eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ما خودمون ورژن ایرانیشو داریم وقتی اصلا این چیزا مد نبود 🔹 خانوم مرضیه حدیدچی (دباغ)، بانویی بود که دوره‌های چریکی و نظامی را قبل انقلاب در لبنان دیده بود و بعد از فرمان امام(ره) برای تشکیل سپاه در حکمی به عنوان فرمانده سپاه همدان انتخاب شد و عنوان اولین فرمانده زن در سپاه را دریافت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتانیاهو: برای تصویب اصلاحات شخصاً به کنست می‌روم! 🔹بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل پس از به پایان رساندن فرایند درمانی خود با تشکر از حمایت عمومی! اعلام کرد شخصاً برای تصویب لایحه اصلاحات به کنست می رود و به این لایحه رأی مثبت می دهد!
کاربر یمنی با انتشار این عکس نوشت: تفریح کودکان ما
یمن هتک حرمت قرآن در دانمارک را محکوم کرد 🔺 وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اقدامات ملموس و کارآمد کشورهای عربی و اسلامی در قبال آن شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش‌سوزی در یکی از هتل‌های نزدیک حرم امام علی(ع) یک منبع امنیتی در نجف: 🔹در یکی از هتل های نزدیک حرم امام علی (ع) در نجف اشرف آتش‌سوزی اتفاق افتاد. 🔹این حریق توسط نیروهای آتش نشانی شهر نجف مهار شده است. 🔹تیم‌های امداد و نجات  بیش از ۴۵ زائر که گفته شده ملیت آنها خارجی است را با جرثقیل‌ از داخل هتل خارج کردند.
🔴 حمایت علنی یکی لیدر های توئیتری جریان اصلاحات از همجنسبازی 🔹 یه مشت نشیمنگاهی دورهم جمع شدن میخوان جمهوری اسلامی رو سرنگون کنن 😏 🔹 خو بدبخت اگر خیلی دلت میخواد برو سر میدون جار بزن این کارا دیگه چیه 😉🌹
🔴 بزرگ موندنی شون همونی بود که ۲۶ دی ماه ۵۷، ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه به بهانه خستگی بار و بندیل( بخوانید سرمایه های این کشور) رو بست و الفرار!
🔴 دیگه توقع داشتین یه قبر هم اشانتیون بهتون بدن؟! 🔹 همه جا همینه! اگه نمیدونید بدانید و آگاه باشید که در همه جای دنیا برای هر مرده یه قبر اختصاص میدن نه یه قطعه!
🔴 واکنش متخصصان اعصاب و روان به خشونت های مکرر مخالفان حجاب: مراکز اعصاب و روان، تخفیف ۹۰ درصدی جهت درمانِ خشونت‌های براندازان و مخالفان حجاب قرار داده. 🔹تشکر میکنیم از این مراکز برای این حرکت برانداز دوستانه 😁
🔴 🔸بازداشتگاه گوانتانامو پس از اشغال افغانستان در سال ۲۰۰۱ میلادی، زیرنظر پایگاه نیروی دریایی ارتش آمریکا در خلیج گوانتانامو و برای دور زدن نظارت قانونی داخلی و بین‌المللی ایجاد شد. 🔸گوانتانامو زندانی مخوف است که از سال ۲۰۰۲ افتتاح و ۷۸۰ زندانی از ۴۸ کشور را در خود جای داد. 👈زندانیان گوانتانامو به دور از نظارت‌های بین‌المللی تحت شدیدترین روش‌های شکنجه و آزار قرار گرفته‌اند. باوجود تلاش دو دهه‌ای ارتش آمریکا برای ممانعت از درز اطلاعات و تصاویر زندان ایالات‌متحده در خلیج گوانتانامو، مجموعه‌ای از عکس‌های مخفی و تاکنون منتشر نشده از اولین زندانیان این زندان منتشر شده‌ است.
پلمب ۱۸۰۰ بنگاه املاک در سطح کشور نماینده وزیر راه‌وشهرسازی: 🔹تاکنون در سطح کشور ۱۸۰۰ بنگاه املاک پلمب شده و این مهم بروزرسانی خواهد شد. 🔹تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بازدید در تهران از مشاوران املاک انجام گرفته که ۷۰۰ بنگاه املاک پلمب شده است. 🔹عدم همکاری برخی از ارگان‌ها به علت خلاء قانونی نیست بلکه به دلیل مصوبات داخلی است.
