همینه که نیست
چه آدمای قشنگی، چه آدمای قشنگی.
یه سری آدم هارو میبینم، انقدر زیبا هستن باورم نمیشه وجود خارجی دارن
به همه ی جزئیات توجه شده😭 حتی یه گلدون یه گوشه هم نیست که خیلی وقت باشه بهش نرسیده ـن😭
بابت اینکه میتونم اینهمه جزئیات و زیباییِ معماری حرم رو یه جا ببینم، از چشمام ممنونم.
چرا حتی وقتی دارم تمام تلاشم رو میکنم که نگاه معمولی و مهربانانه ای داشته باشم و حتی در بعضی موارد لبخند هم میزنم- باز هم با یه سری اخم و تَخم مواجه میشم؟