eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70.1هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
✋ وقایع روز هشتم محرم
امام علی علیه السلام: ثِيَابُكَ عَلَى غَيْرِكَ أَبْقَى لَكَ مِنْهَا عَلَيْك لباس تو بر تن دیگری ماندگارتر است تا بر تن خودت غررالحكم جلد1صفحه333
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طعم طمع! ▪️ طمع دنیا میتونه یه کاری کنه که آدم دست به هرکاری بزنه و دیگه براش مهم نباشه چی می‌شه.
رسیدگی مجدد به پرونده عامل شهادت شهید کرم پور 🔹‌ وکیل محمد قبادلو: حکم قصاص ‎محمد قبادلو در شعبه اول دیوان‌عالی‌کشور نقض شد و پرونده برای رسیدگی به ایرادات مربوط به سلامت روانی موکل و صدور حکم به شعبه هم‌عرض ارجاع خواهد شد. 🔹‌ مطابق با کیفرخواست صادره از سوی دادگاه، محمد قبادلو به افساد فی‌الارض از طریق اقدام گسترده علیه مأموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفیدرنگ منجر به شهادت استوار وحید کرم‌پور حسنوند و مجروح شدن ۵ مأمور پلیس شده است. 🔹‌ در حکم اولیه برای این متهم حکم قصاص صادر شده بود که اکنون این حکم نقض و جهت رسیدگی مجدداً به شعبه هم عرض ارجاع شده است.
اگه عدد پی رو تا ۷۶۲ مین رقم ادامه بدیم، یه دفعه شش تا ۹ پشت سر هم ظاهر میشه و بعد از اون دوباره اعداد به صورت تصادفی ادامه پیدا میکنه. بهش میگن نقطه‌ی فاینمن-هافستدر چون ریچارد فاینمن به شوخی گفته بود دوست دارم اعداد پی رو تا این رقم حفظ کنم. بعد بیام برای همه از حفظ بگم، تا رسیدم به اینجا بگم «نُه نُه نُه و الی آخر» (انگار که عدد گویا است)
📣 آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۲ مرداد برگزار می‌شود روابط عمومی سازمان سنجش: 🔺️کارت‌ شرکت در آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش از روز دوشنبه (۹ مرداد) منتشر و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه (۱۲ مرداد) آغاز می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقاحت تمام عیار؛ نسخه پیچی مدل غربی برای جوانان ایرانی در شبکه بی‌بی‌سی؛ اینکه کسی بخواهد با مرد یا زن در ارتباط باشد به حکومت‌ها ربطی ندارد! 🔺رسانه‌های فارسی زبان با کمال وقاحت و بی‌شرمی جدایی دین از سیاست را رواج ارتباط خارج از ازدواج و ارتباط همجنسگرایانه در جامعه معرفی می‌کنند.
ناگفته‌هایی از شهادت طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی 🔹‌ روز گذشته یکی از دوستان شهید آرمان علی‌وردی ناگفته‌هایی از شهادت وی را بیان کرد؛ ناگفته‌هایی دردناک که نشان از اوج مظلومیت این شهید دارد. در ادامه این روایت آمده است. 🔹‌ روایت ماجرا از زبان دوست شهید علی‌وردی: حالا که داریم به روز عاشورا نزدیک می‌شویم یک سری از ناگفته‌های شهادت آرمان را بهتان میگویم. آرمان را دو مرتبه و دو گروه مختلف زدند. اولین گروهی که آرمان را گیر آوردن تا سرحد مرگ با هرچی که دستشان آمد آرمان را زدند. همان فیلمهایی که از شهادت آرمان منتشر شد یک بخش زیادی مربوط میشود به گروه اول. اما آخرش یک دختر که او هم داشت آرمان را میزد رو به جمعیت میگوید که بس است دیگر کشتینش! بسشه...آنها هم آرمان را رها میکنند. 