eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 رد شایعات افزایش قیمت بنزین 🔺️منظور: شوک درمانی نمی‌کنیم 🔺️به تازگی رئیس مجلس با اشاره به اینکه کشور نیازمند تصمیمات شجاعانه، سخت و تلخ است، اعلام کرده است: باید این تصمیمات را بگیریم و پای آن بایستیم و بفهمیم که این تصمیمات قابل اجراست. 🔺️در همین راستا داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به این موضع گیری نوشت: یکی از تصمیمات سخت پیش روی تیم اقتصادی دولت، تقویت ثبات و پیش بینی پذیری در اقتصاد و پرهیز از هرگونه شوک درمانی است.
⭕️وضعیت اشعه فرابنفش در تهران بحرانی شد 🔸رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس: 🔹وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است. 🔹شهروندان از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ به طور جدی پرهیز کرده و ضمن استفاده از تجهیزات مراقبتی مانند کرم‌های ضدآفتاب، لباس و عینک‌های مناسب از استخرهای سرباز استفاده نکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اظهارات دقیق کارشناسان عرب درباره رژیم صهيونيستی: تقلای اسرائیل برای به رسمیت شناخته شدن دلیلی بر جعلی بودن این رژیم است!
﷽ 📌کتاب گنج های معنوی📘 🔻برخی از مردم احادیث و دعاهای موجود در کتاب گنج های معنوی را به قصد صدور و وارد شدن از شرع مقدس، می خوانند. 👈در حالی که این کتاب مشتمل بر دعاهای موثق و غیر موثق می باشد و در هنگام خواندن، نباید به قصد صدور و وارد شدن از شرع مقدس خوانده شود، ولی خواندن دعاها به امید استجابت، یا ثواب مانعی ندارد. ✍️نکته: برای استفاده از دعاهای مختلف، بهتر است به کتاب مفاتیح الجنان که اعتبار آن بیشتر است، مراجعه شود. 📚 سایت مرکز پاسخگویی به سوالات دینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رضا کیانیان منتقد جمهوری اسلامی است و نه مخالف! تمام این سال‌های سعی کرده است در پروژه های "الف" سیما و سینما طرف قرارداد سازمان های جمهوری اسلامی باشد تا حقوق و درآمد سنگینش سرجا بماند و هم هرزچندگاهی در فرصت های گوناگون از تشییع پیکر فلان هنرمند تا مصاحبه در ایام انتخابات به جمهوری اسلامی بتازد. این سبک بسیاری است. بماند. لاید این ویدئو را در ۲۴ ساعت گذشته دیده اید. در جلسه چه گذشته است ما بی خبریم. هر دو شخصیت بازیگر و روشنفکر یعنی کیانیان و جناب یزدانی که با انگشت آن حرکت زشت را نشان می‌دهد راضی بر پخش فیلم جلسه نبوده و صحبت از شکایت است. اما، آنچه اهمیت دارد: تکبر گاهی نتیجه قدرت است. صاحبان قدرت با مردم اگر با تکبر رفتار کنند در درجه اول به خود آسیب می زنند. اما گاهی فرد هنوز به قدرت نرسیده متکبر است! این فاجعه است. جناب کیانیان و یزدانی که سال‌ها جمهوری اسلامی را بخاطر قدرت و نشنیدن صدای مخالف به نقد کشانده اند در یک آزمون کوچک اینگونه شکست خوردند. وای به حال روزی که شما صاحب قدرت شوید. بارها و بارها عرض کرده ام. راه حل همین است. باید به این افراد تریبون زنده داد تا آنچه را که پشت شخصیت مجازی شان مخفی کرده اند را برملا سازند.
📢 هدف قرار گرفتن قایق بدون سرنشین اوکراین ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 بازتاب گسترده رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در شبکه‌های ضد ایرانی فارسی زبان: 🔺️بی‌بی‌سی: ایران با این مانور به آمریکا نشان‌ می‌دهد که هنوز قدرت منطقه‌ای هست و تسلط کامل بر خلیج فارس و تنگه هرمز دارد. 🔺️اینترنشنال: ایران توانسته هژمونی موفق منطقه‌‌ای ایجاد کند و آب‌های خلیج فارس را به طور کامل به کنترل خود درآورد! ایران با دکترین جنگی خود قدرت بازدارندگی آمریکا را دچار تحلیل کرده است!
⁉️‌ میدونید چرا حرکت "عمامه پرانی" در عراق برخلاف ایران در نطفه خفه شد؟ 🔹‌ در اولین مورد جوان هتاک رو گرفتند،گفتند: اینجا "ایران" نیست ،سرت را ازبدنت جدا میکنیم. 🔹‌ تساهل و اقتدار هرکدام جایگاه خود را دارد، اگر کسی که مهر ۱۴۰۱ چادر از سر ناموستان کشید را تنبیه می‌کردید الان جرات نداشت سیلی بزند.
🤔 به نظرم ما داریم شلوغش میکنیم حالا یه زنی یه کتکی خورده 🤫 🪣 سطل ماست تو سر کسی نخورده که! صداشون در نیومده به روی خودشون نیاوردن تا این لحظه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های دکتر انوشه با چاشنی طنز ⭕️ عامل فساد در جامعه، دختران بدحجاب و بی‌بند و بارند!🤔
‏تو هم بپذیر پیر شدی دیگه یه پات لب گوره احکام خدا رو تضعیف نکن تا اون دنیا به چه کنم چه کنم نیوفتی😏 البته اگر مسلمانی!
⭕️خنده دار نیست😂 این سخن از مبتکر و سازنده گشت ارشاد🙊 ✍ حجت‌الاسلام حیدرپور
⭕️ از روز اول بارها گفتم بی حجابی ها امنیتی و سیاسی است ! راهکار و حل آن ، فقط باید امنیتی و سیاسی باشد. دنبال تصویب لایحه و دستورالعمل و ... نباشید کانون نفاق و اتاق فکرشان را بزنید بجای برخورد با هتاکین به آمرین معروف و ناهیان از منکر باید برخورد با امثال این جرثومه و یاغی و باغی انقلاب در دستور کار قرار بگیرد. تو باید بپذیری که بخش کثیری از جامعه تو را نمی خواهند، چون عاق پدر هستی! ✍محمد محبت شریفی
⭕️ خدایا اگه این مذهبی صورتیا قابل هدایتن که هدایتشون کن،اگه نیستن ریششونو بخشکون. با تشکر.
🔴سلسله استوری های دولت علیل چگونه دولتی است ⁉️
🔺ریشه اقتصاد نابسامان ایران، دولت ۸ ساله روحانی است و لاغیر
🚨حکومت نیجر به مأموریت سفرای ایالات متحده، فرانسه، نیجریه و توگو پایان می دهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مداحی برادر اهل سنت در ماه محرم، شهرستان کلاله. 🇮🇷این جواب اهل تسنن است به عبدالحمید که گفته در عزا و اربعين امام‌ حسین‌ علیه السلام شرکت نکنند!