بابت اینکه میتونم اینهمه جزئیات و زیباییِ معماری حرم رو یه جا ببینم، از چشمام ممنونم.
چرا حتی وقتی دارم تمام تلاشم رو میکنم که نگاه معمولی و مهربانانه ای داشته باشم و حتی در بعضی موارد لبخند هم میزنم- باز هم با یه سری اخم و تَخم مواجه میشم؟
همینه که نیست
۱۰۰۰۰۰۰۰۰ شدن ریحانه مبارکککک
انشالله به زودی رقابتش با دارابیه یک میلیون ممبر
همینه که نیست
انشالله به زودی رقابتش با دارابیه یک میلیون ممبر
درخواست فایت دارابی و ریحانه🙏