به چندتا از دوستام نفری یه سکهٔ قدیمی(عتیقه محسوب میشه الان؟) دادم و بهشون گفتم هروقت نتونستید تصمیم بگیرید باهاش شیر یا خط بندازید
همینه که نیست
یا یه بار یه مانگای انگلیسی دث نوت گذاشتم جلوی در زبانکده ـمون
(مدیونید فکرکنید مامانم باهاش حال نکرد و من برای نگه داشتنتش زیادی بچه بودم)
همینه که نیست
(مدیونید فکرکنید مامانم باهاش حال نکرد و من برای نگه داشتنتش زیادی بچه بودم)
بهتر از دور انداختش بود
یکی که داستانو میدونست احتمالا برش داشته
همینه که نیست
وای بریم مشد سِبیشرت بپوشم😭🙏🏻
هنوز نرسیدیم ولی به اندازه ای سرد شد که سبیشرت بپوشم
مرسیممنون
هدایت شده از گالریِ گوشیِ یک پرنده🪶
به مناسبت ۲۰۰ تایی شدن، قراره از دوربین من تقدیمی دریافت کنید🌚🎀
به لطف اللهی اگر این پیام +یکی(یا چندتا) از عکسام که دوسش داشتید فور بزنید توی چنلتون و لینک رو برای اینجانب ارسال کنید🐟،
بنده هم یکی از خط خطی های کتاب درسی امسالم رو با توجه به وایبی که از چنلتون میگیرم بهتون تقدیم میکنم و میگم حس کدوم آهنگ مورد علاقه ام رو بهم میدید✨