همینه که نیست
یادم باشه یه بار ذلتِ نقاشی بزارم
اگر در روز هایِ آتی(؟) به خواب و بیکاریِ کافی رسیدم، حتما اقدام خواهم کرد.
همینه که نیست
جاسمین فرشته💖☝🏻
دیگه یه استیکر قلبِ جدا تعبیه کردم چون دیگه واقعا اسپشیال.