eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراقب شمرهای پنهان وجودمان باشیم!! ♨️ خیلی‌ها قابلیت شدن دارند؛ جلویشان نیست سر از تنش جدا کنند...! ❌ اختلاس‌گرانی که نمی‌توانند ۳هزار میلیارد کنند!!!
وحیدی: تقویت روابط ایران و ترکیه به نفع جهان اسلام است وزیرکشور: 🔹در دوره فعالیت سفیر جدید ترکیه در ایران، روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد. 🔹لازم است همکاری‌ها در حوزه ماموریت‌های وزارت کشور هم در مسایلی چون اتباع خارجی، مبارزه با جرائم سازمان یافته و قاچاق سلاح، تقویت شود.
تماس تلفنی وزیر خارجه دانمارک با «امیرعبداللهیان» وزیر خارجه دانمارک در تماس با همتای ایرانی: 🔹دولت دانمارک هرگونه اهانت به مقدسات دینی و سوء استفاده از آزادی بیان را محکوم می‌کند. 🔹اگرچه رکن اصلی قانون اساسی دانمارک، آزادی بیان، مذهب و راهپیمایی‌های مسالمت آمیز است، اما برخی از آن سوء استفاده می‌کنند. 🔹ما این را غیرقابل قبول می‌دانیم و این معدود افراد را نباید نماینده مردم دانمارک دانست. 🔸وزیر خارجه کشورمان ابتکار دانمارک در تماس تلفنی و موضع دولت دانمارک را در محکومیت این اقدام قابل توجه خواند و بر ضرورت مجازات عاملان توهین به قرآن تاکید کرد.
درگیری مجلس و دولت بر سر معاون وزیر کشور نبود! هادی بیگی‌نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی: 🔹موضوع برکناری معاون وزیر کشور، محل دعوای بین دولت و مجلس است و ادامه‌ دادن این دعوا بیشتر از این صلاح نیست. 🔹از ابتدا اصلا بحث بر سر معاون وزیر کشور نبود. 🔹من هیچ‌وقت دنبال برکناری معاون وزیر کشور نبودم. حرف من این است که مسئولین ارشد هر استانی وظیفه اجرا و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت را دارند و‌ وزیر کشور آن کسی است که باید بر آن‌ها نظارت کند. 🔹دعوا بر سر یک معاون نه در شأن مجلس است و نه به دردی می‌خورد و با این شرایط به خواسته‌مان نمی‌رسیم چون از ابتدا موضوع عملکرد وزیر کشور بود نه معاونش. 🔹من دعوای بیخود را صلاح نمی‌دانم اما اگر استیضاح خوب و قانونی صورت بگیرد اتفاق خوبی است.
نتانیاهو با انتشار عکسی از دیدار با سفیر چین که کتاب رئیس جمهور این کشور را برای او آورده بود، پیامی واضح به بایدن فرستاد. دفتر نخست وزیری اعلام کرد: سفیر گفت: رئیس جمهور شی مشتاقانه منتظر دیدار خود با نخست وزیر نتانیاهو در اواخر سال جاری است.
دستگیری جاعل کارت های اقامتی کشورهای اروپایی در البرز رییس پلیس آگاهی البرز: 🔹 زنی که اقدام به  جعل کارت های اقامتی کشورهای اروپایی می کرد، با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این استان، در شهرستان فردیس شناسایی و دستگیر شد.
🔸ادامه دستگیری‌ها در شورای شهر سهند 🔹دادستان شهرستان اسکوی آذربایجان شرقی: چهارمین عضو شورای شهر سهند هم به‌خاطر تخلفات مالی دستگیر شد. چندی پیش هم ۳ عضو شورا به‌خاطر اختلاس و رشوه‌گیری دستگیر شده بودند. 🔹تحقیقات قضایی ادامه دارد و سراغ تمام متخلفان حوزۀ شهری سهند خواهیم رفت.
رئیس حفاظت اطلاعات سپاه: دشمن اعتماد و آگاهی جوانان را هدف قرار داده است 🔹سردار خادمی اظهار داشت: امروز نظام اسلامی درگیر یک جنگ شناختی و ایمان، امید، اعتماد و آگاهی جوانان توسط دشمن هدف قرار گرفته است. 🔹شهدا برای اینکه بتوانند مراحل انقلاب اسلامی را بیمه کنند از هستی خود گذشتند. 🔹دشمن اعتراف کرد که ۷هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده و آمریکا باید از افغانستان خارج شود و این وحشت روزافزون خواهد بود. 🔹در گذشته خاک کشور را به دشمن تقدیم می‌کردند اما اکنون ذره‌ای از خاک ایران جابجا نشده و جوانان باید این مهم را بدانند. 🔹یکی از هدف های دشمنان در جنگ شناختی ، بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام است و جهاد تبیین راهگشا خواهد بود.
