سابقه شرارت و قاچاق موادمخدر دارد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت: 🔹 عصر امروز ماموران انتظامی شهرستان، جهت دستگیری یک محکوم سابقه‌دار به محل مخفیگاهش مراجعه می‌کنند که متاسفانه متهم با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی ماموران می‌کند. 🔹متاسفانه در این درگیری یک مامور فراجا به شهادت می‌رسد و ۲ مامور دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند و حال عمومی آنان مساعد اعلام شده است. 🔹دستورات قضایی جهت  دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا صادر شده است. 🔹 ضارب یکی از افراد شرور است که سابقه قاچاق موادمخدر، ایراد ضرب و جرح عمدی و شرارت و ناامنی در سابقه خود دارد.
👆از شاگردان فرمانده حاج محمد ناظری.. 🔹روحش شاد خوب یادگاری برای حراست از خلیج فارس به یادگاری گذاشت 🔺نیروهای ویژه دریایی سپاه..
📌 نمایندگان معترض نسبت به بخشنامه وزارت کشور چه می گویند ؟ 🔹 برخی کسانی که مثل آقای رسایی کاندیدای مجلس در‌لیست انتخاباتی دولت هستند، بابت بخشنامه وزارت کشور به نمایندگان معترض فشار می‌آورند، اما خوب است بدانیم آنها چه می گویند: 🔹 اگر این بخشنامه برای سال آخر نمایندگی منطقی است پس باید برای سال آخر دولت سیزدهم هم تکرار شود و نه صداوسیما فعالیتهای دولت را پوشش دهد و نه خود دولت چون شائبه انگیزه انتخاباتی وجود دارد، اقداماتی برای حل مسایل مردم انجام دهد و حتی مجلس کمکی به دولت نکند. منطقی است رییس جمهور در سال آخر دولت از سفر استانی منع شود؟ 🔹 نمایندگان تنها مسئولینی هستند که بدلیل ساختار رای در دسترس مردم هستند و همچنین اصلی‌ترین مسیر ‌برای رفع مشکلات مردم هستند چرا که بصورت ساختاری در توان فرماندار، استاندار و مسئول اجرایی محلی نیست که وزیر را ببیند و بخواهد مشکلات مردم را پیگیری کند. بنابراین اجرایی شدن این بخشنامه یعنی معطل نگه داشتن یکساله مشکلات مردم محروم‌ در روستاها و شهرهای کوچک. 🔹 برخی استدلال‌ها که این بخشنامه را در راستای منع نمایندگان از دخالت در امور اجرایی منطبق بر بیانات رهبر انقلاب تفسیر می‌کنند، نیز توجیهی بیش نیست چراکه دولت اگر واقعا چنین قصدی داشت، چنین بیانیه‌ای را سال گذشته صادر می‌کرد صدور این بخشنامه در فاصله ۷ ماه تا انتخابات، آشکارا شائبه تلاش دولت برای دخالت در انتخابات و ترکیب‌بندی مجلس آینده را پررنگ کرده است/نواصولگرا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرقت لکسوس آخرین مدل در ۹۰ ثانیه ‼️ با جابه جا کردن سپر جلو به کانکتور چراق جلو دسترسی پیدا می‌کنند بعد به ECU ماشین وصل میشن بعد کامپیوتر خودشون وصل می‌کنند ECU رو از دوباره برنامه ریزی میکنند بعد باهاش در باز می‌کنند ماشین میدزدن! 😐
کی سوار چی می‌شه! اگه فکر می‌کنید دنبال کردن زندگی افراد مشهور مختص به ما و زمان حاله اشتباه می‌کنید! ظاهرا این کنجکاوی‌ها از قدیم مُد بوده...
البته درکنار مقایسه فرانسه با اغتشاشات خودمون، اینم باید مقایسه کنیم که فرانسه چجوری عمل کرده که اولا پلیس این اقتدارو داره و همه توجیهن، دما درباره سلبریتی‌ها چقدر قوانین سفت و سختی وجود داره که یا سکوت میکنن یا وقتی نظر میدن مثل امباپه معترضین رو دعوت به آرامش میکنن و مقصر میدونن. در کشورما این چیزا وجود نداره، سلبریتی جماعت وله، هر کاری دوست داره میکنه و هیچ کس جلودارشون نیست. اگرم محکوم بشن با یک میلیون و پونصد سروتهش هم میاد، و یه‌جورایی پرروتر میشن
🔺علت اختلالات اینترنت در روزهای گذشته چه بود؟ مدیرعامل شرکت ارتباطات: 🔹محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است. 🔹بررسی‌ها نشان می‌دهد این محدودیت‌ها به صورت تدریجی در حال گسترش است. 🔹متخصصین شرکت زیرساخت در تلاش برای خنثی کردن این محدودیت جدید هستند.
⭕️اتحادیه پلیس فرانسه: معترضان «اراذل و اوباش» هستند 🔸اتحادیه پلیس فرانسه معترضان را «اراذل و اوباش» قلمداد و اعلام کرد که در وضعیت جنگی قرار دارد.
اعمال محدودیت‌های جدید در توئیتر 🔹ایلان ماسک برای مقابله با دیتا اسکرپینگ و دستکاری سیستم توییتر، محدودیت‌های موقت زیر را برای حساب‌ها اعلام کرد: 🔹حساب‌های تأییدشده: خواندن ۶۰۰۰ پست در روز 🔹حساب‌های تأییدنشده: خواندن ۶۰۰ پست در روز 🔹حساب‌های تأییدنشده جدید: خواندن ۳۰۰ پست در روز
⭕️محدودیت‌ها و اختلال‌ گوگل برای کاربران ایرانی‌ معاون وزیر ارتباطات: 💢در چند روز گذشته شرکت گوگل در اقدامی غیرحرفه‌ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود برای کاربران ایرانی اقدام نموده است. 💢بررسی‌ها نشان می‌دهد این محدودیت‌ها به صورت تدریجی درحال گسترش است. 💢متخصصین شرکت زیرساخت در تلاش برای خنثی‌کردن این محدودیت جدید هستند.