🔹‌ آرمان از جایش بلند میشود و خونین سمت خیابون اصلی میرود‌. صدای بسیجی‌ها را می‌شنود که داشتند حیدر حیدر میگفتند. میرود سمت صدا، اما وقتی می‌پیچد داخل کوچه می‌بیند که سر کوچه یک گروهی دختر و پسر ایستادند و دارند شعار مینویسند. آنها تا وضعیت آرمان را میبینند میفهمند بسیجی بوده و کتکش زدند. میروند سمت آرمان. آرمان که دیگر رمقی برایش نمانده خیلی راحت می‌افتد دست این جماعت. اینها شروع میکنند به قصد کشت آرمان را زدن. گویا چندتاشون حالت عادی هم نداشتند و مواد مصرف کرده بودند. 🔹‌ یک دختر بینشان که اسپری دستش بوده با همان میکوبد به صورت آرمان. یکی‌شان یک میلگرد داشته که نوکش را تیز کرده بوده و به عنوان سلاح از آن استفاده میکرده‌. با همان میلگرد میکوبد روی جمجمه سر آرمان. وقتی آرمان را رساندن بیمارستان جمجمه‌اش شکسته بود. اما یکی دیگه‌شان که واقعاً امیدوارم قیافش را یک روز ببینم میشیند جلوی آرمان و به بقیه میگوید دست نگه‌دارین. رو به آرمان میکند و همزمان که داشته فیلم میگرفته به آرمان میگوید به امام اولت فحش بده ببينم سریع...به علی فحش بده...به حسین فحش بده، به خامنه‌ای فحش بده... آرمان چیزی نمیگوید. 🔹‌ با ناخونگیر پوست بدنشو آروم آروم میکند و از او میخواهد فحشاشو تکرار کند. اما آرمان هیچی نمیگوید. انقدر آرمان را میزنند تا بیهوش میشود. وقتی آرمان بیهوش میشود شروع میکنند به رقصیدن و لگد زدن به بدن شهید و از اینکارشان فیلم هم میگیرند. 🔹‌ وقتی میروند یک کارگر افغانستانی که گویا نگهبان یکی از ساختمان‌های اطراف بوده می‌آید و زیر سر آرمان بالش می‌گزارد و روی بدنش پتو می‌اندازد اما زنگ نمیزند به آمبولانس. البته اگر زنگ هم میزد فرقی نمیکرد توی آن شلوغی آمبولانس به آرمان نمیرسید. 🔹‌ وقتی رساندنش بیمارستان، هوشیاری آرمان سه بوده. یکی از رفقا میگفت وقتی رسیدم بیمارستان دستایش را به تخت بسته بودن، شاید برای اینکه اگر به هوش آمد تشنج نکند و همه صورتش ورم کرده بود. نصف روز توی حالت کما می‌ماند و آخر به شهادت میرسد. 🔹‌ تمام این وقایع توسط خود قاتلها فیلم‌برداری شده ولی وقتی از بازپرس پرونده پرسیدیم چرا این فیلمها را قطره چکانی منتشر کردید و فیلم‌های اصلی را منتشر نمیکنید گفت که من توی عمر کاری خودم همچین جنایتی تو ایران ندیده بودم. برای مراعات حال خانواده و شایدم متشنج نشدن بيشتر فضا فیلم‌های اصلی هنوز هم منتشر نشده. البته شاید بعد دادگاه آرمان منتشر بشوند.
💢چرا در روز عاشورا، شمر حضرت عباس(ع) را خواهر زاده خطاب کرد؟ او حضرت بود؟ راوى می‌گوید: شمر روز عاشورا در برابر سپاه ایستاد و صدا زد: خواهرزادگانم کجایند؟ عباس و برادرانش کجا هستند؟ کسى بدو پاسخ نداد. امام حسین(ع) بدان‌‏ها فرمود: «هر چند وى فردى فاسق است ولى به او پاسخ دهید». از این‌رو، عباس به سمت او رفت و فرمود: چه می‌خواهى؟ شمر گفت: خواهرزادگان! شما در امان هستید. عباس(ع) به او فرمود: لعنت خدا بر تو و امان تو! اگر تو دایى ما هستى، پس چرا به ما امان می‌دهى؟ ولى فرزند رسول خدا را امان نمی‌دهى؟ برادران عباس نیز نظیر سخنان آن‌حضرت را تکرار کردند و بازگشتند. از آن جهت که مادر حضرت عباس(ع) با شمر بن ذی الجوشن هر دو از یک قبیله بودند و رسم عرب این است که به افرادی که از یک قبیله هستند و به نوعی وابستگی با هم دارند به فرزندان آنان با نگاه فامیلی نظر می‌کنند، به فرزندان ام البنین خطاب به خواهر زادگان نمود 📚عمدة الطالب فی أنساب آل أبى طالب، ص 327.