بازداشت اعضای ۱۵ باند قاچاق محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 🔹در مسیر تحقق این هدف، در روزهای گذشته با اقدامات همه جانبه‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و با همراهی و مساعدت تمام عیار دستگاه محترم قضایی و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۱۵ شبکه‌ کلان قاچاق سازمان یافته‌ محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور شناسایی و عوامل آن با حکم مرجع محترم قضایی بازداشت شدند. 🔹این باندهای سازمان‌یافته‌ قاچاق از طریق مبادی غیررسمی و با سوء استفاده از استثنائات تجاری، اقدام به قاچاق و دپوی کالا در شهرستان‌های مرزی و توزیع گسترده در سراسر کشور نموده و میلیون‌ها دلار درآمد نامشروع را به صورت ارز و از طریق صرافی‌های غیرمجاز از کشور خارج کرده‌اند.
زیاد النخاله: اسرائیل وارد جنگ شود، فلسطینی‌ها و حزب‌الله بایکدیگر خواهند بود 🔹 دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به همکاری گروه‌های مقاومت فلسطین و جنبش حزب‌الله لبنان، تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی وارد جنگ شود، گروه‌های فلسطینی و حزب‌الله در این جنگ در کنار یکدیگر خواهند بود.
برای محرم مشکی نپوشید! ما دیگه به نذری لب نمی‌زنیم! برای کسی که به ما ربطی نداره عزاداری نکنید!
‏جمع‌بندی: ۱. هیأت جای همه است. ۲. همه‌ی ما ضعف‌ داریم: درونی/بیرونی ۳. نسبت به ضعف‌های هم گارد نداشته باشیم. ۴. برای اصلاح ضعف‌ها دعا/تلاش کنیم. ۵. برای اصلاح ضعف‌ها عجله نکنیم. ۶. کسی رو از امام حسین زده نکنیم. ۷. حُسن‌ و قبح اعمال رو مساوی نگیریم. ۸. همه مهمان ع هستیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شیخ حسین انصاریان: برداشتن حجاب از سر زنان شیعه، طرح دشمن است.
🌹 ساعت به وقت دلتنگی و غم 🥀 ۱:۲۰ 🌷 سه سال و شش ماه و سه هفته 🌷۱۲۹۰ روز 🌷۱۸۴ هفته 🌷۱۸۴ جمعه از آسمانی شدنت میگذرد مردترین مرد سرزمینم💔 تو رسیدی به آرزوی خودت...؛ چه کند این جهان تباهی را😞
تو ما را بی‌سپر نگذار، سردار بدون بال و پر نگذار، سردار از آن حال و هوای آسمانی زمین را بی‌خبر نگذار، سردار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
او را خودِ حسین گرفته است در بغل قاسم رسیده است به اَحلیٰ مِنَ العَسَل💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸قفل‌شدن زبان رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا 🔹«میچ مک‌کانل» رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه هنگام صحبت در کنفرانس خبری هفتگی خود به‌یک‌باره برای لحظاتی بی‌حرکت به نقطه‌ای خیره شده و این کنفرانس را برای مدتی نیمه کاره رها کرد. مک‌کانل کمی بعد به جلسه بازگشت و بدون توضیحی دربارهٔ اتفاقی که برایش افتاد فقط گفت «حالم خوب است.»
🔸هلاکت شرور مسلح در درگیری‌ با پلیس ایرانشهر 🔹جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت شرور مسلحی که به سمت مأمورین انتظامی این شهرستان تیراندازی کرده بود خبر داد. 🔹در این درگیری که به مدت یک ساعت بین مأموران و شرورهای مسلح به طول انجامید، مأمورین پلیس موفق شدند یک نفر از شرورهای مسلح را به هلاکت رسانده و ۲ نفر دیگر به جهت موقعیت جغرافیایی حاکم بر محل درگیری در ارتفاعات، متواری شدند. 🔹یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، یک قبضه سلاح کلاش و سه تیغه خشاب و ۸۶ فشنگ جنگی از این افراد کشف شد.