eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
💠برکت در عمر! 🔹قدیم در کوچه و پس کوچه ها پیرمردها را می دیدیم دولا دولا راه می رفتند. جوانی به یکی از این پیرمردها می رسد و چون پشت پیر مرد مثل کمان خم شده بوده، جوان به شوخی به او می گوید: « پیرمرد، این کمانت را چند میفروشی؟» 🔸تازه جوانی زِ سَرِ ریشخند 🔸گفت به پیری که کمانت به چند؟ 🔹پیرمرد خنده اش می گیرد و می گوید :«ای جوان، روزگار تو را هم پیر می کند و این کمان را رایگان و مفت در اختیارت می گذارد.» 🔸پیر بخندید و بگفت، ای جوان 🔸چرخ، تو را می دهدت رایگان 🔹البته الان دیگر کسی پیر نمی شود.. برکت از عمرها رفته است. 🔹چون مردم به نماز اهمیت نمی دهند، عمر هایشان برکت ندارد. 🔹در روایت آمده است که: کسی که به نماز اهمیت ندهد، به پانزده بلا گرفتار می شود: یکی از آن بلا ها این است که برکت از عمرش می رود. 📗کتاب در محضر حضرت آیت الله مجتهدی (ره) ، ج2 ، ص190
🔴 پیشرفت زن ومرد درچیست؟ ✍حاج اسماعیل : از ، ادبِ صحبت کردن با فرزندان و شوهر و همسر را بیاموزید. وقتی می‌خواهید از منزل خارج شوید، اهل خانه را خشنود کنید و بیرون بیایید. وقتی هم خواستید وارد خانه شوید، بیرونِ در استغفار کنید و صلوات بفرستید، هر ناراحتی که دارید بیرون بگذارید و با روی خوش داخل [خانه] شوید. اهل خانه هم با روی خوش به استقبال شما بیایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سیدالشهدا دنیا را زنده کرده است. 🔵 پیشکار حضرت قمر بنی هاشم 🟢 سخنان زیبا آیت الله فاطمی نیا از علامه طباطبایی به نقل از آیت الله قاضی درباره اباعبدالله الحسین علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اللّهُمَ اَرزُقنـٰا فِی اَلْدُنْیٰا زیٰارَۃ اَلْحُسَیْن وَ فِی اَلْاٰخِرَۃ شِفٰاعَة اَلْحُسَیْن 🖤خدایا روزی ما را در دنیا زیارت امام حسین علیه السلام 🖤و در آخرت شفاعت امام حسین علیه السلام قرار بده 🤲الهی آمین🤲 🖤یه کنج از حرم بهم جا بده دلم تنگته خدا شاهده 🖤هوای حرم هوای بهشت ببر کربلا به جای بهشت 🖤ببر کربلا به جای بهشت...
ما را ببخش گريه ي سيري نكرده ايم چشمانِ خشكِ ما خجل از اين عزاي تو دارد تمام می شود آقا عزای تو کم گریه کرده ایم محرم برای تو ‌
انتشارات سروش از هفته گذشته با طاقچه قطع همکاری کرده است
🔴مالواجرد برکنار شد 🔹فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی که در سال ۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر دولت حسن روحانی به این سمت منصوب شده بود، برکنار و به جای وی، خسرو دانشجو عهده‌دار این سمت شد. 🔹این جابجایی در حالی است که یکی از وعده های دولت رییسی ساخت ۴میلیون مسکن بوده است. 🔹نکته قابل تامل این است که وعده مسکن رییسی در دوسال گذشته با مدیر دولت روحانی دنبال شده است. باید دید آیا بخت نهضت مسکن سازی در کشور با آمدن خسرو دانشجو باز خواهد شد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظۀ ریزش کوه در مسیر هراز 🔹تردد در هراز به‌دلیل ریزش سنگ در محدوده بایجان رفت‌وبرگشت همچنان ممنوع است.
🔴وزارت ارشاد: طاقچه اجازه فعالیت ندارد 🔹مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اعلام کرد بر اساس اسناد بالادستی و در راستای «ساماندهی سکوهای نشر کتاب دیجیتال» از فعالیت طاقچه ممانعت به عمل می‌آورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش کنعانی به فایل صوتی لو رفته رابرت مالی 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی:آمریکا باید در خصوص فایل صوتی رابرت مالی روشنگری کند. 🔹همواره اعلام کردیم خطوط قرمز ایران منافع ملی است. ما هیچ‌گاه بر مبنای اعتماد، با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم.
