همینه که نیست
این نینی، وقتی تو حرم داشتیم عکاسی میکردیم، یهو اومد دستشو نشون داد ( رو دستش یه چیزی مثلِ مهر جوهریٍ گُل خورده بود، گلای صورتی اکلیلی با برگای سبز ) و پرسید "قشنگهه؟~"
معلومه که قشنگه عزیزممم😭
همینه که نیست
برایِ واقعی با عموهام و خانواده ـشون حال میکنم.
خدا حفظدون کنه☝🏻
همینه که نیست
بیاید یکم حرف بزنیم؟
🌀:فک کنم فقط تو بیداری که بتونم بهش پیام بدم ، درس دارم ولی اصلاااااا حال ندارم چیکار کنم؟ *مجبورم بخونم سال اخرمه:)) ولی اصلا حال ندارم چه کنم؟ -منتظر بهونم فقط
-
از تحقیر شدن خوشت میاد؟ پس نخون تا تجربه ـش کنی، با پوستت، گوشتت و استخونت🙏🏻( ببخشینو، روش های انگیزه دادنم یکم زاغارته😭☝🏻 )
ولی خب باید هدف داشته باشی خوشگله، به رسیدن به هدفت فکر کن، یا به آرامش، بعد از گرفتن نمره ای که میخواستی
تو میتونییی، و من بهت افتخار میکنمم☝🏻
درحال انگور کردنِ تقلا ها و بوق بیق های ایرپاد برای اینکه بزنمش تو شارژ( هنوز دارم گوش میدم )