بعصی موقع ها هم مغزم نمیتونه از شناخت الگوهای تکراری در رفتار انسان ها فرار کنه و به یک باره همه چیز تکراری و قابل پیش بینی به نظر میاد.
باید کمتر بگم "میدونستم"، وقتی از زاویه دید دیگران بهش نگاه میکنم واقعا تو ذوق زنی و بیشعوریه. از همینجا عذرخواهم.
همینه که نیست
امیدوارم خدا بخاطر خندیدن به چنین چیزی سوسکم نکنه.
استغفار استغفار
هنوزم دارم به این فکر میکنم که دیلی تلگرامم نزدیک ترین انعکاس از افکارم و دنیایِ تو ذهنمه
شیطونه میگه اون آذوقه یه تیکه شکلات تخته ای که یه گوشه ی یخچال قایم کردم هم بخورم.
هدایت شده از رِیحآبی
بخدا❤دنیا دو روزه❤سه روزشو دلقکم و دارم بخاطر شوخیام جواب پس میدم❤