🔴رئیس شورای‌ شهر مسجدسلیمان بازداشت شد 🔹دادستان مسجدسلیمان: در ادامه تحقیقات مقدماتی درخصوص پرونده فساد مالی در شورای شهر این شهرستان، مدارکی از تخلفات صورت گرفته توسط رئیس این شورا به دست آمد که منجر به بازداشت وی شد.
🔴وزیر بهداشت: باتوجه به عوارض گرمای بی‌سابقۀ هوا برای سلامت به دولت پیشنهاد تعطیلی آخر هفته برای مناطقی که دمای بالاتر از 40 درجه دارند را دادیم.
🔴طاقچه از دسترس خارج شد 🔹طاقچه پس از اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عدم مجوز فعالیت آن از دسترس خارج شد.
🔸هدف قرار گرفتن کاروان آمریکا در عراق 🔹رسانه ها و منابع خبری در عراق امروز دوشنبه گزارش دادند که يك کاروان لجستیک ارتش ایالات متحده بامداد امروز در استان دیوانیه هدف قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ از اعتراف به ارتباط مزدوران اینترنشنال با صدها جاسوس CIA تا اعتراف ناخواسته به قدرت ایران در عملیات ضد جاسوسی و عدم پشتیبانی آمریکا از جاسوسان!
🔸۴ قایق رژیم اسرائیل در دریاچه اشغالی «طبریه» سوخت 🔹شبکه کان رژیم اسرائیل گزارش دادکه چهار فروند قایق در ساحل دریاچه طبریه بنا به دلایل نامعلوم در آتش سوخته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 حنای غربی دیگر برای آفریقایی‌ها رنگی ندارد؛ دروغگویی، خیانت و دزدی میراث غرب برای آفریقا بوده!! ریچارد مدهرست، تحلیلگر انگلیسی_سوری خطاب به رسانه‌های غربی: 🔹از این نگرانید که مردم نیجر از اشغال کشورشان توسط فرانسه خسته‌اند و می‌خواهند آن را پس بگیرند؟! از اینکه مردم این کشور شعار مرگ بر فرانسه سر می‌دهند، تعجب نکنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از گران شدن بنزین تو سال ۹۸ مسیر خونه رو پیاده می‌اومد تا با مردم همدرد باشه 🔹️ چقدر از لایه‌های پنهان زندگی سردار سلیمانی بی‌خبر هستیم
انتقال امباپه به رئال نهایی شد 🔹نشریۀ مارکا نوشت: تمام توافقات برای آمدن امباپه به رئال انجام شده و حتی پیراهنش هم تهیه شده و هفته آینده این انتقال نهایی خواهد شد. 🔹شبکه ESPN نوشت: فلورنتینو پرس با پرداخت ۲۳۰ میلیون یورو برای جذب امباپه موافقت کرد. قرارداد او ۶ ساله و تا ۲۰۲۹ اعتبار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه بازداشت «کمال» و اعضای شبکه محلات لاهیجان که با هدایت منافقین قصد ترور و خرابکاری در کشور را داشتند 🔹اعضای این تیم ترویستی توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و بازداشت شدند.
♦️در قانون جدید حجاب چاره ای جز اینکه حدود آن را به عرف واگذار کنید ندارید/ با جرایم نقدی دریافتی از بی حجابان چاله های بودجه را پر نکنید! عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: 🔹مجازات‌های مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. 🔹می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه برگزیده‌ شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است. 🔹این راه نمایندگی مردم نیست. چه راهی جلوی روی شما وجود دارد؟ راه اول تاکید بر قانون موجود و رعایت حجاب شرعی است. 🔹راه دوم این است که مساله را عرفی در نظر بگیرید که همین لایحه درصدد عرفی کردن موضوع است. 🔹 در این صورت هیچ راهی نیست جز اینکه مبتنی بر عرف جامعه، یعنی اکثریت مردم باشد و با مشارکت همگان قانون متعادلی را بنویسید و قانون را منبع درآمدزایی و فشار به مردم نکنید.
📣 هشدار درباره گرمازدگی در چند روز آینده معاون درمان وزارت بهداشت: 🔺️ تمام مراکز درمانی در آماده باش برای پذیرش افراد گرمازده و بیماران پرخطر قرار دارند. 🔺️کودکان زیر ۴ سال و افراد بالای ۶۵ سال و افراد پرخطر همچون بیماران قلبی، دیابتی، افراد دارای فشار خون در معرض گرمازدگی هستند و باید خودمراقبتی بیشتری داشته باشند. 🔺️ضعف، بی حالی، تشنگی شدید، گرفتگی عضلات، افت فشار خون، غش، بیهوشی، ضعف شدید و در موارد شدید حتی به کما رفتن فرد از علائم گرمازدگی است.