💢زمان: پنج شنبه محرم الحرام 61 هجري شمر خود را به خيام امام حسين(ع) رسانده، ضمن صدا کردن حضرت عباس و ديگر فرزندان ام البنين، مي گويد: «براي شما از عبيدالله امان نامه گرفتم» آنها متفقاً گفتند: «خدا تو را و امان نامه تو را لعنت کند، ما امان داشته باشيم و پسر دختر پيامبر امان نداشته باشد؟» امام حسين(ع) توسط حضرت عباس از دشمن يک شب را براي نماز، راز و نياز با خدا و تلاوت قرآن مهلت مي گيرد.  حفر خندق در اطراف خيام براي مقابله با شبيخون دشمن و قطع کردن راه ارتباطي دشمن با خيام از  سه طرف - که فقط از يک قسمت ارتباط برقرار باشد – و ياران امام در آنجا مستقر بودند. اين تدبير امام (عليه السلام) براي اصحاب بسيار سودمند بود، گروهي از لشکر عمر بن سعد به سپاه امام (ع) مي پيوندند.  سخن امام حسين (ع) خطاب به دشمن:  واي بر شما! چه زياني مي بريد اگر صداي مرا بشنويد؟! من شما را به يک راه راست مي خوانم، اما شما از همه فرامين من سر باز مي زنيد، چرا که شکم هاي شما از مال حرام پر شده و بر دل هاي شما مُهر شقاوت زده شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در اسرائیل چه می‌گذرد؛ اذعان رسانه‌های غربی و سیاستمداران رژیم صهیونیستی از احتمال جنگ داخلی و زوال صهیونیسم! 🔶 گزارش جنجالی رسانه‌های انگلیسی زبان از اعتراضات و اعتصابات در سرزمین‌های اشغالی و اثرات آن بر پیکره این رژیم: 🔺تحلیلگر شبکه صهیونیستی i24؛ ما در آستانه از دست دادن پروژه صهیونیسم هستیم، مانند بسیاری از کشورهای دیگر که از درون دچار فروپاشی می شوند. 🔺ایهود المرت، نخست وزیر سابق اسرائیل؛ ما در آستانه جنگ داخلی هستیم، نافرمانی مدنی با تمام پیامدهای ممکن در حال رخ دادن است. 🔺شبکه دویچه‌وله: یک اعتصاب ملی دیگر توسط اتحادیه کارگری می‌تواند اقتصاد را فلج کند!
ادعای مقام‌های اطلاعاتی آمریکا: روسیه با کمک ایران در حال ساخت کارخانه تولید پهپاد در جمهوری تاتارستان است 🔹مقام‌های اطلاعاتی آمریکا ادعا کردند که مسکو با کمک ایران در حال ساخت مجتمع تولید پهپاد در جمهوری تاتارستان روسیه است که پس از تکمیل، می‌تواند بر جنگ اوکراین «تاثیر چشمگیری» داشته باشد. این مقام‌ها در ادامه تصریح کردند که متجمع یاد شده احتمالا تا ابتدای سال آینده میلادی راه‌اندازی شود.‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حق ایران در پرونده حق آبه هیرمند کاملا روشن است 🔹معاون حقوقی رئیس جمهور:درباره موضوع حق آبه هیرمند گزارش حقوقی را کامل آماده کردیم و برای رئیس جمهور و وزارت نیرو ارسال کردیم و کاملا حق ما در این قضیه روشن است.
🖼کوفیان چرا بی‌وفا شدند؟
شرکت UkrAgroConsult که بزرگترین شرکت مشاوره کشاورزی اوکراین است: روسیه با عدم تمدید فعالیت کریدور غلات، به دنبال جایگزین کردن"خط فارس" است که این غلات را از طریق ایران و بندر چابهار به کشورهای خواهان غلات و کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.
آژانس اطلاعاتی آمریکا: روسیه در شرق مسکو تاسیساتی برای تولید پهپاد با کمک ایران می‌سازد 🔹ایران به طور مرتب تجهیزات را به کارخانه در حال ساخت در روسیه منتقل می‌کند!
