eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
تجمیع کارت‌های بانکی به کجا رسید؟ 🔹به دنبال مطرح شدن موضوع تجمیع کارت‌های بانکی شهروندان در کارت ملی هوشمند اخیرا تفاهم‌نامه‌ای میان یک بانک و سازمان ثبت احوال امضا شده است که شهروندان از این طریق بتوانند به زودی از کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی نیز استفاده کنند. 🔹مسئولان بر این باور بودند که ارائه کارت‌های هوشمند متعدد توسط دستگاه‌ها به مردم باعث هدررفت بودجه کشور می‌شود و حتی در برخی موارد یک نهاد چند کارت هوشمند صادر می‌کند و قدرت تجمیع خدمات را در خود ندارد و درنهایت نتیجه این اقدام سردرگمی بیشتر مردم در مراجعات اداری است. 🔹 اخیرا با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان ثبت احوال کشور و بانک ملی جمهوری اسلامی ایران تجمیع کارت‌های خدماتی در کارت ملی هوشمند کلید خورد. 🔹همچنین سرمایه گذاری در پروژه‌های آتی و مشترک در بحث‌های هویتی و سببی نسبی به صورت مشترک با سازمان ثبت احوال انجام خواهد شد تا در جهت تحقق دولت الکترونیک گام موثری را برداشته شود.
پیاده‌سازی سامانه‌ای برای تسهیل سفر اربعین 🔹با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی، سامانه «اولین موکب» توسط یکی از شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تولید شد. 🔹یکی از شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، سوپر اپلیکیشن و سامانه «اولین موکب» را با هدف ارائه خدمات جامع به زائران اربعین حسینی تولید کرده است 🔹محمد هاشمی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به خدمات متنوعی که مجموعه‌های مختلف برای تسهیل سفر اربعین ارائه می‌کنند، گفت: تنوع این خدمات و ارائه آن‌ها توسط دستگاه‌های مختلف، نوعی سردرگمی را بین زائران اربعین حسینی پدید آورده است. برای رفع این مشکل شرکت دیجی‌فرم به طراحی سوپراپلیکیشن و سامانه «اولین موکب» اقدام کرده است. 🔹هاشمی در خصوص بخش‌های مختلف این سامانه، گفت: بخش همسفر اربعین برای ثبت نیازمندی سفر و همراهی مسافران با همدیگر طراحی شده است، به طوری که افراد برای سفر ظرفیت خالی خود را اعلام و با اشتراک ظرفیت خالی، همسفران خود را انتخاب خواهند کرد.
چرا خودروهای چینی برای اروپا خطر امنیتی دارند؟ 🔹انگلیس و اتحادیه اروپا خودرو و تجهیزات برقی چینی را خطری برای زیرساخت‌های اطلاعاتی خود معرفی کردند؛ اروپا با این اقدام می‌خواهد شرکت‌های خودروسازی این قاره رقابت را به رقبای چینی واگذار نکنند. 🔹اتحادیه اروپا و دولت انگلستان به تازگی درباره افزایش ورود خودرو‌های برقی ساخت چین به بازار اروپا هشدار دادند و این خودرو‌ها را دارای خطر جاسوسی خواندند. اتحادیه اروپا و انگلستان درباره احتمال آسیب دیدن زیرساخت‌های اطلاعات ملی به خاطر ورود خودرو‌های چینی هشدار دادند. 🔹متخصصان امنیت سایبری انگلستان هشدار دادند که فناوری‌های جدید به خودروسازان چینی اجازه می‌دهد از راه دور و به شکل مستقل برنامه نرم‌افزاری ماژول‌های الکترونیکی خودرو را به‌روز کنند و داده‌های دریافت‌شده از سنسور‌های متعدد و سامانه‌های خودرو را بر روی سرور‌هایی در چین ذخیره کند 🔹 انگلستان با متهم کردن شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودروبرقی چینی به جاسوسی، فی‌الواقع اعلام کردند که بازار آزاد فریبی بیش نیست و برای نابود کردن رقیبان خود حاضر هستند، بازی کثیفی را آغاز کنند.
