eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
374 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
غیبت پوتین و سفر شی به آفریقای جنوبی برای نشست «بریکس» 🔹 در شرایطی که پیش از این، غیبت رئیس‌جمهور روسیه در نشست سران گروه بریکس در آفریقای جنوبی خبرساز شده بود، رئیس‌جمهور چین در این نشست حاضر می‌شود.
0⃣ رشیدپور دوروز قبل توییتی زد و به فرودگاه امام انتقاد کرد. 1⃣ یه اکانتی سیل آلمان و استخر شدن فرودگاه فرانکفورت رو گذاشته رشیدپورو منشن کرده بخونه 2⃣ رشیدپور هم به دفاع از سومدیریت آلمان و ماست‌مالی اونجا توئیت زده 3⃣ بنده هم جوابی به غربگرایی رشیدپور دادم کلا قفلی زدم رو رشیدپور🤓
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله به مردم در دستور کار ورشکسته‌های برانداز خدا نیاره روزی که این وحوش تروریست‌ بر کشور مسلط شن
در حاشیه مراسم دیدار سرداران سپاه با رهبر انقلاب❤️
بن‌سلمان: نگاه عربستان به رابطه با ایران راهبردی است و ریاض در این خصوص عزم جدی دارد 🔹سلام من و‌‌ پادشاه عربستان را به رهبر ایران و دکتر رئیسی برسانید. دوباره از رئیس‌جمهور ایران برای سفر به عربستان دعوت می‌کنم. دیدار سران دو کشور بسیار با اهمیت است. 🔹این دیدارها تاثیرات اساسی بر توسعه و تعمیق مناسبات دوجانبه و چندجانبه خواهد داشت.
☑️تهیه کنندگان مستقل سینما: ساترا باید منحل و یک مرکز مستقل برای شبکه نمایش خانگی تاسیس شود انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران بیانیه‌ای منتشر کرد: 🔹️«متاسفانه شبکه وی او دی و نمایش خانگی کشور در شرایط بحرانی و پیچیده‌ای قرار گرفته است. 🔹مجموعه ساترا تحت نظارت سازمان صدا و سیما به تولیدات شبکه نمایش خانگی به عنوان رقیب تولیدات تلویزیون نگاه می‌کند و با ایجاد محدودیت‌ امکان تولید را از سینماگران مستقل سلب کرده است. از طرفی اراده‌ای معتقد به واگذاری آن به وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست. 🔹از این رو با توجه به افزایش تعداد پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی، انجمن تهیه‌کنندگان مستقل خواستار انحلال ساترا و تاسیس یک مرکز مستقل برای حمایت و بسترسازی مناسب برای شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها است و از هر پیشنهادی برای این‌ امر در جهت تقویت و رونق نمایش خانگی کشور استقبال می‌کند.»/ایسنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی و قالیباف میهمانان مجمع عالی فرماندهان سپاه 🔹رئیس‌جمهور و رئیس مجلس مهمانان ویژه بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان کل سپاه بودند.
کلیدی_ترین_عنصر_پشتیبانی_عملیات_تروریستی_اخیر_و_مرتبط_مستقیم_با.pdf
1.34M
⭕️ بیانیه وزارت اطلاعات در خصوص حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ شیراز 🇮🇷 سربازان گمنام امام زمان(عج)
🔺بن سلمان در دیدار با امیر عبداللهیان: سلام من را به دکتر رئیسی و رهبری ایران برسانید! 🔹مجدداً از آقای رئیسی برای سفر به عربستان دعوت میکنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای امام حسین (علیه‌السلام) گریه کنیم نه اینکه فقط آب چشممان بیاید! 👤آیت الله جاودان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌دعای امام سجاد«سلام‌الله‌علیه» برای کوتاهی عمر توأم با گناه و طول عمر بدون گناه 🔰آیت الله مظاهری
معنای مهم آیه نصب شده در دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان سپاه وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة | و شما (ای مؤمنان) در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید(آیه 60 سوره انفال)
تهرانی‌ها تا دوشنبه به ارتفاعات صعود نکنند مدیریت بحران استانداری تهران: 🔹طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی هشدار زرد وزش باد شدید و گرد و خاک از فردا تا سه‌شنبه برای نیمه جنوبی و غربی استان تهران صادر شده است. 🔹به هنگام وزش باد شدید از قرار گرفتن در ارتفاعات و توقف در کنار درختان فرسوده، تابلوهای تبلیغاتی و بناهای سست و نیمه کاره اجتناب شود.
