هدایت شده از کافی .☕️
رسحابی مادرم تابلوی "شهر آبی" رو نشون داد گفت عه پرستش شهرابی مثل ریحابی شما🐟
همینه که نیست
چرا همه ی خاله ها (مامانایِ دوستام) انقدر عشقن؟
چون طبق قانون مادرو ببین دخترو بگیر عمل میکنی؟