🔴 🔹 وضعیت زنان در زندان‌های آمریکا فاجعه بار است. 🔹 در زندان «اف سی آی دوبلین» به حدی برای زنان زندانی بحرانیست که از آن با عنوان «باشگاه تجاوز جنسی» یاد می‌کنند. شمار زیادی از زنان زندانی در زندان مذکور اقدام یا تلاش به خودکشی داشته اند یا از اضطراب و اختلال استرس پس از سانحه رنج می‌برند؛ برخی نیز از سوی متجاوزان به تنبیه در صورت افشاگری تهدید شدند. 🔸 زنان زندانی در این زندان ها، از سوی افسران اصلاح و تربیت مورد آزار جنسی افراط گرایانه قرار می‌گیرند. 🔹 سناتور جان اوسوف، عضو دموکرات سنای آمریکا و عضو کمیته تحقیق و تفحص هم گفت: یافته‌های ما به شدت ناراحت‌کننده است و به نظر من، نشان‌دهنده آن است که سازمان زندان‌ها به صورت گسترده نتوانسته است از سوءاستفاده جنسی کارکنانش از زندانیان جلوگیری کند، این موارد را شناسایی و به آنها رسیدگی کند.
✨﷽✨ ✳ شرط دریافت محبت و توجه اهل بیت ✍توجه و علیهم السلام گسترده و همیشگی است اما آن، به میزان توجه ما بستگی دارد. منظور این نیست که توجه و محبت اهل بیت به اندازه‌ی توجه ماست، بلکه منظور این است که محبت آنان به ما، اگر‌چه با محبت ما به آنان قابل قیاس نیست اما بازهم جذب همین محبت، با میزان توجه ما مناسبت دارد، چراکه محبت ایشان بی‌انتها است و ایشان محبت خویش را از کسی دریغ نمی‌فرمایند. بنابراین در محبت از ایشان منع و دریغی نیست و اگر نقصی هست در دریافت‌کننده‌ی این محبت است. ما با توجه و محبتمان به اهل بیت، ظرف دریافت محبت و توجه ایشان می‌شویم؛ لذا هر چقدر با توجه بیشتر و بیشتر در اهل بیت حاضر شویم، در وجود ما این اثر را خواهد گذاشت که توجه و محبت اهل بیت را با خود داشته باشیم. و اگر این ادب حضور و توجه نباشد، خودمان را از رحمت و توجه ایشان محرم ساخته‌ایم. این محرومیت حقیقتا محرومیتی عظیم است که خسران ابدی را در پی دارد. 👤 📚 از کتاب ادب عاشقی ص 39
26.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️ روایت رهبر انقلاب از ماجرای شهادت حضرت عباس(علیه‌السلام)
درخت کهنسال "داغداغان" تفت یزد ثبت ملی شد معاون میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی یزد: 🔹درخت کهن‌سال داغداغان شهرستان تفت پس از طی تشریفات قانونی لازم به شماره ۱۰۹۲ در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسید. 🔹 با ثبت این اثر طبیعی ارزشمند، فهرست آثار طبیعی ملی در استان یزد به ۵۹ اثر رسید.
🔴 چرا تو حق داری یه دروغو در قالب سوال به کار ببری که باور پذیرتر بشه؟ 🔹 چرا حتی یکی از رسانه‌های معاند، باشرف نیستند؟
🔴 شرایط لازم برای قرارگرفتن در زمره زنان قوی طبق نظر معاند و برعنداز: 🔹 ۱.کشف حجاب و قانون شکنی 🔹 ۲.دعوت به کشف 🔹 ۳.هشتگ حمایت از قاتلین 🔹 ۴.نواختن ساز حالا یا فالش یا عالی مهم نیست. 🔹 دقیقا همینه‌؛ اینا مریم میرزاخانیو هم برای حجاب نداشتن قوی میدونن وگرنه درس، ریاضی و نخبه بودن براشون کشکه کشک!
🔴 من بی‌بی‌سی‌ام. خبرو اینطوری کار میکنم! کسی که نمیدونه وردک داخل افغانستانه همه فک میکنن یه روستاهای ایرانه و فحششو به جمهوری اسلامی میدن. 🔹 مثل من باشید! قشنگ یه سری حقیقتارو نگین بچه‌ها!