🔸ماهواره طلوع ۳ امسال به هوا پرتاب می‌شود‌ دریادار رستگاری: 🔹ماهواره طلوع ۳ از محصولات گروه فضایی شرکت صنایع الکترونیک ایران در سال جاری به هوا پرتاب می‌شود. 🔹امروز قادریم در فضای ۱۲۰۰ کیلومتری خارج از آسمان ایران هر پرنده‌ و جنگنده‌ای را کشف و شناسایی کنیم که یک توان بی‌نظیر است. 🔹قادریم از فاصله ۵۰۰ کیلومتر خارج از مرز هوایی هر پرنده‌ای را در سامانه هدایت آتش رهگیری کنیم و در نهایت فاصله ۳۰۰ کیلومتری با موشک‌های ضدهوایی ساخت وزارت دفاع این پرنده‌های مهاجم را منهدم کنیم. 🔹ساخت انواع رادارهای هدایت آتش و انواع سامانه‌های جنگ الکترونیکی از جمله دستاوردهای صنایع الکترونیک وزارت دفاع است و شبانه‌روزی همه سرحدات هوایی را پایش می‌کنیم.
قاضی دادگاهی که افسانه بایگان را به دلیل بی حجابی محکوم کرده بود و رفتن پیش روانشناس را به عنوان مجازات تکمیلی وی در نظر گرفته بود، برکنار شد وکیل پایه یک دادگستری در توییتی نوشت: ‌«حسب مسموع، قاضی علی امیدی، دادرس شعبه ۱۰۸۸ دادگاه ارشاد تهران، که رای‌های عجیب و بعضا غیرقانونی‌اش صدای همه تا رئیس قوه قضائیه را درآورده بود، از شعبه مربوطه برکنار شده.» علی امیدی دادرس پرونده افسانه بایگان نیز بود.
🔸‌ضرب‌و‌شتم بانوی آمر به معروف در رشت‌ جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان: 🔹در پی ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف و سرقت موبایل وی در منطقه علی‌آباد رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. 🔹متهم این پرونده با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. 🔹گوشی تلفن همراه سرقت شده این خانم و یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده کشف شد.
☫﷽☫ خداوند هم «ساعت زنگی» دارد. علامه حسن زاده آملی : بنده سالیان درازی است که از این ساعت زنگی استفاده میکنم و چه بسيار پيش آمده است كه ساعت مصنوعى خود را با ایبن ساعت زنگی تنظیم کرده ام!! ساعت زنگی خداوند آیه «‏ قُلْ إِنَّما أَنَا بَشَرٌ مِثْلُكُمْ يُوحى‏ إِلَيَّ أَنَّما إِلهُكُمْ إِلهٌ واحِدٌ فَمَنْ كانَ يَرْجُوا لِقاءَ رَبِّهِ فَلْيَعْمَلْ عَمَلًا صالِحاً وَ لا يُشْرِكْ بِعِبادَةِ رَبِّهِ أَحَداً» می باشد که به فرموده امام صادق هر کس آن را پیش از خواب قرائت کند در هر زمانی که اراده کرده باشد برخواهد خواست (، كلمه ۵۳۴)
☫﷽☫ جامع و مجمل:  خواهى که شود دل تو چون آیینه ده چیز برون کن از درون سینه حرص و حسد و بخل و حرام و غیبت بغض و غضب و کبر و ریا و کینه‏ 📚هزار و یک کلمه
🔺کاخ سفید: ایالات متحده قصد دارد با تحویل جنگنده های اف-16 به کی‌یف از طریق کشورهای ثالث موافقت کند 🔸کاخ سفید اعلام کرد که ایالات متحده آماده است تا پس از پایان آموزش خلبانان اوکراینی برای پرواز با این جنگنده ها، انتقال جنگنده‌های اف-16 از کشورهای ثالث به کی‌یف را تایید کند.
🔺کارنامه مداخلات آمریکا در امور سایر کشور ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 انتشار برای نخستین بار | اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال نوجوانان به رهبر معظم انقلاب‌ ‌ 🔹حضور فوتبالیست‌های نوجوان در حسینیه امام خمینی
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: هم‌زمانی سفر وزیر خارجه ‌ ایران⁩ به ‌ عربستان⁩ و تاکید مقامات عالی دو کشور بر توسعه مناسبات همه‌جانبه، نشان می‌دهد که کشورهای منطقه با وجود لشگرکشی جدید ‌ آمریکا⁩ به خلیج فارس، در مسیر ایجاد نظمی نوین، فرای هژمونی واشینگتن در منطقه گام بر می‌دارند.
مقامات سوئدی: نمی‌توانیم امنیت کشور را تضمین کنیم 🔹 بعد از صدور مجوز جدیدی برای هتک حرمت مقدسات اسلامی در سوئد، مقامات این کشور اذعان کردند: در معرض تهدید و تروریسم قرار داریم، ما نمی‌توانیم برقراری امنیت در تظاهرات‌های آتی را تضمین کنیم.