چقدر گرفتی، که منو فروختی؟
فکرکنم هیچوقت قرار نیست بفهمم چطور یه سلفیِ رندوم با یه ژستِ رندوم تر با گوشیِ رفیقم بهتر از ده تا عکس با ژست عمدی میشه.
"قدردان بودن از کسی که آهنگ میفرسته"
این کاری ـه که هرموقع به آهنگی که واسم فرستادن گوش میدم انجام میدم
همینه که نیست
معمولا چیزی برای خواندن به همراه دارم تا مجبور نباشم ریخت انسان ها را ببینم. -چارلز بوکوفسکی
هروقت با خودم میگم: "حالا چرا کیفتو سنگین میکنی- گوشی هست سرگرم میشی دیگه" و با خودم کتاب نمیبرم به غلط کردن میفتم.