از این درد بمیریم یا هنوز زوده؟(:
🔴 این دیگه جو کره زمین رو رد کرده رفته کهکشان کمتر بزن باباجون😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بد شد که، اینو نشون برعندازا ندید! 🔹‌ شاه‌شون هم میگفت: «حکومت من بر پایه اسلام هست، همون اسلامی که پیغمبر برای ما آورد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کلیپی پر از تاسف!! 🔹 نیروهای امنیتی یه مظنون تروریستی رو گرفتن؛ دقت کنید (مظنون تروریستی) بعد اون وسط دوتا زن سلیطه ریختن سر پلیس که این بدبخت چیکار کرده داری می گیریش!!!! بخدا این کارو تو هر کشور دیگه ای با تیر جواب میدن!!!
🔴 خانه امن تروریست‌های شاهچراغ کشف شد‌ رئیس کل دادگستری استان فارس: 🔹در پی تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون ۱۰ نفر از عناصر مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شب گذشته حرم شاهچراغ (ع) دستگیر شده‌اند. 🔹تمامی افراد بازداشتی از اتباع خارجی هستند. 🔹خانه امن تروریست‌ها نیز کشف شده است.
✍🏻 تقارن حمله تروریستی در شاهچراغ با بازدید کارشناسان ایرانی از سرشاخه هیرمند برای بررسی سطح آب و پیگیری حقابه هیرمند از آن جهت اهمیت دارد که طالبان بخش قابل توجهی از انتحاری های خود را در ولایت های هم مرز با ایران مستقر کرده بود تا با افزایش تنش ها به ایران ضربه بزند.
🔴 // طبق اطلاعات موثق تروریست اصلی دستگیر شده در شاهچراغ از افغان های تبعه تاجیکستان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیروی خدماتی شاهچراغ: حضرت کمک کرد تا به سمت تروریست بروم و مانع او شوم 🔹نیروی خدماتی شاهچراغ که در خلع سلاح تروریست نقش پررنگی ایفا کرد در گفتگویی کوتاه در مورد حادثه می‌گوید: بنده از شرکت خدماتی هستم و مشغول جارو در صحن بودم که تروریست را با اسلحه دیدم. ترسی بر من غلبه نکرد و حضرت کمک کرد تا به سمت تروریست بروم و مانع او شوم.
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین 💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ تشنه بودی و ……..💔
السلام عليك يا أبا صالح المهدي اللهم كن لوليك الحجة ابن الحسن صلواتك عليه وعلى آبائه في هذه الساعة وفي كل ساعة وليا وحافظا وقائدا وناصرا ودليلا وعينا حتى تسكنه أرضك طوعا وتمتعه فيها طويلا برحمتك يا أرحم الراحمين
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اللَّهُمَّ إِنَّ مَغْفِرَتَكَ أَرْجَى مِنْ عَمَلِي وَ إِنَّ رَحْمَتَكَ أَوْسَعُ مِنْ ذَنْبِي‏ خدايا البته به آمرزش تو بيشتر اميدوارم تا به عمل خود و البته رحمت تو وسيعتر از گناه من است اللَّهُمَّ إِنْ كَانَ ذَنْبِي عِنْدَكَ عَظِيماً فَعَفْوُكَ أَعْظَمُ مِنْ ذَنْبِي‏ خدايا اگر چه گناه من نزد تو بزرگ است اما عفو و بخشش تو بزرگتر از گناه من است اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ أَكُنْ أَهْلاً أَنْ أَبْلُغَ رَحْمَتَكَ فَرَحْمَتُكَ أَهْلٌ أَنْ تَبْلُغَنِي وَ تَسَعَنِي‏ خدايا اگر من لايق آن نيستم كه رحمتت به من برسد رحمت و لطف تو لايق است كه به من رسا باشد و مرا فراگيرد لِأَنَّهَا وَسِعَتْ كُلَّ شَيْ‏ءٍ بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ‏ ‌
ادعای وال‌استریت‌ژورنال: توافق ایران و آمریکا احتمالا گام اول برای احیای بخشی از برجام است 🔹روزنامه آمریکایی در گزارشی درباره توافق تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا مدعی شد که این، می‌تواند گام اول در راستای احیای دست کم بخشی از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد.
