eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴تحریم جدید انگلیس علیه ایران 🔹خبرگزاری رویترز گزارش داد که انگلیس به بهانه قطع دسترسی روسیه به تجهیزات نظامی خارجی افراد و نهادهایی را در ایران، ترکیه، اسلوواکی، سوئیس و دبی تحریم کرده است.
درخواست نوجوان ۱۰ ساله از رئیسی برای خادم‌الرضا شدن 🔹در حاشیه اختتامیه بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ملی و آیین تجلیل از خبرنگاران، سید محمد صدرا احدی نژاد نوجوان ده ساله با نشان دادن عکسی از دوران کودکی خود در کنار شهید سلیمانی در حرم امام رضا، از رئیسی درخواست داشت تا شرایط را برای خادم الرضا شدن وی فراهم کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با خزعبلات فمینیستی «زن مستقل و قوی» ازدواج نکرده و حالا هم سن ازدواجش گذشته و هم فهمیده چه کلاهی سرش رفته و هم تنها و افسرده است.../ آزوف
پیراهن جدید پرسپولیس با نماد براندازان؟! این نماد که به درفش کاویان ایران باستان معروفه از سالهای گذشته یکی از نمادهای اصلی براندازان بوده و از سال گذشته بسیار مورد استفاده اوباش ززآ قرار گرفته مدیر عامل پرسپولیس بیاد توضیح بده منظورتون چی بوده که از نمادی که اونا دست گرفتن استفاده کردید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ اعتراف تحلیلگر صهیونیست به جاسوسی سیستماتیک اسرائیل علیه ایران با تدریس زبان فارسی در مدارس اسرائیلی دعوای مدیر شبکه لس‌آنجلسی با عامل موساد بر لفظ جاسوس: بی‌خود نیست که می‌گویند موساد با شما ارتباط دارد!
تصاویری زیبا از پهپاد شاهد ۱۴۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتانیاهو هم از خودشونی‌ها بود ما خبر نداشتیم...😁 🔹وکیل برجسته اسرائیلی و خلبان سابق نیروی هوایی ارتش اسرائيل در مصاحبه ای در شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: 🔹به نظر من نتانیاهو در حال حاضر جاسوس ایران است. اگر کسی وجود داشته باشه که به امنیت کشور، اقتصاد کشور و دولت در کشور آسیب می رساند، این نخست وزیر است که به کشور حمله می کند.
به علت سقوط دو دکل در پست ۲۳۰ هلیل بر اثر طوفان، برق مناطقی از شهرستان قلعه‌گنج و رودبار جنوب قطع شد.
👇👇👇👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همسر حسین ماهینی فوتبالیست رو مشاهده میکنید که ساحل رو با اتاق خوابشون اشتباه گرفتن و توی فضای مجازی عکساشون رو منتشر کردن ، تازه زنش اومده طلبکار هم هست :)) 👆👆👆👆👆👆👆
فکر می‌کنم؛ برای همه‌مون اتفاق افتاده؛‌ بعد از یه مدت حال بد‌ حال خوب رو با آقا امام حسین علیه السلام تجربه کنیم...‌💔✍️💯‌
فعال‌سازی اینترنت ۵G؛ ترفند جدید کلاهبرداران 🔹در شرایطی که سودجویان از روش‌های گوناگونی برای کلاهبرداری و فریب کاربران استفاده می‌کنند، کلاهبرداری‌های تلفنی نیز نسبت به گذشته بیشتر شده و توصیه می‌شود کاربران در مواجهه با موارد مشکوک هوشیار باشند. 🔹بار‌ها گفته شده زمانی که با شما تماس تلفنی گرفته می‌شود و به طور مثال وعده جایزه و هدیه می‌دهند، درخواست اطلاعات بانکی‌تان را می‌کنند و موارد مشابه، باید دقت کنید؛ علی‌رغم اینکه این پیشنهاد‌ها جذاب هستند، اما احتمال اینکه در آستانه‌ی فریب خوردن توسط کلاهبرداران قرار گرفته باشید، زیاد است. 🔹درخواست پول برای یکسان‌سازی تعرفه‌های اپراتور یکی از انواع کلاهبرداری‌هاست درحالی که یکسان‌سازی تعرفه‌ها و تک نرخی شدن تماس‌های درون شبکه یا برون شبکه برای اپراتور‌های اول و دوم، هزینه‌ای برای مشترکان ندارد و جزو خدماتی است که توسط اپراتور‌ها ارائه شده، اما برخی اقدام به سودجویی از این موضوع کرده و تماس‌هایی با آن‌ها گرفته و بابت یکسان‌سازی تعرفه‌ها درخواست هزینه کرده‌اند.
