eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺رحمت جان نیروگاه بوشهر هم اکنون در مدار تولید قرار دارد😁
پرتابگرهای دو فروندی موشک کروز ضد کشتی ابومهدی ساخت وزارت دفاع که امروز به نیروی دریایی سپاه الحاق شد ابومهدی می تواند از رو به رو و حتی پشت سر به هدف حمله کند و با توجه به سرجنگی بسیار قدرتمندش به "carrier killer" یا قاتل ناوهای هواپیمابر معروف است.
🔸 آغاز سی‌ویکمین هفته اعتراضات علیه نتانیاهو 🔹با گذشت ۱۰ روز از تصویب قانون اصلاحات قضایی اعتراضات علیه این پرونده در سرزمین‌های اشغالی وارد سی و یکمین هفته متوالی خود شد. 🔹سازمان دهندگان اعتراضات در ۱۵۰ نقطه از سرزمین‌های اشغالی اقدام به برگزاری راهپیمایی اعتراضی کرده‌اند. 🔹سران اعتراضات معتقدند همچنان این امیدواری وجود دارد که دیوان عالی اسرائیل قانون اصلاحات را لغو کند.
❇️عملکرد وزارت اطلاعات در میدان چگونه بوده است؟! 🔹وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نه تنها در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بلکه در جریانات سوریه، لبنان، عراق و.... وزارت اطلاعات کار های بزرگ و عملیات های نفس گیری انجام داده است که بنا به مصلحت پنهان مانده است و خواهد ماند. 🔹سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عراق و سوریه دلاوری ها و رشادت هایی برجایی گذاشته اند که نتیجه آن تأمین امنیت داخلی و خارجی کشور و هم چنین دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و ملت مظلوم و بی پناه در برابر تروریسم بوده است،برخی مردم عراق، سوریه، لبنان و.... به خوبی در جریان عملیات های بی نظیر و دقیق سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند. 🔹در جریان اغتشاشات اخیر دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در برابر بیش از ٢٠ سرویس اطلاعاتی معاند که با روش های ترکیبی به صحنه نبرد تمام عیار آمده بودند ایستادگی کرده است که بیش از ٣٠ هزار نفر از نیروهای وزارت اطلاعات در سازمان حراست کشور نیز به میدان آمدند. 🔹سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات با هوشیاری و رصد مداوم اطلاعاتی، سهم ویژه ای در کشفیات محموله های سلاح جنگی و مهمات که برای استفاده در آشوب و اغتشاشات به کشور سرازیر می شد داشته اند. 🔹چتر اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر ادارات دولتی و شوراهای شهر و روستا و... در سراسر کشور و اراده جدی این وزارتخانه بر مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی، بسیاری از مفسدین را شناسایی و اموال زیادی به بیت المال بازگردانده شده است. 🔹لازم به ذکر است که بسیاری از توفیقات و عملیات های موفق وزارت اطلاعات به پشتوانه ی ملت بزرگ ایران و اخبار مردمی گزارش شده به وزارت اطلاعات بوده است. 🇮🇷
🔸تنفس هوای ناسالم در ۶ شهر خوزستان 🔹️بر اساس آخرین به‌روزرسانی سامانه پایش هوای کشور وضعیت شاخص هوای ۶ شهر خوزستان روز شنبه برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
صعود تاریخی هندبالیست‌های نوجوان ایرانی 🔹تیم ملی هندبال نوجوانان ایران امشب در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان مقابل تیم بروندی قرار گرفتند و در پایان با نتیجه ۴۶ بر۲۴ به پیروزی رسیدند و توانستند با صعودی تاریخی به مرحله یک هشتم نهایی راه یابند.
🔸نیروهای ذخیرهٔ ارتش رژیم صهیونیستی: کابینهٔ نتانیاهو باعث نابودی اسرائیل خواهد شد و باید به‌سرعت سرنگون شود.
🔸️️سوئد با اهانت چندباره به قرآن: خواستار تقویت روابط با کشورهای اسلامی هستیم 🔹در حالی که سوئد همچنان مجوز هتک حرمت قرآن را صادر می‌کند، وزیر امور خارجه این کشور امروز گفت که استکهلم خواستار تقویت روابط با کشورهای اسلامی است.
❗ذکر شریف أین المنتظر لاقامت الامت و العوج مگر اینکه تو بیایی و حیاتم بدهی مگر اینکه خود از این وضع نجاتم بدهی...
♦️یکی از نامردیا در حق جمهوری اسلامی همین موضوع مهاجرت نخبگانه، وقتی میرن از همه جا جار میزنن اینارو نظام فراری داده ولی وقتی برمیگردن صدایی از کسی در نمیاد 🔹نامردا حداقل بگین همینارو کشور مقصد فراری داده تا معلوم بشه مهاجرت همچین آش دهنسوزی نیست. 🔹« علی فرحزادی »
♦️مچکریم از براندازایی که زحمت میکشن و جواب همدیگه رو میدن و زحمات ما رو کمتر میکنن🤣🤣
انگلیس به مرحله ای رسیده که برای جبران کمبود مواد غذایی باید خوردن گوشت مصنوعی انسان رو عادی سازی کنه!!! اگر ایران همچین تبلیغی میکرد الان خبرش تو کل دنیا پیچیده بود!!!! خودتحقیر ها کجای مجلس نشستن؟!
اینها مگه عزادار و وسط انقلاب نبودند ؟ مگر حتی برای یک جشن تولد مردم نمیگفتند عادی‌سازی نکن؟ پس چرا همگی دقیقا وسط انقلاب دارند پشت هم عروسی میگیرند ؟ ضمنا این دختر پهلوی هست نه ایمان !
کاملاً درست گفته. برابری نداریم. عدالت داریم.
سخنگوی سپاه: بالگردها و نیروهای سپاه و بسیج تا اطمینان از مهار قطعی آتش در جنگل‌های مریوان حضور خواهند داشت.
⚠️حالا که آمریکا هم به خاطر گرما برق نداره، میتونیم از ژاپن بخواییم تا با چرت و پرتایی که اصلاح‌طلبا میگن برق تولید کنن و براشون بفرستند :)
📰 🔹 یک شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
🛑قطر از شهروندان خود می خواهد مراقب باشند و در صورت امکان لبنان را ترک کنند.
🚨برخی گزارش‌های اولیه از تحرکات ارتش روسیه برای اجرای حملات هوایی گسترده علیه اوکراین حکایت دارد.