eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 ۱.۴ میلیون نفر گردشگر به ایران آمدند 🔺آمار گردشگران ورودی در سه ماه اول سال گذشته ۹۸۶ هزار و ۶۵۲ نفر بوده که این آمار امسال به یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ نفر رسیده است. 🔺معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی به تازگی در گزارش عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ آورده که روند رشد گردشگران ورودی به ایران پس از بحران جهانی کرونا در حال افزایش است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸دختر شهید فاطمیون: دلتنگ بابام هستم. میتونید منو ببرید پیش بابام؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 لحظاتی از عزاداری رزمندگان فاطمیون در دهه اول محرم ۱۴۰۲ 🔷سوریه، دمشق
🔸وزیر خارجه آمریکا: اوکراین ۵۰ درصد اراضی خود را از روسیه بازپس گرفته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ویدیویی پربازدید از کشمیر 🔷"در فاجعه کربلا شیعه و سنی وجود ندارد، شما یا با امام حسین هستید یا با قاتلان او". 🔷 در این ویدئو مناطق شیعه نشین کشمیر را می بینید که تماما سیاه پوش شده اند و پرچم ایران با تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب امام خامنه ای در وسط جاده های سرینگر به نمایان است.
🔸️وزارت دفاع: خرید تسلیحات با رعایت تمامی جوانب انجام می‌شود سخنگوی وزارت دفاع: 💢در بخش‌های هوایی، موشکی، پهپادی، الکترونیک، راداری و رزم زمینی جمهوری اسلامی ایران جزء کشورهای صاحب فناوری است که در بومی سازی دارای توانمندی‌های راهبردی است. 💢نیازمندی‌های دفاعی در وهله اول از طریق امکانات داخلی تهیه می‌شود، در صورت نیاز به خرید تسلیحات و تجهیزات، این اقدام با برنامه‌ریزی و رعایت تمامی جوانب و نکات قانونی و شرایط حقوقی و بین‌المللی در دستور کار قرار می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهیدی که سیل خانه‌اش را غیرقابل سکونت کرده بود شهید «حسن وحیدی» از کادر پلیس راهور امروز در حمله تروریستی محور خاش تفتان به درجه رفیع شهادت نایل شد. منزل این شهید والامقام در سیل اردیبهشت امسال بیشترین خسارت را دید به گونه‌ای که با نفوذ آب به داخل منزل٬این خانه غیر قابل سکونت شد
بلینکن: آمریکا برای احیای برجام خیلی کارها کرد! 🔺 «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در خصوص برجام به تکرار ادعاهای همیشگی و بی اساس خود پرداخت و گفت که آمریکا تلاش کرد تا ببیند آیا می‌تواند به توافق هسته‌ای بازگرد، اما ایران تصمیمی در این باره نگرفته است. 🔺 وزیر خارجه آمریکا در خصوص مداخلات تل آویو در مذاکرات برجامی ادامه داد که رژیم صهیونیستی بر اساس منافع خود عمل خواهد کرد و تصمیم خود را در رابطه با برنامه هسته ای ایران اتخاذ خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه‌خوانی شهید مطهری برای آخرین لحظات حیات حضرت سید الشهداء(ع)
رئیسی: مجوز اهانت اخیر به قرآن جاهلیت مدرن است رئیس‌جمهور: 🔹مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن، بر خلاف ادعای آزادی بیان مصداق «جاهلیت مدرن» است. 🔹با توجه به مسئولیت قانونی اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی از ظرفیت آنها در نظارت بر قیمت‌ها استفاده شود. 🔹به دستگاه‌های دولتی و عمومی نسبت به مصرف آب و برق هشدار می‌دهیم و بر ضرورت صرفه‌جویی تاکید داریم.
کارت هوشمند ملی صادر می‌شود/مالیات بر ارزش افزوده افزایش نخواهد یافت سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه: 🔹کارت هوشمند ملی صادر می شود که این کارت دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود. 🔹کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای افزایش مالیات بر ارزش افزوده در برنامه هفتم مخالفت کرد.
🥀💔امام حسین( ع): به خدا سوگند،تا ظهور فرزندم مهدی عج،خون من از جوش و خروش نمی افتد. ‌
آیا حکم اکبر طبری کاهش پیدا کرده؟ 🔹 ویراست و توئیت درباره شبهات پیرامون حکم و نکته‌ای خطاب به
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 تبدیل زمین‌های بزرگ صنایع دفاع و نیروی هوایی در شرق تهران به بوستان. 🔸 شهردار منطقه ۱۳ تهران : در پی توافق با دو سازمان نظامی صنایع دفاع و نیروی هوایی ارتش نیمی از زمین های بزرگ معروف به ساصد و دوشان تپه بزودی به بوستان تبدیل خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های شنیدنی مداح معروف : امام حسین (ع) فقط برای حزب‌اللهی‌ها نیست!‌
🔺این آمار افزایش مسلمانان در اروپاست که پیش بینی شده در سال ۲۰۳۰ دوبرابر شود، مجله فرانسوی فیگارو نوشته بعد ازهتک حرمت به قرآن در این کشور آمار خرید قرآن ترجمه شده در سایت آمازون به شدت افرایش یافت
رئیسی: روابط ایران و صربستان نیازمند ارتقا است رئیسی در دیدار با «ولادیمیر اورلیچ»: 🔹نظام سلطه تنها با نگاه به منافع خود، روابط با دیگر دولت‌ها را تنظیم می‌کند و رهبران کشورها باید با هوشیاری مانع نفوذ مخرب آنها شوند. 🔹روابط ایران و صربستان به‌ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری نیازمند ارتقا است 🔸رئیس مجلس صربستان: ما نه تنها برای افزایش سطح همکاری‌ها آمادگی داریم، بلکه برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در جهت تقویت و گسترش روابط به ویژه در حوزه اقتصادی قطعا موثر خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تحلیل کارشناس اردنی از مذاکرات ایران و عربستان: 🔹اعراب بعد از ورود به جنگ یمن درک کرده‌اند که قدرت ایران یعنی چه و ایران قدرت مهمی در منطقه است و بدون همکاری با این کشور امنیت منطقه تامین نخواهد شد...