eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
374 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجرای فن تماشایی جوانان ایرانی روی کشتی‌گیران آمریکایی 🔹تاکنون هدایتی، محسن‌نژاد، احمدی‌وفا، عبدولی و چوبانی به نیمه‌نهاییِ مسابقات جهانی کشتی فرنگی اردن رسیده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشتی جوانان قهرمانی جهان؛ راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی 🔹تمام نمایندگان ایران در روز اول و رقابت‌های پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، راهی نیمه‌نهایی شدند.
✍️ بهترین راه درمان به اذن الهی همان نوره ، حنا و روغن مالی هست که همان کار شیمی درمانی را بلکه خیلی بهتر و بدون عوارض انجام می دهد ( با نوره سنتی زرنیخ دار) جذب پوست خیلی بالاست ✅🌼برای پیشگیری و درمان سرطان ، این موضوع خیلی مهم است که نگذاریم بدن سرد باشد و سردی بر بدن غلبه کند ✅🌼رشد سرطان فقط در مواضع سرد میسر هست ما اگر بدن را گرم نگه داریم و زیاد سردیجات مصرف نکنیم ،سرطان اجازه رشد پیدا نخواهد کرد بنابراین سعی کنیم بدن را با گرمیجات ، گرم نگه داریم و سردیجات را هم کمتر مصرف کنیم ✅🌼 نوره که سنت اهل بیت علیهم السلامه هر 15 روز یکبار توصیه شدیم که بدن را "نوره" بزنیم و استفاده از "حنا" بعد از نوره خیلی موثر است. اما برای بیماری سرطانی اگر بخواهد بعنوان درمان به آن نگاه کند ، روزدرمیان بایستی این کار را انجام بدهد تا هر چه زودتر این سودایی که در بدن مانده و باعث بروز سرطان شده را ازبدن خارج کند.(چهارشنبه نوره نزنید ) نوره را در حالت ایستاده بزنید . ✅🌼 بگذارید از گردن تا قوزک پا و بعد حنا بزنید از فرق سر تا کف پا، نوره که شش دقیقه بعد باید شسته شود ولی حنا دو ساعت بماند، بعد از بیرون آمدن از حمام که بروید برای قضای حاجت، میبینید ادرار رنگش سیاه است انقدر این ترکیب نور و حنا خوب سودا را از بدن خارج میکند، خوب حالا بعد از نوره و حنا کسی که بدنش را روغن بزند یا سویق بمالد به بدنش و بعد بشوید و روغن بمالد خیل مفید هست . ( روغن زیتون ) ✅🌼از غذاهای مزاج سرد پرهیز شود مثل گوشت گاو ، گوساله ، سوسیس ، کالباس ، آب یخ ، ماست دوغ و ... ✅🌼از نوشیدن آب زیاد هم پرهیز شود، نیم ساعت قبل از غذا تا دو ساعت بعداز غذا آب و مایعات نخورید. هر روز صبح ناشتا یک لیوان آب فاتر ( آب جوشیده ولرم شده )
0 🍎☜درمان سرطان حکیم ضیایی :⇩⇩ ✍🏻بعد از هر غذا، آب سيب رسيده شيرين تازه بخورد. 🌻☘️میوۀ عنّابِ رسیده را بجوشانید و پس از ولرم شدن به نسبت مساوی با آب کاهو مخلوط کنید، سپس بین روز و عصرانه میل نمایید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد فاطمی‌نیا: هر وقت گرفتاری داشتید نذر کنید خانواده‌تون رو خوشحال کنید.
🔺به فاصله یک ماه مانده تا بازگشایی مدارس، مانور خبری رسانه‌های بیگانه برای ناامن‌سازی فضای روانی جامعه آغاز شده است. 🔹بر همین اساس سازماندهی مجدد برای ایجاد فضای مصنوعی مسمومیت در مدارس، در دستور کار مرتبطین گروهک نفاق و سایر عناصر ضدانقلاب قرار گرفته است.
گفت‌وگوی تلفنی نخست وزیر هند با رئیسی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: ‏ 🔹در گفتگوی تلفنی رئیس‌جمهور با «مودی» نخست وزیر هند دو طرف بر تقویت همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و سازمان‌های بین‌المللی تاکید کردند. 🔹گسترش همکاری‌های مواصلاتی ازجمله در کریدور شمال جنوب و تسریع در عملیاتی شدن تاسیسات بندری چابهار مورد توافق دو رئیس دولت بود.
