eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸ذخایر ارز خارجی کشورها: ایران ۸۶ میلیارد دلار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️️‌ گریه روزنامه‌نگار صهیونیستی بابت ترس از آینده اسرائیل پس از تصویب اصلاحات قضایی!! 🔹‌ توماس فریدمن در حالی تظاهرکنندگان صهیونیست را بدون نماینده و سفیر معرفی کرده و نگران آنان است که کوچک‌ترین حقی برای اعتراض فلسطینیان در برابر اشغالگری قائل نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری ها و تنش بین شهرک نشینان صهیونیست و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در پی تصویب قانون اصلاحات قضایی هر لحظه تشدید میشود ؛ اینجا تل آویو درگیری داخلی گله ای بین صهیونیست‌ها...
🚨حکم بازداشت عمران خان صادر شد 🔺کمیسیون انتخابات پاکستان در روز دوشنبه از پلیس اسلام‌آباد خواست تا عمران خان، نخست‌وزیر پیشین این کشور را بازداشت کند. 🔹کمیسیون انتخاب پاکستان به دلیل عدم حضور پیاپی عمران خان در جلسات استماع از پلیس پاکستان خواسته تا وی را تا فردا (سه‌شنبه) دستگیر کند. 🔸نخست وزیر پاکستان دو ماه و نیم پیش نیز به اتهام فساد مالی بازداشت و با قرار وثیقه آزاد شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞هیئت و روضه مورد علاقه پویانفر و راغب همون اهنگی ک راغب بهش اشاره کرد و پویانفر هم.‌..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞این دیگه خیلی افتضاح است روضه ی حضرت علی اصغر را برای بچه ها نخوانید😳 واکنش مصیبت بار پویانفر را ببینید😔 ✍ما با جذب حداکثری موافقیم اما نه با روش قبح زدایی از اعمال حرام نه با تخریب جمهوری اسلامی نه با تفسیر های سست و بی ارزش از حقیقت افهم اسمع دائکم الذنوب و دوائکم الاستغفار به جای توجیه کشف حجاب و‌عادی سازی اعمال قبیح و دعوت از مومنین برای پذیرش افراد گناهکار روشتون‌را عوض کنید افراد گناهکار را با مهربانی به توبه دعوت کنید. دینی که مفسرش مداح ها یا هنرپیشگان شوند همین میشه دین به مدل سلبریتی ها اسلام التقاطی سست مبنا و سکولار افهم اسمع کشف‌حجاب حرام سیاسی و شرعی است. تامام. 📝شیخ قمی
47.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 به نام 🕸️ به کام ابتدا ویدیو‌ی‌بالا رو‌ببینین👆👆👆 پویانفر مجری «مهلا» با توئیت های پر از حاشیه وقتیکه دکتر حسن عباسی در مورد فتنه، به درستی اعلام کردند که متولی فتنه سلبریتی های ملعون فوتبالی و سینمایی هستند، پویانفر نوشت : یا خیانت است یا حماقت محض خدایا شر این افراد از سر ما کم کن! درحالیکه یک تارموی دکتر عباسی به کل وجود امثال پویانفر، ارجح است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞میخواید با اسلام جعلی و فیک آشنا بشید؟ بفرمایید هر شب برنامه ی مهلا رو تماشا کنید!😌 این جماعت یکروز نماز با ناخن کاشت رو تبلیغ میکنن، یکروز نماز بدون رعایت حجاب رو! این سبک تفکرات به بهائیت نزدیکتره تا اسلام! همون که میگه دلت پاک باشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چگونه شریک شدن شیطان با اولاد و اموال انسان دیالوگ با شیطان...
پوتین: نظم جهانی چندقطبی عادلانه‌تری در حال شکل گیری است رئیس جمهور روسیه وعده داد: 🔹آفریقا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین، جایگاه شایسته خود را در نظم جهانی چندقطبی جدید در حال شکل گیری بدست خواهند آورد و محصولات کشاورزی روسیه جایگزین صادرات غلات از اوکراین شده و می‌تواند نیاز غذایی آفریقا را تامین کند.