پلیس فتا: مراقب کلاهبرداران سایبری در ایام اربعین باشید 🔹رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفند‌های جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند. 🔹سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین گفت: افراد سودجو ضمن تبلیغات دروغین در فضای مجازی مبنی بر فروش لوازم ارزان، قیمت سفر، کمک به بیماران و نیازمندان، سفر‌های ارزان قیمت و اقساطی به کشور عراق و … با سوءاستفاده از عواطف و احساسات مذهبی مردم با بهانه جمع‌آوری کمک‌های مالی برای نیازمندان اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. 🔹شهروندان هرگونه خروج از کشور را از طریق مبادی قانونی و معتبر انجام داده و وجه مربوط به نذورات را به شماره حساب هیئت‌های مذهبی و مؤسسات خیریه معتبر و شناخته شده واریز کرده و جهت پیشگیری از سرقت و یا هرگونه سوءاستفاده از اطلاعات کارت‌های بانکی از مراجعه به لینک‌های پرداخت درگاه بانکی منتشر شده در فضای مجازی خودداری کنند.
چین استفاده کودکان از موبایل را محدود می‌کند 🔹چین به دنبال این است که زمان استفاده نوجوانان از تلفن همراه را به ۲ ساعت در روز محدود کند. 🔹حزب کمونیست چین محدودیت جدیدی در استفاده از تلفن همراه برای نوجوان‌ها وضع کرده است. 🔹شیا هایلونگ، وکیل خانواده در موسسه شن‌لون شانگ‌های معتقد است اجرای دقیق این مقررات بسیار دشوار خواهد بود و تبدیل به یک چالش مهم برای شرکت‌های اینترنتی خواهد شد؛ زیرا آن‌ها باید تلاش مضاعفی انجام بدهند و هزینه‌های بیشتری متحمل شوند تا مطمئن شوند این مقررات جدید به خوبی اجرا می‌شود 🔹در سال‌های اخیر مقامات چینی بسیار نگران گسترش اعتیاد به اینترنت در بین کودکان شده‌اند.
افزایش خدمات دولت الکترونیک از طریق پیام‌رسان‌های بومی 🔹معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: اصلاحیه‌های تنظیم‌گری فناوری اطلاعات درحوزه‌های تولیدات نرم افزاری، خدمات مراکز داده و خدمات ابری درانتظار تصویب در مراجع ذیصلاح است 🔹دکتر حامد منکرسی معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات گفت:در حال حاضر در بخش تنظیم‌گری فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلفی به صورت مستقیم نقش داریم، همانند تولیدات نرم افزاری، خدمات مراکز داده و خدمات ابری و پیام‌رسان‌ها که می‌توان گفت برخی از مقررات قدیمی در این موضوعات نیازمند بازنگری بودند مصوبات اصلاحی آماده شده و در صف تصویب در مراجع ذیصلاح هستند. 🔹منظور نظم و ساماندهی تولیدات نرم افزاری تفاهم نامه‌ای با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به امضا رسیده است و برای استانداردسازی و افزایش کیفیت نرم افزار‌ها فعالیت‌هایی در حال انجام است.