💢 دستیار وزیر دفاع: خلیج فارس تا ابد متعلق به کشورهای منطقه است سرتیپ شعبانیان: 🔹امروز آمریکا برای حفاظت از شناورهایش در خلیج فارس ۳۰۰۰ تفنگدار آمریکایی را همراه‌ آن ‌می‌کند تا از حیثیت خود دفاع کند. 🔹خلیج فارس تا ابد متعلق به کشورهای منطقه است . 🔹امروز صدها شهر موشکی در زیر ارتفاعات استان‌های مختلف کشور داریم و کوچکترین تهدیدی را با شدت و قدرت پاسخ خواهیم‌ داد. 🔹بسیاری از کشورهای بزرگ جهان نیازمند تکنولوژی ما هستند.
🔸 رسانه های غربی : دیدار مقامات ایرانی و عربستانی و افزایش روابط امنیتی ، اقتصادی و سرمایه‌گذاری چند ده میلیارد دلاری عربستان در ایران ،شکست اسرائیل و آمریکا را بیش از پیش نمایان کرد،آمریکا و متحدانش یا باید جبهه درگیری دیگری علیه ایران باز کنند یا از منطقه خارج شوند.
🔴 هزینه موکب های عراقی از کجا تأمین می‌شود⁉️ 🔹 سؤالی که خیلی زیاد مطرح می‌شود، این همه در سراسر عراق، با صدها هزار و میلیون ها وعده‌ غذا و آب و میوه و میان وعده و چای و ... هزینه اش از کجا است؟؟ 🔹دولت عراق و سازمان های دولتی و وزارتخانه ها چه نقشی دارند در تأمین بودجه ؟؟ ✅ خیلی کوتاه عرض می‌کنم، اغلب هزینه های ده ها هزار موکب عراقی، توسط خود مردم تأمین می‌شود. ، خانواده ها، تجار، که بسیار زیادند، اهالی یک محله و آبادی وشهر، واهل و مسجد و...، در سال مبالغ را جمع آوری کرده، تا در ایام اربعین خرج شود. ✅ موارد بسیار زیادی داریم که خانواده ها بعضی از وسایل و اثاثیه های خانه را،  طلاجات زنان را، به فروش رسانده تا غذا و دیگر نیازهای مواکب را تهيئه کنند. و خیلی ها که کارشان کشاورزی و دامداری است، در ایام رأس المال وسرمایه خودشان را خرج می‌کنند جهت خدمت به زوار. مانند (گوسفند و گوساله و..). 🔹بله دولت عراق پس سقوط رژیم بعث، یعنی در بیست سال گذشته، کمک هایی مهم انجام می‌دهد برای مواکب و اربعین، وسایل نقلیه رایگان، تهيئه گاز و نفت و...، خدمات شهردادی، خدمات درمانی، برقراری امنیت، وتوسعه ورودی های فرودگاهی و زمینی و... اما هزینه ها و اموال و تمامی مخارج مواکب مردمی است. ✅ و کسی‌که اربعین را در از نزدیک دیده، بویژه مواکب مسیرهای جنوب و وسط عراق، متوجه خواهد شد چه هزینه هایی مردم جهت خدمت ورفاه حال زوار خرج می‌کنند.