🔴کنعانی: دعوت پادشاه عربستان از رئیس‌جمهور انجام شده اما هنوز تاریخی برای این سفر در نظر گرفته نشده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش رئیس قوه قضائیه به حمله تروریستی حمله شاهچراغ 🔹محسنی اژه‌ای: تمام افراد دخیل در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ به سرعت شناسایی و برای محاکمه تحویل دستگاه قضایی شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امیرعبداللهیان: اموال ما در کره جنوبی پنجشنبۀ گذشته به یک بانک اروپایی منتقل شد 🔹از آنجا که انتقال یکجای ۶ میلیارد دلار از بانک‌های کره یک شوک مالی وارد می‌کرد، قرار شد طی چند مرحله جابه‌جا شود و بعد از تبدیل شدن به یورو به یکی از بانک‌های منطقه منتقل خواهد شد. 🔹توافق ما این است که هر کالای غیرتحریمی‌ای که می‌خواهیم و نیاز داریم از مسیر این دارایی‌ها دریافت کنیم.
🔴پاییز گرمی در پیش است 🔹رییس سازمان ‎هواشناسی کشور:برای فصل ‎پاییز بارش‌های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود. 🔹با توجه به روند تولید گازهای گلخانه‌ای در دنیا می‌توانیم در فصل پاییز انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم.
🔻مگه حاج قاسم نگفت داعش ریشه‌کن شده؟ پس این داعشیا چرا عملیات تروریستی میکنن؟ جواب: داعش حکومت و خلافت داشت، حکومت مرکزی داشت، حاج قاسم گفت دولت داعش از بین رفته، نگفت همه داعشیا و تفکرشون از بین رفته. داعشی‌ها الان پراکنده شدن بدون دولت و بدون قدرت. گهگاه عملیات هم میکنن ولی اون قدرت قبلی که یه کشوری مثل سوریه رو نابود کنن دیگه ندارن. چرا راه دوری بریم، مگه پهلوی و حکومت شاهنشاهی از بین نرفت؟ ولی الان کلی سلطنت طلب وجود داره از اون زمان که خواهان حکومت شاهنشاهی هستن. قدرتی دارن؟ خیر. غلطی میتونن بخورن؟ خیر😁 رئیسشون کیه؟ رضامشنگ😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره تکان‌دهنده بازیگر معروف از دیدار اسرارآمیز با پیرمردی با محاسن سفید «۱۰ غذای هیئت را به مردم بخشیدم، ۱ربع به ۴ صبح در خیابان پیرمردی دست تکان داد، نگه داشتم و او از عقب یک وانت به من ۱۰ غذای داغ داد غذاها را کنارم گذاشتم و سرم را که برگردانم تشکر کنم خبری از پیرمرد نبود، عقب وانت هم نرده بود و به آن قفل خورده بود!»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استقبال کنندگان از منافقین منتظر پاسخ ما باشند سخنگوی وزارت خارجه 🔴به دیگر کشورها هشدار می‌دهیم که اشتباهات گذشته را تکرار نکنند و از میزبانی از این گروهک تروریستی خودداری کنند و جمهوری اسلامی به این اقدام آنها پاسخ قاطع می‌دهد.
دخترای بسکتبالیست ایران امروز در رقابت های کاپ آسیا به یاد شهدای شاهچراغ دستبند مشکی به دست بستند.