eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70.1هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سفیدشویی جنایات و استعمارگری انگلستان در رسانه دولتی بی‌بی‌سی؛ موفق‌ترین کشورها، مستعمره‌های انگلیس بوده‌اند! 🔺️بی‌بی‌سی: چرچیل هر چند استعمارگر توصیف شده اما حداقل‌های معیشت را برای مستعمره‌ها قائل بود؛ مرگ میلیون‌ها نفر مستعمره در قحطی ۱۹۴۳ و عدم کمک‌رسانی انگلیس به آن‌ها، در شرایط جنگی توجیه‌پذیر است؛ سربازان مهم‌تر بودند، در جنگ که نقل و نبات پخش نمی‌کنند! 🔸️ پی‌نوشت: گفتنی است، در اثر سیاست استعماری دولت انگلیس، تنها در سال‌های ۱۲۹۸-۱۲۹۶ که از آن به‌ عنوان دوران "قحطی بزرگ" یاد می‌شود، از جمعیت ۲۰ میلیونی ایران، حدود ۸ میلیون نفر کاسته شد که بیش از ۳ میلیون نفر فقط به‌ دلیل گرسنگی جان باخته‌اند!
📢 غم اگر عکس بود….. ‌🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ شوخی هنرمندان رادیو با پژو ۲۰۶ و وام فرزندآوری در حضور رئیس‌جمهور!
سفیر روسیه در قطر: روسیه و قطر درصدد معامله با ارزهای ملی هستند 🔹«دیمیتری دوگادکین» سفیر روسیه در قطر: روسیه و قطر در حال همکاری برای معامله با ارزهای ملی در تسویه‌حساب‌های مالی هستند. قطر بزرگترین سرمایه‌گذار در اقتصاد روسیه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حامد الجبوری وزیر خارجه صدام: شاپور بختیار و یک ژنرال ایرانی در جلسات با صدام شرکت و او را به جنگ با ایران تحریک و تشویق می‌کردند. 🔹‌ سخن افراد حاضر در جلسات این بود که ایران بر لبه پرتگاه فروپاشی‌ست، ارتش فروپاشیده است و حمله به ایران را به تفریح و گردش تشبیه می‌کردند.
♦️قیمت مصوب ۸ تا ۹.۵ میلیونی پروازهای اربعین 🔹رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: قیمت بلیت پروازهای اربعین در مسیر رفت و برگشت تهران به نجف و بغداد ۸ میلیون تومان و مشهد به نجف و بغداد ۹.۵ میلیون تومان مصوب شد.
♦️مخبر: آمریکایی‌ها ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند تا دلار را به ۸۰ هزار تومان برسانند معاون اول رئیس جمهور: 🔹 آمریکایی‌ها یک جا ۵۰ و جای دیگر ۳۵۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه ای با ایران هزینه کردند ولی دولت سیزدهم با آرامش و قوت شرایط را کنترل کرد. 🔹آخرین هجمه آنها این بود که تمام رسانه‌هایی که برای به خیابان آوردن مردم در ایام اغتشاشات بسیج کردند ولی توفیق نیافتند را روی ارز تجمیع کردند. دشمنان کمر همت را بسته بودند تا نرخ ارز را به ۷۰ یا ۸۰ هزار تومان برسانند./ایرنا
‌ سخنگوی وزارت خارجه: سفیر دانمارک در واکنش به هتک حرمت‌های پیاپی قرآن در اروپا امروز احضار شد.
عامل شهادت شهید میرزایی دستگیر شد 🔹فرمانده انتظامی همدان: عامل شهادت «علی میرزایی» از افسران شجاع مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملایر که سوم مرداد سال ۱۴۰۲ در درگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نایل آمد، دستگیر شد.
قطار تهران - ارومیه از ریل خارج نشده است مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی: 🔹قطار تهران به ارومیه به دلیل نقص فنی در چرخ سالن آخر توقف کوتاهی را در محدوده حوالی میانه داشته که ساعت ۷:۵۰ بعد از رفع نقص فنی به سمت ارومیه حرکت کرد. 🔹چرخ واگن آخر این قطار دچار نقص فنی شده و این نقص‌ها جزو نقص‌هایه عمومی و متداول بوده و پس از رفع مشکل به مسیر خود ادامه داده است. 🔹قطار تهران به ارومیه تا ساعتی دیگر وارد ایستگاه راه‌آهن ارومیه می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر ژاپن 🔹وزیر امور خارجه که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ژاپن به این کشور سفر کرده، با نخست وزیر ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
66.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می‌دونستید بعد از انقلاب جایزه‌های بین‌المللی سینمای ایران ده برابر شده؟ ما هم مثل آمریکا می‌توانیم از فیلم‌ها و سریال‌ها سلبریتی زدایی کنیم! تجربه موفق ایران از حذف سلبریتی‌ها از برنامه‌های تلویزیونی! سلبریتی زدایی در گام دوم سینما برنامه‌ی بسیار مفید و جذابی بود، حتما ببینید مسئولان فرهنگی و هنری دو بار ببینند
شناسایی ۴۰ کد بورسی مظنون به رفتار مشکوک سخنگوی سازمان بورس: 🔹در ادامه بررسی‌ها پیرامون ظن استفاده از اطلاعات نهانی در روزهای منتهی به تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، تعداد ۴۰ کد مظنون بر اساس الگوی رفتاری مشکوک شناسایی شدند. 🔹پرونده مربوط به این افراد جهت صدور مجوز بررسی های دقیق تر، به دادستان کل کشور معرفی شدند.