🔺اکثریت مجلس مخالف برکناری معاون سیاسی وزیر کشور بودند
امیرعبداللهیان جده را به مقصد تهران ترک کرد 🔹وزیر امور خارجه پس دیدار و رایزنی با ولیعهد عربستان و وزیر امور خارجه این کشور، جده را به مقصد تهران ترک کرد. 🔹این نخستین سفر امیرعبداللهیان به عربستان سعودی بود که پس از ازسرگیری روابط دو کشور در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استفاده از کلمه “خلیج فارس” در “در قلب عربستان” مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت 🔹وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس خبری با همتای سعودی خود در ریاض به اشاره به سفرهای منطقه‌ای خود از کلمه خلیج فارس استفاده کرد که مترجم جلسه نیز این کلمات را تکرار کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
💎💥زمان ادغام کارت بانکی و کارت ملی اعلام شد 🔹رییس سازمان ثبت احوال از تجمیع کارت بانک ملی ایران در کارت ملی به عنوان نخستین گام ظرف سه ماه آینده خبر داد. 🔹هنگامی که این تجمیع کارت بانکی با بانک ملی ایران انجام شود برای سایر بانک‌ها نیز کارت با سهولت بیشتری به پیش می‌رود. در برنامه داریم که سایر کارت‌های خدماتی که توسط دستگاه‌های خدماتی به مردم داده می‌شود و مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند نیز در کارت ملی تجمیع شوند. 🔹وی تاکید کرد: این موضوع برای مردم هزینه خاصی ایجاد نمی کند بلکه با تجمیع کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی به عنوان یکی از اهداف این اقدام هزینه‌های مردم کاهش پیدا می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ادامه آتش سوزی گسترده در کانادا/ مساحت سوخته جنگلها در کانادا از ۱۳ میلیون هکتار گذشت 🔹طبق گزارش سرویس پایش اتمسفر اروپا، آلاینده‌های آتش‌سوزی‌های کانادا تاکنون ۲۵ درصد از رقم آلاینده‌های جهانی را تشکیل داده است و همچنان نیز در حال افزایش است.
🔸براساس اسنادی که سال ۲۰۱۳ ادوارد اسنودن، مامور سابق سیا و آژانس امنیت ملی آمریکا فاش کرد 🔷 ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش، مامور اسراییلی موساد به نام Simon Elliot است
🔴 برد خیبرشکن به ۱۸۰۰ کیلومتر رسید. 🔹️ برد موشک خیبر شکن از ۱۴۵۰ کیلومتر به ۱۸۰۰ کیلومتر افزایش پیدا کرده است. به این ترتیب خیبرشکن به دوربردترصن موشک بالستیک تاکتیکی جهان در وزن و کلاس خود تبدیل شده که می‌تواند دست بلندی به نیروهای مسلح کشورمان برای سرکوب هر حرکت شرورانه‌ای در شعاع ۱۸۰۰ کیلومتری بدهد.
این حسین دهباشیه دهباشی یه نمودار غلط از اعتماد توییت کرده اعتماد بعد از پی بردن به سوتی، اصلاحیه داده دهباشی اما به تذکر مخاطبین اهمیت نمیده، توییت رو پاک نکرده و داره سینه خیز ادامه میده دهباشی یک وطن فروش و دروغگوئه مثل دهباشی نباشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💰🚙 با حقوق کارگری در خارج بنز و BMW بخرید!!/یکبار برای همیشه! ماشین تو اروپا، فقط خریدنش نیست!! ⚠️گفتن بخشی از واقعیت باهدف جلب توجه شما، با دروغ هیچ فرقی نداره! 🔻حسرتی که این خارج نشینانِ سوءاستفاده‌گر از ناآگاهی ایرانیان در دل ایرانیان ایجاد میکنن چه حس ناامیدی رو القا میکنه به جامعه... چه تعداد جوون رو بیچاره و آواره‌ی کمپ‌های مهاجرتی و مسیر پر خطر میکنه... ⁉️هزینه‌ی بنزین و بیمه و مالیات و حتی جای پارک در ایران، چند درصدِ هزینه‌ی صرف شده برای خرید خوردو هست؟🤔 حالا این درصد رو در اروپا حساب کنید تا ببینید باید چندبرابر پول یه ماشین دست دوم ارزون قیمت رو هر ماه بدی برا مالیات و بیمه و .... نذارید فریبتون بدن، هدف اونها پول درآوردن از توجه شماست🤌🏻❌️
🔺تحلیلگر آمریکایی: ایران قصد دارد جنگ را به آمریکا بکشاند 🔹‏جوزف هومیر تحلیلگر بنیاد هریتیج میگوید ایران قصد دارد جنگ را به آمریکا بکشاند؛ سلاح های جمهوری اسلامی ایران به نیمکره غربی رسیده؛ ونزوئلا و بولیوی مجهز به موشک و پهپاد شده اند؛ نیکاراگوئه، کوبا و حتی برزیل با ایران همکاری دارند و ایران در حال تثبیت حضور نظامیِ دائمی در آمریکای لاتین است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محدصادق شهبازی: چرا برای مجلس راه را برای افرادی که در فضای قدرت نیستند باز نمی کنید؟ 🔹فعال سیاسی عدالت خواه:چرا دستگاه امنیتی برخی گروه‌ها را بدنام می‌کند؟ 🔹آن متحجر تا افراد ذینفع اقتصادی، مانع افزایش مشارکت هستند. بخشی از دستگاه امنیتی و نظامی ما برخلاف نگاه رهبر انقلاب، وارد دعواهای سیاسی-انتخاباتی شدند.
