eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
جدی بگیرید! امشب ساعت ۲۲ لایو اینستاگرام را دنبال کنید.
🔴 اشیاء پرنده مشاهده شده در آسمان تربت جام مربوط به تمرینات دوره‌ای ارتش است 🔹فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش:تصاویر منتشر شده از اشیاء پرنده در آسمان شهرستان مرزی تربت جام که در فضای مجازی انتشار یافته مربوط به تمرین‌های دوره ای ارتش است. 🔹از ۲ هفته گذشته رزمایش های پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار شرقی خراسان رضوی در حال انجام است.
🔴وزیر دادگستری از مجلس کارت زرد گرفت 🔹نمایندگان مجلس از پاسخ وزیر دادگستری در صحن علنی مجلس قانع نشدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادامه خواهش‌ها از نمایندگان مجلس برای مشارکت در رأی دادن! 🔹عبدالرضا مصری، نایب رئیس: تعداد زیادی از همکاران در رأی‌گیری شرکت نمی‌کنند... اگر همین(مخالفت) را در رأی‌گیری اعلام بفرمایید مناسب هست.
🔴چمران رئیس شورای شهر تهران ماند 🔹اعضای شورای شهر تهران به ریاست مهدی چمران برای سال سوم شورای ششم رای مثبت دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت ناگفته مکالمه تلفنی با مسیح علینژاد از زبان آمنه سادات ذبیح پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر چپ کردن تریلی حامل خودروهای وارداتی به کشور / وضعیت خودروهای سانحه دیده در جاده شیراز به اصفهان را ببینید! 🔹فیلمی از سانحه چپ شدن تریلی حمل خودروهای وارداتی به کشور منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است! گفته می‌شود این محموله‌ها اولین سری واردات خودروی دست دوم به کشور محسوب می‌شوند.
🔴با یک میلیارد تومان صاحبخانه شوید! 🔹مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران:طرح اقتصادی «مسکن ما» به شکل آزمایشی در دو استان تهران و البرز اجرا می‌شود. در این طرح واحدهای کوچک متراژ ۲۵ تا ۳۵ متری با تکنولوژی‌های نوین ساخته می‌شوند. 🔹جوانان با زیر یک میلیارد تومان می‌توانند مالک این واحدها شوند. این واحدها اجاره به شرط تملیک نیست و افراد مالکیت صددرصدی دارند.
🔴تحریم جدید انگلیس علیه ایران 🔹خبرگزاری رویترز گزارش داد که انگلیس به بهانه قطع دسترسی روسیه به تجهیزات نظامی خارجی افراد و نهادهایی را در ایران، ترکیه، اسلوواکی، سوئیس و دبی تحریم کرده است.
درخواست نوجوان ۱۰ ساله از رئیسی برای خادم‌الرضا شدن 🔹در حاشیه اختتامیه بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ملی و آیین تجلیل از خبرنگاران، سید محمد صدرا احدی نژاد نوجوان ده ساله با نشان دادن عکسی از دوران کودکی خود در کنار شهید سلیمانی در حرم امام رضا، از رئیسی درخواست داشت تا شرایط را برای خادم الرضا شدن وی فراهم کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با خزعبلات فمینیستی «زن مستقل و قوی» ازدواج نکرده و حالا هم سن ازدواجش گذشته و هم فهمیده چه کلاهی سرش رفته و هم تنها و افسرده است.../ آزوف
پیراهن جدید پرسپولیس با نماد براندازان؟! این نماد که به درفش کاویان ایران باستان معروفه از سالهای گذشته یکی از نمادهای اصلی براندازان بوده و از سال گذشته بسیار مورد استفاده اوباش ززآ قرار گرفته مدیر عامل پرسپولیس بیاد توضیح بده منظورتون چی بوده که از نمادی که اونا دست گرفتن استفاده کردید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ اعتراف تحلیلگر صهیونیست به جاسوسی سیستماتیک اسرائیل علیه ایران با تدریس زبان فارسی در مدارس اسرائیلی دعوای مدیر شبکه لس‌آنجلسی با عامل موساد بر لفظ جاسوس: بی‌خود نیست که می‌گویند موساد با شما ارتباط دارد!
تصاویری زیبا از پهپاد شاهد ۱۴۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتانیاهو هم از خودشونی‌ها بود ما خبر نداشتیم...😁 🔹وکیل برجسته اسرائیلی و خلبان سابق نیروی هوایی ارتش اسرائيل در مصاحبه ای در شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: 🔹به نظر من نتانیاهو در حال حاضر جاسوس ایران است. اگر کسی وجود داشته باشه که به امنیت کشور، اقتصاد کشور و دولت در کشور آسیب می رساند، این نخست وزیر است که به کشور حمله می کند.
به علت سقوط دو دکل در پست ۲۳۰ هلیل بر اثر طوفان، برق مناطقی از شهرستان قلعه‌گنج و رودبار جنوب قطع شد.
👇👇👇👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همسر حسین ماهینی فوتبالیست رو مشاهده میکنید که ساحل رو با اتاق خوابشون اشتباه گرفتن و توی فضای مجازی عکساشون رو منتشر کردن ، تازه زنش اومده طلبکار هم هست :)) 👆👆👆👆👆👆👆