🔸وزیر ورزش استیضاح می‌شود 🔹سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس: با توجه به اینکه وزیر ورزش تاکنون ۴ کارت زرد از مجلس گرفته، طبق تصمیم هیئت‌رئیسه فردا استیضاح او اعلام وصول می‌شود. 🔸طبق آیین‌نامه مجلس اگر کارت زردهای وزیری از ۳ مورد بیشتر شود، طرح استیضاح او بدون نیاز به بررسی در کمیسیون توسط هیئت‌رئیسه اعلام وصول می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 آتش زدن ماشین گشت ارشاد!! ⛔️براندازان یک ماشین راهنمایی و رانندگی که بر اثر حادثه‌ای آتش گرفته را وَن گشت ارشاد جا می‌زنند🤦 🔻پس از سخنان اخیر سخنگوی فراجا مبنی بر برخورد جدی با هنجارشکنان به دلیل درخواست مردم، شایعاتی با عنوان برگشت ماشین‌های گشت ارشاد مطرح شد که تکذیب شد. 🔹ضدانقلاب نیز فرصت را غنیمت شمرده و اقدام به بازنشر برخی تصاویر قدیمی از گشت‌ارشاد و یا تصاویر آرشیوی برای ملتهب کردن جو جامعه است.‼️
🔴 دستگیری یک تیم تروریستی در کهگیلویه و بویراحمد 🔹 دادستان یاسوج: ۴ نفر از اعضای تیم تروریستیِ متصل به گروهک منافقین بازداشت شدند. این افراد پس از ارتباط‌گیری با منافقین نحوۀ ساخت بمب‌های دست‌ساز را یاد گرفته بودند و مبالغی از آن‌ها برای خرید تجهیزات گرفته بودند.
🔴یکی از دلایل ماندگاری کربلا حضور کودکان دراین حادثه عظیم شیعیان است 📌بخشی از نوحه ها ،شبیه خوانی ها،مرثیه ها واشک های ما مختص کودکان مظلوم کربلا است وبخش بزرگی از فرهنگ تشیع را مرثیه های مظلومیت این کودکان به تصویر میکشد‌. عمیق ترین رابطه عاشقانه حضرت رقیه و امام حسین ،جناب عبدالله و علاقه اش به عمو ،مودت و همدلی طفلان مسلم ،معجزه خون حضرت علی اصغر، هر کدام به تنهایی بخشی از مظلومیت وحقانیت کربلا را به تصویر کشیده است. وخدا هم چه مقامات معنوی که به این کودکان عنایت کرد و باب الحوائج حاجت های شیعیان قرار داد.
سوئد اجازه اهانت به کتب دینی را نمی‌دهد! 🔺 وزارت خارجه سوئد امروز یکشنبه در پاسخ به سوالات یک رسانه علیرغم صدور چند مجوز هتاکی، اعلام کرد که با اهانت به قرآن کریم یا هر کتاب دینی دیگری مخالف است!
📣 هشدار مدیریت بحران در خصوص افزایش ذرات آلاینده‌های هوا در پایتخت 🔺مدیرکل مدیربت بحران استان تهران در خصوص افزایش ذرات آلاینده های هوا: مدیریت بحران آماده باش کامل است. 🔺سامانه وزش باد شدید و گردوخاک از فردا دوشنبه دوم مرداد آغاز و تا روز پنج‌شنبه پنجم مرداد ادامه خواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه! 🔸 حمایت مقامات امنیتی و نظامی از معترضین به اصلاحات قضایی در کنار تظاهرات چندصدهزار نفری، این رژیم را با بحران شدید امنیتی روبه‌رو کرده است.
🔺این موشک هوا به هوای هایپرسونیک روسیه است که می‌تواند ۳۲۱ کیلومتر را بپیماید و در این فاصله هدف قرار دهد. 🔹موشک R-37M می‌تواند با سرعتی ۶ برابر سرعت صوت معادل ۲ کیلومتر بر ثانیه حرکت کند. 🔸 وقتی شما به تکنولوژی هایپرسونیک دست یابید دیگر موارد خودشان تک به تک میایند ، جنگنده ای که هایپرسونیک حمل کند خوفناک تر از چیزیست که تصور می‌کنیم ان شاءالله هوا به زمین و غیره نیز پشت سر هم خواهند آمد !
🔴 سی ان ان : حملات اخیر به اودسا نشان داد که سرنگونی انواع خاصی از موشک های روسی توسط پدافند هوایی اوکراین تقریبا غیرممکن است.شکست اوکراین در رهگیری هر یک از موشک های کروز اونیکس و سه موشک X-22 مسیر آنها را بسیار دشوار می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 روضه سوزناک حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام توسط استاد عالی
۹۷۴ محصول فناورانه به حوزه سلامت کشور عرضه شد 🔹۲۳۲ شرکت دانش‌بنیان با عرضه محصولات و خدمات خود در تلاش برای رونق دادن به بازار بومی حوزه سلامت در کشور هستند. 🔹فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، یکی از ابزار‌های کاربردی در تبدیل ایران به کشور مرجع در زمینه نوآوری و فناوری، طراحی زنجیره ایده تا فروش محصول است. به این معنا که شرایط برای تبدیل ایده به محصول و اتصال محصول تولید شده به بازار فراهم شود. 🔹حوزه سلامت یکی از عرصه‌هایی است که با کمک فناوری و نوآوری توانسته بخش اعظمی از نیاز‌های خود را با اتکا به توانمندی‌های داخلی بومی‌سازی کند و نیاز‌ها با محصولات و خدمات داخلی پاسخ داده شود. 🔹همین اساس و با کمک کارگزاران فناوری ۹۷۴ محصول فناورانه از ۲۳۲ شرکت دانش‌بنیان و فناور معرفی شده تا بازار تقاضا بر اساس نیاز خود به این محصولات دسترسی داشته باشد.