eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
زیاد النخاله: اسرائیل وارد جنگ شود، فلسطینی‌ها و حزب‌الله بایکدیگر خواهند بود 🔹 دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به همکاری گروه‌های مقاومت فلسطین و جنبش حزب‌الله لبنان، تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی وارد جنگ شود، گروه‌های فلسطینی و حزب‌الله در این جنگ در کنار یکدیگر خواهند بود.
برای محرم مشکی نپوشید! ما دیگه به نذری لب نمی‌زنیم! برای کسی که به ما ربطی نداره عزاداری نکنید!
‏جمع‌بندی: ۱. هیأت جای همه است. ۲. همه‌ی ما ضعف‌ داریم: درونی/بیرونی ۳. نسبت به ضعف‌های هم گارد نداشته باشیم. ۴. برای اصلاح ضعف‌ها دعا/تلاش کنیم. ۵. برای اصلاح ضعف‌ها عجله نکنیم. ۶. کسی رو از امام حسین زده نکنیم. ۷. حُسن‌ و قبح اعمال رو مساوی نگیریم. ۸. همه مهمان ع هستیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شیخ حسین انصاریان: برداشتن حجاب از سر زنان شیعه، طرح دشمن است.
🌹 ساعت به وقت دلتنگی و غم 🥀 ۱:۲۰ 🌷 سه سال و شش ماه و سه هفته 🌷۱۲۹۰ روز 🌷۱۸۴ هفته 🌷۱۸۴ جمعه از آسمانی شدنت میگذرد مردترین مرد سرزمینم💔 تو رسیدی به آرزوی خودت...؛ چه کند این جهان تباهی را😞
تو ما را بی‌سپر نگذار، سردار بدون بال و پر نگذار، سردار از آن حال و هوای آسمانی زمین را بی‌خبر نگذار، سردار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
او را خودِ حسین گرفته است در بغل قاسم رسیده است به اَحلیٰ مِنَ العَسَل💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸قفل‌شدن زبان رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا 🔹«میچ مک‌کانل» رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه هنگام صحبت در کنفرانس خبری هفتگی خود به‌یک‌باره برای لحظاتی بی‌حرکت به نقطه‌ای خیره شده و این کنفرانس را برای مدتی نیمه کاره رها کرد. مک‌کانل کمی بعد به جلسه بازگشت و بدون توضیحی دربارهٔ اتفاقی که برایش افتاد فقط گفت «حالم خوب است.»
🔸هلاکت شرور مسلح در درگیری‌ با پلیس ایرانشهر 🔹جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت شرور مسلحی که به سمت مأمورین انتظامی این شهرستان تیراندازی کرده بود خبر داد. 🔹در این درگیری که به مدت یک ساعت بین مأموران و شرورهای مسلح به طول انجامید، مأمورین پلیس موفق شدند یک نفر از شرورهای مسلح را به هلاکت رسانده و ۲ نفر دیگر به جهت موقعیت جغرافیایی حاکم بر محل درگیری در ارتفاعات، متواری شدند. 🔹یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، یک قبضه سلاح کلاش و سه تیغه خشاب و ۸۶ فشنگ جنگی از این افراد کشف شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸حضور رئیسی در مراسم تاسوعای حسینی در جمع عزاداران مسجد ارک‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸روضه خوانی رئیسی در جلسه هیئت دولت در وصف ایثار و فداکاری ابوالفضل العباس(ع)
🔸شجاعتِ حسینی نقاشی جدید حسن روح‌الامین که به یاد نبرد شجاعانه اباعبدالله و یارانش در روز عاشورا به تصویر کشیده شده است.
🔸سپاه پاسدارانِ جمهوری اسلامی از فهرست سازمانهای تروريستی ایالات متحده خارج نخواهد شد جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، در نشست خبری خود گفت: 🔹جو بایدن گفته است که در روند مذاکرات احیای برجام نمی‌خواهد سپاه پاسداران را فهرست سازمان‌های حامی تروریسم خارج کند. 🔹کربی تاکید کرد که حکومت ایران حامی تروریسم است و از شبکه‌های تروریستی در سراسر منطقه حمایت می‌کند.
🔸شهادت مامور انتظامی در شهرستان اردل 🔹فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت ستواندوم "علی شوقی" هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل خبر داد. 🔹در این درگیری ۲ تن از افراد دخیل فوت و هشت نفر زخمی شدند که افراد زخمی توسط عوامل اورژانس شهرستان به بیمارستان اعزام شدند و متاسفانه ستواندوم "علی شوقی" در این حادثه به فیض شهادت نائل شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ماجرای ابداع کلمه «مدافع حرم» و ثبت نام شهید حججی در حسینیه معلی
🔴پس از محسن چاووشی اینبار احسان یاسین (خواننده ) برای محرم خواند👏 احسان یاسین خواننده ای که بیشتر تولیدات خود را به موضوعات الهی و اهل بیت اختصاص داده است و در ماه مبارک رمضان امسال اولین کنسرت مذهبی ایران را برگزار کرده است. 🏴رویای بچگی من