همینه که نیست
کاسیو میخوام :((
(ها آره، جدیدا فهمیدم اگه چیزی رو که میخوام بگم، زودتر به حقیقت میپیونده)
همینه که نیست
"می خواهم که قوی باشی. نباید از هیچ چیز بترسی، مرگ ترسناک نیست. جهان پر از عشق است. بهار به همه جا سرک می کشد و مرگ فقط باز و بسته کردن یک در است. آن طرف در هم چیزهای قشنگی است."