پایان عملیات جستجو و نجات در خلازیر؛ پنچمین جسد از زیر آوار کشف شد
نکات ضروری در مورد رعایت بهداشت آب در پیاده‌روی اربعین 🔺 سازمان جمعیت هلال احمر: نوشیدن آب غیربهداشتی یکی از عوامل اصلی ابتلاء به بیماری‌های گوارشی در مسافران است. 🔺 اگر دسترسی به آب سالم و بهداشتی ندارید، از آب جوشیده یا آب بسته بندی شده استفاده کنید. 🔺 از مصرف یخ‌هایی که در شرایط غیر بهداشتی و روی زمین نگهداری و خرد می‌شوند خودداری کنید و باقیمانده آب بطری‌ها را زیر تابش نور خورشید قرار ندهید. 🔺 برای مسواک زدن از آب سالم مانند آب جوشیده یا بسته بندی شده استفاده کنید.
🔹️إِلَهِي مَا أَقْرَبَكَ مِنِّي وَ أَبْعَدَنِي عَنْكَ 🔹️خدایا چقدر به من نزدیکی و من از تو دورم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از دیدن این کلیپ سلامی به ارباب بده و به نیت حاجت‌روایی بگو . تو هم آیندمو با سر انگشتت بکش...😔🖤🥀
🔺«مکرون» نه در کشور خود مقبولیت دارد نه در کشورهای تحت‌ استعمار
🛑 طبق نظرسنجی شرکت‌ «سی.بی.اس نیوز/یوگاو» ۵۱ درصد آمریکایی ‌ها ترامپ را قانون‌شکن می‌دانند
🔺خبرگزاری محلی نیجر ANP گزارش داد که شورشیان نیجر اعلام کردند که دو کشور آفریقای مرکزی در حال اعزام نیرو برای مداخله در کشورشان هستند.
مقایسه جمهوری اسلامی و حکومت امیر المومنین آیت الله جوادی آملی.mp3
14.73M
🔴 آیت الله جوادی آملی جمهوری اسلامی از حکومت امیر المومنین (ع) بهتر است... هر چند مانند مولا علی ع نیامده و نخواهد آمد. 👈چهار تا و چهارصد تا و چهار هزار تا فساد چیزی نیست که انسان بخواهد با آن اساس حکومت را بزند چرا که فساد در همه حکومت ها وجود داشته باید اصلاح کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ملاقات دختر ایزدی کرد با داعشی که به او در ۱۴سالگی تجاوز کرده اگر مدافعان حرم نبودند این بلا رو سر ناموس ایرانی درمی‌آوردن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مواظب باشید این فیلم رو مدیر عامل سایپا نبینه وگرنه خط تولید پراید رو احیا میکنه پراید سه چرخ در مشهد !😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸نجات تمام خدمه یک کشتی لنج باری 🔹یک فروند از کشتی های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در حالی که به سمت بندرعباس در حرکت بود، از یک موتور لنج باری در حال غرق شدن پیام درخواست کمک اضطراری دریافت کرد. 🔹پس از دریافت این پیام، کشتی نفتکش وفق قوانین بین المللی دریانوردی ضمن هماهنگی با اداره بنادرو دریانوردی جزیره کیش و اعلام این حادثه، بلافاصله به سمت موقعیت شناور سانحه دیده در محدوده آب های این جزیره ، تغییر مسیر داد. 🔹پس از رسیدن کشتی نفتکش به موقعیت لنج باری حادثه دیده، عملیات نجات آغاز شد به طوری که با اقدام به موقع و سرعت عمل کاپیتان و دریانوردان کشتی نفتکش، ۶ خدمه این شناور از خطر غرق شدن نجات پیدا کردند. 🔹کشتی نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران پس از اتمام عملیات نجات و ضمن هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش به مسیر اصلی خود بازگشت تا ۶ سرنشین نجات یافته را در بندرعباس به مسئولان اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان تحویل دهد.