همینه که نیست
⭐️ذلتِ نغاشی! (بَس شده) شما با ذکرِ جنسیت، حالت صورت، لب، مو ها، چشم ها، ابرو، بدن و هر جزئیاتی که
نشستم همه رو خوندم و ایول به قوه ی تخیل ـتوننن!
من حسود نیستم، فقط برام سوال شده که چرا وقتی به اون صورت علم ـش رو نداره و خودش هم ایرادات قابل توجهی در این مورد داره، درموردش کتاب نوشته؟
همینه که نیست
من حسود نیستم، فقط برام سوال شده که چرا وقتی به اون صورت علم ـش رو نداره و خودش هم ایرادات قابل توجه
بیا خوشبین باشیم و بگیم هرکسی از یه جایی شروع میکنه و انشالله که موفق باشه.
"خب وقتی تازه کتاب خریدی و هنوز اون قبلی ـارو نخوندی، چرا میخوای بازم کتاب بخری؟"🗣
And you don't seem to understand...
بله، من هنوزم به تماشای آسمون ادامه می دم و سرم رو بالا نگه می دارم، حتی اگه به همین خاطر گردنم در آستانه ی نصف شدن باشه.