eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🌐 وقوع بارش های رگباری طی فردا 🔹برای فردا نیز در برخی نقاط شمال کشور انتظار وقوع بارش های پراکنده ای را داریم که شرایط آب و هوایی این نقاط را نسبت به سایر نقاط کشور متفاوت خواهد کرد. 🔹برخی نقاط مرکزی و جنوبی استان مازندران و همچنین مناطق بسیار محدودی از استان های خراسان شمالی و جنوب استان گلستان شاهد بارش های پراکنده ای خواهند بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️نظامیان صهیونیست پدر مجری عملیات ضد صهیونیستی غرب نابلس را دستگیر کردند 🔸نیروهای اشغالگر پدر شهید احمد یاسین هلال غیظان را که عملیات «کدومیم» را انجام داده بود، هنگام هجوم به منزل این خانواده دستگیر کردند.
🛑شبکه NBC نیوز آمریکا: روسیه و آمریکا به طور مخفیانه مذاکرات اولیه برای پایان جنگ اوکراین را انجام داده اند 🔹این خبرگزاری افزود در ماه آوریل سال جاری(3 ماه پیش) مقامات سابق آمریکا شامل اعضای شورای امنیت ملی آمریکا، پنتاگون و نماینده آمریکا در ناتو با دیپلمات های روسی در نیویورک مذاکرات صلح جنگ اوکراین را حداقل در چندین جلسه پیاپی انجام داده اند
♦️ 🔹️استانداری سیستان و بلوچستان: ۸۳۳ نفر از شهروندان در پی وقوع توفان در این منطقه به مراکز درمانی مراجعه کردند. 🔹️رویترز: استکهلم در پی غیرقانونی کردن قرآن‌سوزی است. 🔹دبیر کل سازمان ملل خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان شد.
🔺فرانسویها دارن به برند‌ اسپانسر حمله میکنن که چرا با آتش‌افروزان اعتراضات همکاری میکنی،این درحالیه که تازه امباپه‌ موضع عجیبی نگرفته و گفته خشونتها متوقف بشه و به اموال عمومی آسیب نزنید. فرانسویها اگه جای ما  بودند چیکار میکردن!؟
🌐 کره‌ی جنوبی با اینکه خیابون‌های شلوغ و پر ترافیکی داره اما به تمیزی خیابوناش معروفه دلیلش همین سیستم شستشوییه که سطح خیابون رو آب پاشی می‌کنه ،حرکت لاستیکا هم یه جورایی کار اسکاج رو می‌کنه و خیابون بصورت خودکار تمیز پاک میشه
🚨گروه های مقاومت فلسطین در جنین: از محور مقاومت و هواداران آن از صنعا تا تهران به خاطر حمایت هایی که از ما و مردم بزرگمان می کنند تشکر و قدردانی می کنیم.
☑️سفیر ایران در سازمان ملل: آمادۀ از سرگیری مذاکرات برای احیای برجام هستیم 🔻ایروانی: برنامه‌های فضایی و موشکی ایران خارج از حوزه و صلاحیت قطعنامه ۲۲۳۱ است. آماده‌ایم مذاکرات را در اولین فرصت برای بازگرداندن برجام و اطمینان از اجرای کامل آن توسط همه از سر بگیریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 تصاویری از مانورهای مشترک روسیه و سوریه که یگان های لشکر ۲۵ ارتش در آن حضور دارند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ارتش ایالات متحده پنج‌شنبه ۱۵ تیر ویدیویی منتشر کرد که لحظه نزدیک شدن جت‌های جنگنده روسی به پهپادهای آمریکایی در آسمان سوریه را نشان می‌دهد.
🔸همکاری نظامی ۳ کشور مخالف ترکیه با یکدیگر 🔷امروز رایزنی‌های دفاعی سه جانبه ارمنستان 🇦🇲، قبرس 🇨🇾 و یونان 🇬🇷 در قبرس برگزار شد؛ در این دیدار تعدادی از مسائل امنیتی و همکاری در چارچوب منافع سه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طرفین آمادگی خود را برای برداشتن گام‌های مشترک برای تقویت توان دفاعی و امنیت نظامی سه کشور تایید کردند. 🔷همچنین در نتیجه گفتگوها، برنامه سالانه همکاری نظامی سه جانبه به امضا رسید که شامل تعدادی رویداد نظامی در خاک هر سه کشور است.
🔸انگلیس، گرداب (فرماندهی امنیت سایبری سپاه) را تحریم کرد. وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای نام ۱۳ نفر از جمله عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، و محمد امین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی را در لیست تحریم های خود قرار داد. انگلیس همچنین فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (گرداب) و شورای عالی انقلاب فرهنگی را به بهانه های حقوق بشری، تحریم کرده است.
«نان بربری» در جایگاه سوم جهان، «نان سنگک»، «نان شیرمال» و «نان تافتون» به‌‌ترتیب در جایگاه بیست‌و‌یکم، بیست‌و‌دوم و چهل‌و‌نهم برترین نان‌های جهان قرار گرفتند.
یکی از شرکت‌کنندگان آزمون سراسری کنکور با دمپایی در جلسه حضور یافت!/اصفهان
طنز پرداز و کمدین، حسن ریوندی بستری نشده است روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: 🔹حسن ریوندی ساعت ۱۷ امروز در مسیر چهچکور به حاجی آباد دچار سانحه تصادف می‌شود. 🔹ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود. 🔹براساس بررسی‌های پزشکی مسأله خاصی برای ریوندی ایجاد نشده و مرخص می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادامه سرقت‌ها از فروشگاه‌های فرانسه در خلال اعتراضات
🔴اگر تیم ملی به آمریکا نمی‌رفت! 🔹اگر تیم ملی ایران به آمریکا نمی‌رفت در صورت تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال به طور کلی از رقابت‌های لیگ ملت‌ها کنار گذاشته می‌شد و باید جریمه سنگین، سقوط در رنکینگ و عدم صعود به المپیک پاریس را می‌پذیرفت./فارس
🔸️ نیکول پاشینیان: " باید تکرار کنم که ارمنستان هرگز تعهدی کتبی یا شفاهی در مورد کریدور نداده است."
🛑 شناور حامل ۹۰۰ تن سوخت قاچاق با ۱۲ خدمه توسط شناورهای گشت دریایی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس با حکم قضایی توقیف شد