هروقت باید چیزی رو از سر وظیفه بنویسم، به زور می تونم بنویسم. آخرشم از خودم راضی نیستم.
ولی ساعت چهارصبحِ یه روز رندوم که زیادیِ ساکت موندم یه جوری تو دیلیم قِصار(؟) بلغور می کنم که روزِ بعدش شک میکنم اینارو خودم نوشته باشم.
آدمِ متمدن و مودب اونیه که وقتی باهاش هم نظر نیستی هم مثل قبل احترامتو نگه داره.
هدایت شده از ـ بُهت موشن
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به خونِ مظلوم :)
#انیمیشن_دخترکان_میناب
I بُهـت
همینه که نیست
میشه؟😉 #Hannibal Join : @MaKehKhaBim
از آدمایی که با بچه ها مهربونن خیلی خوشم میاد.