همینه که نیست
"می خواهم که قوی باشی. نباید از هیچ چیز بترسی، مرگ ترسناک نیست. جهان پر از عشق است. بهار به همه جا سرک می کشد و مرگ فقط باز و بسته کردن یک در است. آن طرف در هم چیزهای قشنگی است."
همینه که نیست
این نینی، وقتی تو حرم داشتیم عکاسی میکردیم، یهو اومد دستشو نشون داد ( رو دستش یه چیزی مثلِ مهر جوهریٍ گُل خورده بود، گلای صورتی اکلیلی با برگای سبز ) و پرسید "قشنگهه؟~"
معلومه که قشنگه عزیزممم😭