**🔴قالیباف: نشست مشترک رییس مجلس‌ ویتنام و تجّار این کشور با اتاق بازرگانی از یک سال پیش برنامه‌ریزی شده بود** رئیس مجلس در دانشگاه علامه‌: 🔹سلاح ورزی را تا کنون ندیده‌ام، اسم و عکس او را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام. بخش حقوقی اتاق بازرگانی معتقد است نهادهای نظارتی کار خود را به درستی انجام نداده و در این زمینه اشتباهی رخ داده است. بر اساس قانون، نهادهای نظارتی برای عزل و نصب‌ها در دستگاه های دولتی یک ماه فرصت اعلام نظر دارند اما برای اتاق بازرگانی که بخش خصوصی است تنها 10 روز فرصت اعلام نظر است اما دستگاه‌های نظارتی طی 20 روز اعلام نظر کردند که اتاق بازرگانی نیز به علت عدم دریافت پاسخ، انتخابات خود را برگزار کرد. 🔹بعد از فراز و نشیب‌های سیاسی پیش آمده، استعلام منفی اعلام شده از جهت قانونی مؤثر نبوده و طبق قانون هیأت نظارت شامل سه وزیر، رییس سازمان استاندارد و رئیس اتاق و نیز هیأت رئیسه اتاق بازرگانی می‌توانند انتخابات را باطل اعلام کنند، اما آنها این کار را نکردند. 🔹نشست مشترک رییس مجلس‌ ویتنام و تجّار این کشور با اتاق بازرگانی از یک سال پیش برنامه‌ریزی شده بود که این نشست همزمان با موضوعات پیش آمده درباره اتاق بازرگانی شد. در نهایت این نشست نیز برگزار شد و نتیجه این شد که برخی گفتند قالیباف از سلاح‌ورزی حمایت کرده و دو رئیس کمیسیون را به اتاق فرستاده تا به یک فرد غیرقانونی رسمیت بدهد، درحالی که آن یک نشست دوجانبه اقتصادی میان ایران و ویتنام بود همه این حرف‌ها که مطرح شده است کذب و اتهام زنی است.
🔴 چهار دعای بسیار مهم توصیه شده (علیه السلام) برای منتظران آخر الزمان 1⃣ دعای عهد 🤍 امام صادق علیه السلام فرمودند: 🔺 هر که چهل صبح دعای عهد را بخواند از یاران قائم ما باشد و اگر پیش از ظهور آن حضرت از دنیا برود، خدا او را از قبر بیرون آورد که در خدمت آن حضرت باشد و حق تعالی به هر کلمه آن هزار حسنه، او را کرامت فرماید و هزار گناه از او محو کند. 2⃣ دعای غریق ♥️ امام صادق علیه السلام فرمودند: زماني ميرسد که امام هدايتگر ونشانه آشکاري نباشد ازحيرت وسرگرداني آن دوره کسي نجات پيدا نميکند مگر کسي که به خواندن دعاي غريق مداومت کند: 🔴 یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِکَ 📚 کمال الدین جلد 2 ص 351 3⃣ دعای معرفت 🤍 امام صادق علیه السلام فرمودند: بامداومت بر اين دعا معرفت امام عصر را از خداوند طلب نماييد: 🔴 اَللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسکَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَكَ لَمْ اَعْرِف نَبِيَّكَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَكَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَكَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَكَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَكَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَكَ ضَلَلْتُ عَنْ دينى 📚 اصول کافی جلد 1 ص 337 4⃣ صلوات همراه با عجل فرجهم ♥️ امام صادق عليه السلام فرمودند: ☝️ هر کس بعد از نماز صبح و ظهر، در روز جمعه و ديگر روزها بگويد : 🔴 أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ نمي‏ميرد تا اين که حضرت قائم مهدي(صلوات اللَّه عليه) را درک کند. 📚 مصباح المتهجّد ص 368 🤍