همینه که نیست
سال بعد با کیا میخوام سر صبحی تو حیاط چایی بخورم؟
فوزیه، فوزیه، فوزیه.
آدمایی که با بچه ها مهربونن، بهشون اهمیت میدن، جدی ـیشون میگیرن، باهاشون بازی میکنن، به سوالاشون جواب واقعی میدن، واقعا fine shyt هستن.