پروردگارا... ای قادر مطلق به گریه های شبانه این سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قَسَمت می دهیم؛ میهن ما را از دسیسه ها و توطئه های خناسان و منافقان و خائنان(ناکثین و قاسطین و مارقین) داخلی و خارجی در امان بدار. سربازان این مرز و بوم را در آن سوی مرزها و سر حد های مرز وطن و داخل ایران عزیز تر از جان موفق و پیروز بدار. شر دشمنان ایران عزیزمان را به خودشان برگردان. آمین یا رب العالمین🤲🏻🇮🇷
دین را از مداح یا کارشناس باحجاب مخالف حجاب که نباید گرفت. دین را باید از مرجع اصیل آن اقتباس نمود. دنبال چه هستید؟ جذب مردم به دین خدا از طریق مخالفت و ژست روشنفکری و کنار گذاشتن یک حکم خدا! . دین اسیر دست ماست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁣اَلسَّلامُ عَلى مَنْ جَعَلَ اللَّهُ الشِّفاءَ في تُرْبَتِهِ... سلام بر كسى كه خداوند شفا را در خاك قبرش قرار داد... :
ای‌ حرمله ایـن بچه سـرِ جنگ ندارد بی‌شیر‌که شمشیر ندارد تیری‌‌ که‌ به‌ عباس زدی؟ وای خـدایا شش ماهه‌ی مـن طاقت ایـن تیر ندارد .. 😭 :
✍مرحوم حاج اسماعیل دولابی در ایام سوگواری اهل بیت و خصوصاً امام حسین علیه‌السلام چند شب درون خانه‎تان پرچم یا پارچهٔ سیاهی بزنید و لباس سیاه به تن بچه‎ها بکنید و دور هم بنشینید و خودتان چند بیت از همان نوحه‎های سادهٔ قدیمی‎ بخوانید ڪه به فطرت نزدیک‌تر است و با هم سینه بزنید. آن‎وقت ببینید خدا و اهل بیت علیهم السلام از فضل و عنایت، با شما و خانواده‎تان چه‎ها می‎کند امام حسین علیه‌السلام ظهور محبّت است، ائمّه علیهم السلام یک ماه محرم را خیمهٔ عزا می‎زدند و گریه می‎کردند. کسی ڪه در عزای امام حسین علیه‌السلام بگرید یا بگریاند یا محزون شود، دیگر آتش دنیا و آخرت او را داغ نخواهد کرد. 💥 دوستان اهل بیت علیهم السلام در مجلس ذکر امام حسین علیه‌السلام مثل حضرت ابراهیم هستند ڪه خداوند آتش را بر او سرد کرد. 📚 مصباح الهدی؛ تٱلیف استاد مهدی طیّب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓️ چرا به عزاداری محرم بیشتر بها می‌دهیم؟ ✅️ آیت‌الله مصباح یزدی(ره) پاسخ می‌دهند
💠 گناه یا گناهکار؟ 🔹 مجالس حسینی از بهترین فرصتها برای توبه و پاکی از گناه است و به همین دلیل باید گناهکاران را به جلسات روضه و ذکر مناقب و مصائب اهل بیت دعوت کرد : ▪️درب مجالس حسینی به روی اهالی دروغ و غیبت ، دزدان ، شرابخواران ، بی حجابان و در یک کلمه گناهکاران باز است ... ❇️ اما این مجالس جای دروغ و غیبت و شرابخواری و دزدی و بی حجابی نیست! نه شرابخوار حق دارد با بطری شراب وارد این مجالس شود و نه بی حجاب اجازه دارد بدون رعایت پوشش و حریم شرعی پا به این مجالس بگذارد! ❇️ هیاتها و روضه ها جای گناهکاران است اما مکان گناه نیست! آنها که این روزها برای ورود زنان و دختران بی حجاب به مجالس حسینی گریبان می درند نمی فهمند و یا نمی خواهند بفهمند که این مجالس، جای ترک حرام است و نه مکان ارتکاب آن ! ▪️وقتی زنان معتقد مسیحی و یهودی برای ورود به کلیسا و کنیسه از روسری و..استفاده می کنند چرا باید یک بی حجاب اجازه پیدا کند وارد مجلس عزای سیدالشهدا (ع) شود؟ آیا حرمت و قداست این مجالس از کنیسه و کلیسایِ، یهود و نصاری کمتر است؟ ❇️ به نظر مدافعان ورود زنان بی حجاب به هیاتها و تکایا،امام زمان ( عج) به عنوان صاحب اصلی این مجالس ، موافق ارتکاب حرام و مخالفت با شریعت ( بی حجابی ) در این مجالس اند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 🤢آبجو با ادرار انسان 👺محصول "PISNER" تولید کشور دانمارک تهیه شده از ادرار تازه انسان (تبریک به متمدن ها و عاشقان فرهنگ اروپایی و امریکایی) 🤮شرکت تولید آبجو PISNER روزانه اقدام به جمع آوری ۵۰ هزار لیتر ادرار انسان از پارک‌ها و تفرجگاه‌های مشخص شده می‌کند و به ازای هر لیتر ادرار به مردم ۴ یورو می‌دهد. قیمت هر بطری از این آبجو ۳۷ یورو می‌باشد. که مازاد تولید این محصول به بقیه کشورهایی اروپایی خصوصا سوئد صادر می‌شود. 🤡این آبجو دارای گواهینامه سلامت از سازمان غذا و دارو اروپاست (همان دنیای وارونه غرب و غرب زدگان به اصطلاح متمدن!) و جالبه که برخی تولیدات و تهدیدهای این سازمان را وحی می‌دانند. ✍حرام خواری و حرام زادگی و نجس خواری نتیجش میشه قرآن سوزی و