همینه که نیست
کاش از همون اول به اسمش دقت میکردید💔(ذلتِ نغاشی)
ریحابی نمیخواستم تو چنلت تهدیدت کنم ولی یکبار دیگه به این نقاشی های گوگولی اونم با این سبک بامزه ای که برای خودت داری توهین کنی و بهشون بگی زشت یا از گل نازک تر بگی میام خفتت میکنم🔪😠
هدایت شده از عبد العرشیا !
هرشب آدمای زیادی به ماه نگاه میکنن شاید به امید اینکه ادم مورد علاقشون به ماه نگاه کنه
همینه که نیست
هرشب آدمای زیادی به ماه نگاه میکنن شاید به امید اینکه ادم مورد علاقشون به ماه نگاه کنه
حالا نه حتما به این امید، ولی ماه دوست داشتنیه
همینه که نیست
⭐️ذلتِ نغاشی! (بَس شده) شما با ذکرِ جنسیت، حالت صورت، لب، مو ها، چشم ها، ابرو، بدن و هر جزئیاتی که
🌀:من یکم دیر گفتم ولی خواهشا برا منم بکششششششش😭😭😭🙏🏼
-
حله مشتیا هنوز ادامه دارههه دونت وورییی
هدایت شده از زیرزمین
و چیزی که خیلی اذیت میکنه و تا ابد عذابم میده، اینه که میبینم نویسندههای موردعلاقم کتاباشون خیلی بولد میشه و یه عده آدم جوگیری که هیچی از کتاب سرشون نمیشه میان ادعای روشنفکر بودن میکنن.
بعضی از نویسندهها بیشتر از لیاقتشون معروف شدن در حالی که کلی نویسنده خوب دیگه هم هست که لایق معروفیت بیشتری هستن و برعکس نویسندههایی هم هستن که لایق شهرتی که به دست آوردن هستن، اما یهسری بچهسال میان یه نوشتهی عمیق رو به یه نوشته سطحی تبدیل میکنن و ارزششو از بین میبرن.