eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این روز ها داره تئاتری برگزار میشه به اسم "خانم" خودتون ببینید تیزر رسمی‌شو معلوم نیست وزارت ارشاد چطوری به اینا مجوز میده
📣 حضوری که جهنم ۲۰۰۶ را برای صهیونیست‌ها تداعی می‌کند 🔰 گزارش کانال 13 اسرائیل درباره تحرکات حزب‌الله در مناطق مرزی: ◽️ این صحنه که تعدادی از اعضای حزب‌الله را در حال قدم زدن در مرز نشان می‌دهد، "تنش را افزایش می‌دهد و سال ۲۰۰۶ را یادآوری می‌کند؛ این دقیقاً همان چیزی است که در آستانه ربوده شدن دو اسرائیلی در آن سال برای ما اتفاق افتاد. ◽️ حزب‌الله 30 پایگاه غیرمسلح را بسیار نزدیک به مرز مستقر کرده و ممکن است سلاح‌های مخفی داشته باشند، اما سلاح‌های آنها کماکان برای ما مبهم است. ◽️ با اینکه ارتش می‌گوید همه چیز زیر نظر است، اما در عملیات مجدو با علم به اینکه ارتش در حال آماده‌باش است یک نفر وارد از خط مرزی گذشت عملیات عیله اسرائیلی‌ها را ترتیب داد.
📣 «زیارت اهل قبور» 🔺السَّلامُ عَلَى أَهْلِ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مِنْ أَهْلِ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ یَا أَهْلَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ بِحَقِّ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ کَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مِنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ یَا لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ بِحَقِّ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ اغْفِرْ لِمَنْ قَالَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَ احْشُرْنَا فِی زُمْرَهِ مَنْ قَالَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللَّهِ... 🌹با قرائت یک فاتحه روحشان را شاد کنید
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی: عادی‌سازی روابط اسرائیل و عربستان به نفع آمریکا است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از این به بعد قراره اسم این ۳ تا کشور رو بیشتر کنار هم بشنوید 😉
🔴آشویتس پرس:شورای نظامی نيجر تهدید کرد در صورت مداخله نیروهای نظامی خارجی در نيجر رئیس جمهور بر کنار شده این کشور را خواهد کشت.
نفوذ پان‌ترکیسم به قلب اساتید دانشگاه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاوی محتوای آزاردهنده| عاقبت ماجراجویی روی سی‌و‌سه پل اصفهان!
🔴پاسخ سازمان سنجش به اطلاعیه دیوان عدالت اداری 🔹بخشی از اطلاعیه سازمان سنجش: به‌صورت مشخص در مورد پرونده‌ای که منجر به صدور رأی انفصال از خدمت شده و نیز چند پرونده مشابه، رئیس سازمان سنجش ۱۱ تیر با حضور در دیوان عدالت اداری به تشریح موضوع و دفاعیات مستند در حضور ریاست دیوان عدالت اداری، قاضی شعبه ۲۸ و مسئولان دیوان پرداخته است. 🔹داوطلبان شاکی مورد نظر دیوان عدالت اداری مربوط به آزمون‌های سال ۱۴۰۰ و ماقبل آن در زمان مدیریت گذشته سازمان سنجش هستند و از تحصیل این داوطلبان پس‌از صدور رأی هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری جلوگیری شده است.
🔸️هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه با مقامات طالبان دیدار کرد.
🔸️ادعای رویترز: ۴ زندانی آمریکایی در ایران از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍کلیپ تصویری "در روایات اهل بیت (علیهم السلام) پدران سه دسته اند" 🌹"استاد تراشیون"
 از کودکی به تقوا، صبر و پایداری در راه حق عشق می ورزید. مانند فقیران زندگی می کرد و با خوراکی بسیار ساده روزگار می گذارنید. او بر این باور بود که اگر چیزی از لوازم زندگی تهیه می شود، باید ارزش مادّی و معنوی آن سنجیده شود و به همسرش می گفت: فکر کن چیزی که قصد داری بخری، آیا ارزش دارد که در روز قیامت و روز حساب از آن باز خواست شود یا نه؟ اگر آن قدر ارزش ندارد، ضرورتی نیست که خودمان را به سختی بیندازیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان شهادت یکی از یاران امیرالمومنین علیه‌السلام به نام رُشید هجری که مانند میثم تمار شهید شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگوی جالب دو بانوی تازه مسلمان دربارهٔ حجاب 🧕🏻خانم ادواردز مدیر فروش پروژه سینمایی جنگ ستارگان : حجاب، مفهوم زيباييه چون سبب ميشه خانمها بيشتر با ايمان و مغزشون ارزشگذاری بشن تا با قيافه شون! حجاب، زمینه را برای نقش آفرینی زن هموارتر می‌کنه! 🧕🏻خانم رزالی، بازیگر سابق هالیوود: حجاب، عمل صالحیه که یادآور خداوند به دیگرانه!
🔸️ 🚨| ایران و امریکا به توافق تبادل زندانیان در مقابل آزاد کردن منابع مالی دست یافتند 🔹روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد: 🔹آمریکا و ایران به توافقی دست یافته‌اند که بر اساس آن، پنج آمریکایی بازداشتی در ایران در ازای آزادی چندین ایرانی و همچنین آزادسازی حدود ۶ میلیارد دلار از درآمدهای حاصل از فروش نفت ایران آزاد خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشریح حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش و عواقب حکم دیوان عدالت اداری برای نظام آموزش عالی
أن تَعرف مكانك في قَلب من تُحب مِثلما تعرف الطريق للمنزل این‌که جایت را در قلب کسی که دوست داری بدانی، مثل این است که راه خانه را بلد باشی...
وضعیت عجیب چمن ورزشگاه نقش جهان در دیدار سپاهان - تراکتور/ایسنا
🔴رئیسی: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی، زمینه برگزاریِ دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
🔴 ایران و امریکا به توافق تبادل زندانیان در مقابل آزاد کردن منابع مالی دست یافتند 🔥روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد: آمریکا و ایران به توافقی دست یافته‌اند که بر اساس آن، پنج آمریکایی بازداشتی در ایران در ازای آزادی چندین ایرانی و همچنین آزادسازی حدود ۶ میلیارد دلار از درآمدهای حاصل از فروش نفت ایران آزاد خواهند شد.
🗣️ | خطبه خوان آشوب چرا مولوی عبدالحمید با وجود آرامش سراسری در کشور خطبه های فتنه انگیز می خواند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا بریم زیارت اربعین و حج و... به‌جاش بیمارستان و مدرسه بساز پاسخ شهید مطهری
توی جمهوری اسلامی هر چی بیشتر جفت بندازی سریع تر پیشرفت میکنی معتمد آریا اون همه سیس براندازی گرفت الان داره کلاس بازیگری برگزار میکنه و پول پارو میکنه آخرش هم به نظام دوباره فحش میده با کدوم مجوز فاطمه معتمد آریا اجازه کلاس بازیگری گرفته؟