بله، من عاشقِ طبیعتم، منتها طبیعتِ ابرهای پفکی، بارون و گل های خوشبو، نه طبیعتِ سوسک و شرجی و "وای گرمه الان پس میفتمم"🗣
همینه که نیست
حالا پسوورد دولینگوم چی بود💔
باید مثل ادمای میانسال یه دفتر برای پسووردام داشته باشم(؟)
انقدر عکسای چرت و پرت گرفتم که وقتی مامانم میگه وایسا ازت [عین آدم] عکس بگیرم نمیدونم دقیقا باید چطوری وایسم